![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ... |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Als we deze invasie willen tegengaan, moeten we eens laten zien dat wij trots zijn op onze cultuur en de onderdrukking daarvan zien als een aanval op onze eer, onze idealen en onze waarden
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
|
![]() |
![]() |
#82 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Groetjes den Hoomer
![]() |
#83 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat zielig is het toch allemaal aan het worden.
Leuke straatbeelden? Agenten die dagelijks hun gevechtsuniform moeten aantrekken? Multicul waar éne zekere Merkel in het begin zelf van zei dat het nooit of nooit zou lukken maar ze blijft maar schaffen (in de zin van: we kunnen het wel baas ... ![]() Het begint er 'leuker en leuker' op te worden met dank aan zij die de grenzen en andere maar blijven openzetten. Een woord van dank naar de Politici toe is ook op zijn plaats. (<- door Sarcasmus ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 16 maart 2016 om 14:58. |
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die blijven bij hoog en laag beweren (liegen) dat de islam niets met die aanslagen te maken heeft. Maar als ik Geens dan hoor zeggen dat de islam afdeling van de gerechterlijke politie ook bij het onderzoek betrokken was vraag ik mij toch af waarom er zo'n afdeling moet zijn als het toch niets met de islam te maken heeft. |
|
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Euh .... 😝😁
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
#86 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ge weet maar nooit !!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
#87 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#88 |
Banneling
|
![]() Want gisteravond TV nieuws ;als het hoofd van de politie ons komt vertellen "dat ze de veiligheid niet kan garanderen aan ons " de bevolking"
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Banneling
|
![]() Er komt geen revolutie behalve een islamitische. En dan wat?
Terugschieten met onze loeikespistolen? Ge weet niet half waar je voor staat. Oogsten zaaien. De opstand moest 15j geleden gebeuren. Maar toen sliepen we en nu is het te laat. We verliezen de oorlog. Amper 2 man met Kalasjinokov speelde een heel corps naar huis. We weten nu wat voor prutsers ons beschermen. En de verdachten lopen vrij, we weten dat ons gerecht faalt. Behalve bij ons dan. We weten dat maar niemand komt in opstand. Het is te laat en het is volbracht. Het rijk kome. Laatst gewijzigd door Peche : 17 maart 2016 om 07:44. |
![]() |
![]() |
#90 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#91 |
Europees Commissaris
|
![]() Nog een chance dat de islam de religie van de vrede en een verrijking is, want stel u voor dat islam inherent terreur kweekte, dan hadden we pas een probleem he.
#92 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#94 | |
|
![]() Citaat:
![]()
A woman cannot survive on wine alone, she also needs a Hoomer. Laatst gewijzigd door Hoomer : 17 maart 2016 om 08:02. |
|
![]() |
![]() |
#95 |
Banneling
|
![]() Liever laf naar de hemel dan levend naar de hel.
Gij zult niet doden, geef geen ergernis. Ik hang aan andere wetten dan de EU. |
![]() |
![]() |
#96 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#97 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar het is slechts een handjevol dat ons in deze shit bracht. Are we asking the right things? Betogen als we 2j langer moeten werken maar toezien als Kobani afgeslacht wordt. Oogsten en zaaien. |
|
![]() |
![]() |
#98 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
#99 |
Banneling
|
![]() No can do Hoomer. I choose love.
Laat het leger en de ordehandhaving hun werk maar doen. Ik heb hier niets mee te maken. |
![]() |
![]() |
#100 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
A woman cannot survive on wine alone, she also needs a Hoomer. Laatst gewijzigd door Hoomer : 17 maart 2016 om 09:27. |
|
![]() |