![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ... |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Banneling
|
![]() Terreurplannen maken is ook een strafbaar misdrijf. Dus ja. Opsluiten.
Laatst gewijzigd door eno2 : 24 maart 2016 om 14:41. |
![]() |
![]() |
#82 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#84 |
Banneling
|
![]() Zonbron, ... ik probeer de situatie zo reëel mogelijk aan te pakken met daarbij een totale oorlog te voorkomen. Maar als hoofddoel aanslagen te voorkomen.
|
![]() |
![]() |
#85 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() De koene ridder zijnde zou ik het zeker durven moest het nodig zijn. Ik volg het toetredingsgedoe allang niet meer en het kan mij geen reet schelen. Maar het lijkt mij niet dat hij Turkije de EU probeert in te smokkelen (dat impliceert geniepigheid). Integendeel, hij gaat eerder voor de hoofdingang met rode loper onder het gejuich van een eindeloze menigte en veel trompetgeschal.
|
![]() |
![]() |
#86 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Wat wij? Jij zal nooit bij "wij" horen.
![]() |
#87 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() We moeten de apologie van geweld en genocide tegen Europeanen accepteren om de apologie van geweld en genocide tegen moslims te vermijden.
Zoiets ongeveer, niet? |
![]() |
![]() |
#88 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() volgens mij zal er straks een paranoia theorie opstaan dat Michel de aanslagen gestuurd heeft om de aandacht af te leiden van het begrotingstekort, en een vrijgeleide te krijgen om samen met Obama Syrie te bombarderen.
|
![]() |
![]() |
#89 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Banneling
|
![]() Waarom deze verbaasde reactie gezien ze perfect past bij alle andere complot theorien, de ene al absurder dan de andere die hier te lezen zijn.
|
![]() |
![]() |
#93 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#94 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
#95 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is dit aanvaardbaar? Molenbeekse terrorist maait vrouw van de weg: http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...nde-auto.dhtml
Opgelet: expliciete beelden van de aanrijding.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
#96 |
Europees Commissaris
|
![]() Jongere*
Wortelloze bomen vallen Laatst gewijzigd door AnarchoChristophe : 3 april 2016 om 07:35. |
![]() |
![]() |
#97 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
#98 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#99 |
Europees Commissaris
|
![]() Dat is nog maar het begin.
The fire rises. Trump 2016, DEUS VULT!
Wortelloze bomen vallen Laatst gewijzigd door AnarchoChristophe : 3 april 2016 om 11:55. |
![]() |
![]() |
#100 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door eno2 : 3 april 2016 om 12:43. |
||
![]() |