![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Omdat ze het in hun verzet tegen het opnemen van vluchtelingen voortdurend over de islam hebben. Een mens denkt dan spontaan aan de vele niet-islamitische vluchtelingen.
Is de islamisering dan het hoofdprobleem of is het iets anders? |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Dat heb je al vaker laten zien. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vluchtelingen worden op basis van een individuele beslissing voor elk van hen opgenomen. Uw 'zich mengen onder'-argument is derhalve naast de kwestie. Je stelt het voor alsof men een pakket van honderden mensen moet opnemen. Wanneer u in een rationeel debat wordt getrokken, sla je tilt.
Laatst gewijzigd door dalibor : 27 maart 2016 om 11:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Polen wil geen moslims in zijn maatschappij. En geen mensen van andere culturen. (Oekraïners bijvoorbeeld zijn er de laatste jaren wel in grote getalen binnengekomen.)
Dat is hun goed recht en ze dienen hiervoor geen enkele verantwoording af te leggen. Aan niemand. Het is ook een zeer verstandige beslissing als je kijkt hoe de maatschappijen in West- en Noord-Europa verziekt zijn door de grote import van mensen uit andere culturen. Frankrijk, de Benelux, het Verenigd Koninkrijk, Duitsland, Oostenrijk, Zweden, Noorwegen. Ze zijn allemaal verloren. Eenmaal de babyboomgeneratie gestorven is en tegen dan nog eens miljoenen niet-Europeanen op het continent zijn is het gedaan met onze Europese samenlevingen en waarden. Het enige wat van deze landen zal overblijven is de taal. Aangezien elke immigrant die uiteindelijk leert en ze hun moedertaal vaak niet meer doorgeven aan de volgende generaties. Maar voor de rest word het hier een ultraconservatief, hoofdzakelijk islamitisch gebied waarin blanken een heel erg kleine minderheid zullen vormen. Over 10-15 jaar is het al zover. Laatst gewijzigd door poekieJ : 27 maart 2016 om 11:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ken de Westhoek (ik spreek liever over "Westland") vrij goed. Ik ken nogal wat mensen persoonlijk uit de steek Ieper-Poperinge. Ik ben volledig akkoord met alles wat je in deze post schrijft ! 't Go joen goed ! (enni). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ken de Westhoek (ik spreek liever over "Westland") vrij goed. Ik ken nogal wat mensen persoonlijk uit de steek Ieper-Poperinge. Ik ben volledig akkoord met alles wat je in deze post schrijft ! 't Go joen goed ! (enni). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het begint nu door te dringen in �*lle EU-landen dat we de immigratie moeten afzwakken & uiteindelijk stoppen. Het zal zo uitdraaien. Daar ben ik tamelijk gerust in. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() voorlopig enkel in de Oost-Europese landen. Denk jij echt dat Merkel & C° gaan volgen ??
![]() |
#92 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Polen neemt veel Oekrainers op. Maar dat is zo goed als eigen volk. Laatst gewijzigd door Tavek : 27 maart 2016 om 17:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#94 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#95 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is een prachtige vergelijking ! Die zal ik onthouden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Merkel is door x aantal Duitse kiezers duidelijk op de vingers getikt. Een symbool ? Op de laatste EU foto, genomen in Bruxelles, staat ze NIET in het midden op de 1ste rij... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Welke kronkels? De Poolse regering heeft al veel eerder een duidelijk signaal gegeven. Een jaar geleden liet Szydło al geen twijfel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is hier al gezegd: in '45 werden belangrijke delen van Belgie & Nederland bevrijd door jonge Polen. Alhoewel ze hier niets te winnen hadden... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Europees Commissaris
|
![]() Islamisering is inderdaad het hoofdprobleem. Raar dat je dat nog niet doorhebt. In verschillende oostblok landen worden alleen christelijke vluchtelingen doorgelaten, daar zijn ze zeker van dat ze zich binnen enkele jaren niet op de luchthaven of ergens anders gaan laten ontploffen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Heel juist ! ![]() |
|
![]() |
![]() |