![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
Bekijk resultaten enquête: Moet Geert Wilders veroordeeld worden ivm ''Willen jullie meer of minder Marokkanen?" | |||
Ja, en dat zeg ik als moslim |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Ja, en dat zeg ik als niet - moslim |
![]() ![]() ![]() |
11 | 14,67% |
Nee, en dat zeg ik als moslim |
![]() ![]() ![]() |
2 | 2,67% |
Nee, en dat zeg ik als niet - moslim |
![]() ![]() ![]() |
62 | 82,67% |
Aantal stemmers: 75. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Leuk te weten wat u als rechtvaardig beschouwt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() En dat heeft niemand ooit gesteld Uw vergelijking trok gewoon op geen kloten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat mij betreft mogen legale inwoners die niet uit hun rechten gezet zijn gerust oproepen om mijn Belgen in ons land te hebben. Indien je dergelijks zou tegenhouden kan een democratie nooit het ancien regime van de macht verdrijven.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Minister
|
![]() Citaat:
In Marokko mag men best stellen '' Willen jullie meer of minder Europeanen?". Eveneens dat men ervoor zal zorgen. Maar NIET via geweld. En Wilders heeft daar nooit of te nimmer toe opgeroepen. Hij heeft ook nooit gesteld dat alle Marokkanen slecht zijn. Maar hij benoemt wel het probleem en wil er op een niet - gewelddadige manier wat aan doen. En dat mag blijkbaar niet, in de dictatuur waarin we vandaag leven. Jij komt met opzet aandraven met deze leugenachtige vergelijking, en dat weet je zelf ook
![]() |
![]() |
#86 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Alle Belgen zijn gelijk voor de wet. Dat is het gelijkheidsbeginsel dat verankerd zit in onze grondwet. Als een Belg via zijn politieke partij oproept om minder Belgen in ons land te hebben is dat zijn politiek recht.
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ik ben geïnteresseerd in het proces. Ik zou graag transcripties zien alles wat er op het Nederlands parket is neergelegd. Gezien het belang van de proces - Wilders haalt 30% in de peilingen - is het aangewezen dat alles hieromtrent in transparantie gebeurd.
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het gevolg is dat de relaties tussen Europa en Marokko verzieken. Het is wat mij betreft een goed recht van Marokko om dat te laten gebeuren. Het maakt Europa eenvoudiger om degenen die zich als Marokkaan identificeren uit de EU te zetten.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 21 maart 2016 om 15:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Willen jullie meer of minder Marokkanen?
Minder, minder, minder. Wel daar zullen we dan voor zorgen. So? ![]() Is alleen meer Marokkanen willen wettelijk toegelaten of wat? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Wat de hogere machten betreft, daarmee bedoel ik de globalisten die Europa in een recordtempo van haar identiteit willen ontdoen en ons overspoelen met moslims uit het Midden Oosten en Noord Afrika. Mijn hele punt wordt kort maar krachtig samengevat in deze legendarische speech van president Orban uit Hongarije Urban's historic speech De link van de rechter die dat zei ga ik nu zoeken. Bij deze alvast een recent interview met topadvocaat Bram Moscowicz bij Pauw en Witteman, waarbij onder andere Van Rens ter sprake komt Bram Moscowicz over het Wilders - proces
Wat van mij is, is van mij! En wat van jou is, is van ons Laatst gewijzigd door Eurosceptic : 21 maart 2016 om 16:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vermoed dat jij eerder lobbyisten dan hogere machten bedoeld. In een democratische rechtstaat dienen dergelijke lobby's in transparantie te werken en kunnen ze zeker geen hogere macht uitmaken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
MIaauw, miaauw,namastiaauw Eurosceptic;8030175, ja kijk de vrije, open, Westerse democratie wordt feitelijk totaal gedragen door een sterk, vrij en ongebonden intellectueel maatschappelijk middenveld en daarom moet er toch absolute vrijheid zijn van meningsuiting, uiteraard moeten doodsbedreigingen en aanzetten, brute oproepen tot haat, moord, verkrachting etc van personen bij naam genoemd gesanctioneerd worden door de wetgevers. Maar ik bekijk het nu vanuit Marokkaans stammenrecht, want dat is een oude traditie uit Marokko, waarbij twee stammen alles tegen elkaar mogen brullen in het openbaar in hun berber talen, incl doodsbedreigingen, haat speech, enz, maar uitsluitend verbaal, geen stokken en stenen gooien. Dit is de oude Marokkaanse stam traditie om conflikten en geschillen zo via bekvechten uit te vechten. IK heb eea gehoord hierover via marokkaanse meisjes die ik kende en ik zou het verder moeten onderzoeken. ZElf als viesbruin kwatta koelie aapje geloof ik dat Geert Wilders veel meer bereikt zou hebben als hij had gevraagd: 'willen jullie meer of minder kwatta koelie apen in Den Haag??' OMdat er nu sprake is van een vieszwarte, kwatta koelie apenplaag in Den Haag, overal zie je doksa's in de turkse slagerijen en dat is gewoon mishandeling van eenden, dus partij van de dieren moet het slachten van doksas verbieden in den haag, om zo die koelienisering stop te zetten. dewa aapje en Wieroe Bottom koeliestoeipoes |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Geef toe, klinkt ineens een stuk sinisterder. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Willen jullie meer of minder brandende moskees klinkt nog sinisterder. Maar dat is niet gevraagd hé. ![]() Willen jullie meer of minder pluche teddyberen ook niet. ![]() Laatst gewijzigd door Pericles : 21 maart 2016 om 15:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, maar dat is het politiek spelletje en taalspelletje dat Wilders speelt. De boodschap die hij op die avond bewust bracht is duidelijk agressief. Dan in de rechtbank een veel matiger uitleg geven aan die toespraak is het kenmerk van een lafbekje.
Laatst gewijzigd door dalibor : 21 maart 2016 om 16:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Bram Moscowicz over het Wilders - proces
![]() |
![]() |
#98 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Jij bent hier de lafbek die met opzet feiten verdraait omdat het je handig uitkomt. Wilders heeft NOOIT opgeroepen tot geweld, evenmin tot discriminatie. Ik geloof ook niet dat die vijf ja - stemmers in dit topic geen moslims zijn, maar dat terzijde. Als je moet liegen over agressie/geweld in een poging om gelijk te krijgen, toont dat aan op welke laffe manier men iemand de mond wil snoeren. Quote Hans Teeuwen ''HET VRIJE WOORD GAAT NOOIT VERLOREN. AL VLIEGEN DE KOGELS OM JE OREN''
Wat van mij is, is van mij! En wat van jou is, is van ons Laatst gewijzigd door Eurosceptic : 21 maart 2016 om 16:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Minder Marokkanen we zullen er voor zorgen. En dan stopt het. Hij is misschien van plan ze een vertrekpremie aan te bieden hé. Er komt niets van dat proces om de eenvoudige reden dat er niets verkeerds is gebeurd. |
|
![]() |
![]() |