![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() De Waalse en Brusselse PS is de kanker die Vlaanderen zal doden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Als de oplossing voor een probleem samen te vatten is in één zin, dan is doorgaans het probleem niet zo groot of de oplossing bevindt zich boven het vogelperspectief waar vogeltjes geen lift kunnen creëren
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zolang Brussel bij Vlaanderen behoort zal Vlaanderen blijven verfransen. De grote boosdoener zijn de faciliteitengemeenten. Toen Frans Vlaanderen werd bijgevoegd aan Frankrijk, waren dat voor Frankrijk ook geen faciliteitengemeenten, het was Frans, punt uit, zodoende dat ze wel moeste Frans spreken en leren. Daar hadden ze met Brussele een voorbeeld aan moeten nemen. Als ze nu die faciliteiten stoppen is het revolutie. Dus, weg met dat Brussel. Ze hebben het verkloot, dat zijn we kwijt, maar beter kwijt dan dat het nog verergert. Dat is kanker en kanker moet ge wegsnijden of ge gaat er aan dood. Laatst gewijzigd door Garry : 26 maart 2016 om 08:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vandaag weet ik het: er waren erg belangrijkere zaken, maar... ze snapten het niet. En gij snapt het nog altijd niet? Schaam je.
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis, je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg". Laatst gewijzigd door Jay-P. : 26 maart 2016 om 10:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Een politieke cultuur waarbij de ene groep nieuwe dassen wil voor haar manschappen dat enkel doorgedrukt krijgt als de andere groep nieuwe overhemden krijgt. Is dat wat je bedoelde?
![]() |
![]() |
#89 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dank U. Gewoon boerenverstand.
Aan te raden.
![]() |
#90 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ge hebt hem! De neuwe dassen + de nieuwe overhemden gaan onafhankelijk van elkaar twee nieuwe keizerrijken met overvloed voor iedereen creeren, van de Meli tot ten zuiden van Durbuy.
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis, je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg". Laatst gewijzigd door Jay-P. : 26 maart 2016 om 10:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
|
![]() Citaat:
Om binnen de kostuumpjes te blijven, de brandweer en politie gaan heus niet beter werken als je ze kunstmatig in één dienst stopt. Ze beiden in hetzelfde uniform steken verandert daar weinig aan.
![]() |
![]() |
#92 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Doordenkertje voor discussie met U of een collega van U, vroeger deze morgen. Bedankt trouwens om de circel te sluiten. (18.07 hier nu. I'm off. Drink time beneden met maten in de plaza. - CUL8R.)
![]() |
![]() |
#93 | |
|
![]() Citaat:
Nu vallen die diensten onder 19 verschillende politieke gezagvoerders uit verschillende politieke partijen met elk hun eigen visie en die hun plaats te danken hebben aan zijn lokale kiezers en die door de diensten onder zijn gezag moeten beschermd en gepenaliseerd worden. En met de 'basis van het probleem' zit je weer op grote hoogte rond te cirkelen.
![]() |
![]() |
#94 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Eindelijk maar ....... veel te laat. Het is te laat een oude koe uit de gracht te halen als het kalf verzopen is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Eindelijk maar ....... veel te laat. Het is te laat een oude koe uit de gracht te halen als het kalf verzopen is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zelfs de Waalse en Vlaamse politici in de toenmalige Belgische politieke partijen konden elkaar niet meer rieken of zien.
![]() |
![]() |