![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
Bekijk resultaten enquête: Gaan we verder met of zonder islamieten in Europa? | |||
Islamieten maken deel uit van onze maatschappij, zonder enige beperking naar aantal of religieuze beleving (burka, schaapje kelen…). |
![]() ![]() ![]() |
1 | 5,88% |
Islamieten mogen hier beperkt aanwezig zijn naar aantal, geen privileges voor hun geloof. |
![]() ![]() ![]() |
8 | 47,06% |
Islamieten moeten uit Europa worden verdreven. |
![]() ![]() ![]() |
8 | 47,06% |
Aantal stemmers: 17. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Minister-President
|
![]() JULLIE zijn degenen die voortdurend in karikaturen spreken. Als jullie alleen karikaturen begrijpen, dan maak ik mijn standpunt ook maar duidelijk met karikaturen.
Solidarnosc : "Typisch voor de meeste rechtse nationalisten. Als het gaat over de rechten van de Vlamingen ten opzichte van de Franstaligen (een arme minderheid, dus zeer dapper!), dan kan het nooit op en is het om 't er radicaalst. Maar als het gaat over de verdediging van de rechten van de Vlaamse werknemer ten opzichte van (buitenlands en binnenlands) kapitaal, dan is een mes in de rug het enigste wat ze die werknemers te bieden hebben. |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Maak dan eens een karikatuur over de Mo...
![]() |
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
(die ons notabene ongevraagd door onze strot is geramd)
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 27 maart 2016 om 23:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
|
![]() Citaat:
Als ik moet kiezen tussen een goed geïntegreerde <ethnie naar keuze> die mij niet ambeteert enz.. of een ingeweken verzuurde <provincie naar keuze> , dan zou ik het ook wel weten. Was het maar zomsimpel.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Europees Commissaris
|
![]() Het doet me allemaal denken aan een tv-programma uit de jaren zeventig.
Jan en Ali werden ten tonele gevoerd om te laten zien wat een lieve mensen die moslims wel niet waren. Ik vertrouwde die Ali meteen al voor geen meter.
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kansen genoeg gehad, nu moeten ze der uit, terug naar zandbak van afkomst. Desnoods met excessief geweld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
En die kansen hadden ze nooit moeten krijgen.
![]() |
![]() |
#88 | |
|
![]() Citaat:
En voor alle duidelijkheid, eigenlijk heb ik (wel een soort van) respect voor zowel JvdB als Drukazz. JvdB gaat de discussie aan, en kan het iedereen moeilijk maken, en Drukazz gaat de discussie met open vizier aan, en dat is echt zeldzaam op dit forum. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Dat tuig moet weg. Duizenden Europeanen moeten dagelijks spitsroeden lopen. Ik ken iemand die uit Sint-Lambrechts-Woluwe is gaan lopen. Het was echt niet meer te doen, zei ze. De enige reactie die ze daarop kreeg was een oorverdovende stilte.
![]() |
![]() |
#91 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() "Is het probleem niet opgelost" vraagt de kleuter , amper hoeveel dagen ook alweer na 'n zoveelste aanslag met tientallen dodelijke slachtoffers.
Schaamte kennen ze niet ...
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Bangschijters, zegt dat ding al lachend. Inderdaad, angst is een probleem. Laten we daar eerlijk over zijn. Dat blijft echter niet duren.
![]() |
![]() |
#93 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
En wat simplistisch geneuzel betreft : jullie pennen er hier dagelijks bij bakken neer. Blijkbaar zijn simplistische redeneringen de enige die jullie kunnen begrijpen.
Solidarnosc : "Typisch voor de meeste rechtse nationalisten. Als het gaat over de rechten van de Vlamingen ten opzichte van de Franstaligen (een arme minderheid, dus zeer dapper!), dan kan het nooit op en is het om 't er radicaalst. Maar als het gaat over de verdediging van de rechten van de Vlaamse werknemer ten opzichte van (buitenlands en binnenlands) kapitaal, dan is een mes in de rug het enigste wat ze die werknemers te bieden hebben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Snap dat nu eens.
![]() |
![]() |
#96 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Solidarnosc : "Typisch voor de meeste rechtse nationalisten. Als het gaat over de rechten van de Vlamingen ten opzichte van de Franstaligen (een arme minderheid, dus zeer dapper!), dan kan het nooit op en is het om 't er radicaalst. Maar als het gaat over de verdediging van de rechten van de Vlaamse werknemer ten opzichte van (buitenlands en binnenlands) kapitaal, dan is een mes in de rug het enigste wat ze die werknemers te bieden hebben. Laatst gewijzigd door Doomy : 28 maart 2016 om 03:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Die vreemde luizen haten je. De biernazi niet. Hij drinkt alleen bier.
![]() |
![]() |
#98 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Minister-President
|
![]() Veel haat heb ik nog niet van die "vreemde luizen" gemerkt. Die zijn integendeel erg vriendelijk en sociaal tegenover mij, en nemen mij zoals ik ben. Dit kan ik niet altijd zeggen van het "eigen volk", en al helemaal niet van nazis die mij haten om wie ik ben.
Solidarnosc : "Typisch voor de meeste rechtse nationalisten. Als het gaat over de rechten van de Vlamingen ten opzichte van de Franstaligen (een arme minderheid, dus zeer dapper!), dan kan het nooit op en is het om 't er radicaalst. Maar als het gaat over de verdediging van de rechten van de Vlaamse werknemer ten opzichte van (buitenlands en binnenlands) kapitaal, dan is een mes in de rug het enigste wat ze die werknemers te bieden hebben. Laatst gewijzigd door Doomy : 28 maart 2016 om 03:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Minister-President
|
![]() De enen doen klotejobs die Belgen niet meer willen doen (ook de biernazis niet), en de anderen baten als zelfstandige een eetzaak of nachtwinkel uit.
![]() |
![]() |