![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#82 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daarom dat jij naar het einde van de wereld bent gevlucht, zeker?
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als de asielindustrie alle centen opslorpt zal er gekort worden op andere zwakkeren in de maatschappij, en wie komt daarvoor in aanmerking? Gepensioneerden, zieken, gehandicapten, werklozen etc...zonder uitkering zetten. Want de arme "vluchtelingen" gaan nu eenmaal voor. Ik ben er van overtuigd dat de linkse gutmenschkes dat offer graag willen brengen voor hun vluchtende naaste. Kan niet wachten. 😁
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Banneling
|
![]() Ik heb altijd de sociale woningen graag overgelaten aan het segment van de bevolking met riante weddes die de huur konden betalen (ik niet, ik leefde in goedkopere krotten) en die zo de infame "sociale mix" ondersteunen die zesjarige wachtlijsten veroorzaakt.
Nu komen die riante weddes in concurrentie met vluchtelingen die niets betalen... Laatst gewijzigd door eno2 : 19 maart 2016 om 12:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Beseffen die debielen niet dat ze in hun eigen vel aan het snijden zijn? Citaat:
Maar ik denk dat ze de kip met de gouden eieren aan het slachten zijn. Een kei kan je het vel niet afstropen...
Laatst gewijzigd door Supe®Staaf : 19 maart 2016 om 13:44. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daarom vind ik 't ook maar normaal dat 't uit hun eigen zak komt, knippen in eigen vel, dat is de enige manier om 't hen te laten voelen. Solidair zijn met andermans centen is makkelijk, zolang ze er zelf niet voor moeten opdraaien doet geen pijn. Er zal minder hard geroepen worden van; grenzen open, solidair zijn, Europese waarden verdedigen, Merkel bejubelen etc etc...als hùn centen (pensioen, uitkeringen e.d.) afgepakt gaan worden om de arme vluchteling te helpen.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() Laatst gewijzigd door SDX : 19 maart 2016 om 13:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Banneling
|
![]() Goed zijn is geen synoniem van idioot zijn. Goed zijn is een deugd waar sommige idioten niets van begrijpen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Banneling
|
![]() Het zijn niet alleen rijkjes die niet graag belastingen betalen die de vluchtelingen wel rauw lusten. Er is er ook een pak ruig volk uit de sociale onderlaag die ze zien als directe concurrenten voor sociale voordelen. Beide groepen zijn gemeenschappelijke leveranciers voor (neo- fascistisch) ultra rechts.
Laatst gewijzigd door eno2 : 19 maart 2016 om 16:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Maar dat heet nu "het immigratieplan van Merkel" ![]() Volgende statie: Libie/Malta/Lampedusa/Italie en mogelijk Spanje. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En nu pas begint de Euro te vallen bij de Duitse bedrijfleiders:
http://nl.express.live/2016/03/18/nv...elingenstroom/ Ze dachten goedkoper werkkrachten te krijgen in plaats daarvan krijgen ze analfabeten die misschien niet lang blijven. Een geluk voor Merkel dat politici in Europa nooit verantwoordelijk worden gesteld voor de uitwassen van hun beleid anders zou ze levenslang krijgen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Banneling
|
![]() Iets verkeerd aan pushbacks van illegalen soms? Of juich je dat toe? Van twee één.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
|
![]() Men had daar al half 2015 mee moeten beginnen, maar dat was ondenkbaar voor Merkel. De Balkan/Visegrad landen hebben daar feestelijk voor bedankt, en de grenzen effectief gesloten. Dat en alleen dat heeft de zaak in een stroomversnelling gebracht. Merkel heeft moeten plooien en voert nu mee uit waar ze in haar hart (ik vermoed dat ze er een heeft) nooit achter gestaan heeft. Alleen Syriers worden nog aanvaard en Sultan Erdogan mag de portier van Europa spelen. Strak plan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |||
|
![]() Citaat:
http://www.welt.de/debatte/kommentar...tterrolle.html Citaat:
edit: de officieele verklaring van de EU: Citaat:
Laatst gewijzigd door Wapper : 19 maart 2016 om 22:01. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
EU verbond zich asiel & mensenrechten & internationale juridische bepalingen van iedereen niet te schenden. Dus ook niet van anderen. Athene behandelt de aanvragen en schift. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Er moeten een hoop voorwaarden vervuld worden. De visum zaak is nog niet rond. |
|
![]() |
![]() |