![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je hebt zelf al het antwoord gegeven in #80.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Niet rond de pot draaien.
Is er nu één Islam, of niet?
![]() |
#84 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Die heeft geen compassie met slachtoffers, die kern is haat en doot voor niet islamieten, in de eerste plaats Joden. Wanneer alle Joden op zijn bent U aan de beurt. Er mogen dan moslims zat zijn die hun eigen godsdienst niet kennen en oprecht meeleven. Het maakt niet uit, zij bereiden de weg voor de koppensnellers. Moslims die zich onder publieke druk daar vertonen zijn voor mij hypocrieten en huichelaars. MOHAMMED WAS EEN MOORDENAAR. MOHAMMED VERMOORDE EEN MULTICULTURELE GEMEENSCHAP!! Laatst gewijzigd door Odol : 28 maart 2016 om 18:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Gouverneur
|
![]() Leg mij uw grapje is uit!
Het is toch duidelijk, mohammed is een moordenaar. Elke moslim die beweert dat islam de religion of peace is, is achterlijk of hypocriet. Laatst gewijzigd door Odol : 28 maart 2016 om 18:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Minister-President
|
![]() Dat is wat jij ervan maakt. Ken je het verschil tussen veroordelen en verontschuldigen? Vrijzinnige was nochtans zeer duidelijk
Laatst gewijzigd door Jakko : 28 maart 2016 om 19:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Hier ziet u de profeet: ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Dan moet U trouwens van nu af aan zwijgen over neo nazis en extreem rechts EN AL DE REST WAT U NIET BENT! Nu zit je daar mooi in uw onderbroek! Laatst gewijzigd door Odol : 28 maart 2016 om 18:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er is geen reden tot paniek. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In dat soort termen spreek ik niet over andersdenkenden. In termen als "als ze dat doen, zijn ze voor mij hypocrieten." Dat is discours vanuit een binnenperspectief.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Ik vind een neo nazi die de holocaust ontkent hypocriet! U niet! Nou dat weten we ook weeral. En je kan hier semantisch wat gaan mierenneuken, maar dat schiet niet op. Je weet wat ik bedoel. De rest is gephilibuster. Laatst gewijzigd door Odol : 28 maart 2016 om 19:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of je kan criminaliteit en terrorisme genetisch wetenschappelijk aantonen en dan is het snel gedaan met het gepamper..
![]() |
![]() |
#95 |
Minister-President
|
![]() Zou dat dan nodig geweest zijn, indien iedereen blijkbaar mocht komen, uitgenodigd was, of zouden ze even in hun agenda moeten kijken of ze vrij konden maken en dit via de krant laten weten? Hoe zit dat men een gebedswake in uw gemeente? Man, man, man toch. Pilaarbijters zullen er ongetwijfeld ook aanwezig geweest zijn.
Laatst gewijzigd door Jakko : 28 maart 2016 om 19:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daarom ook kan ik hier mijn eerdere vraag herhalen: waarom bidden de islamitische leiders niet in het openbaar voor de slachtoffers van deze aanslagen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen, er zijn al meermaals gebedsbijeenkomsten geweest waar de verschillende godsdiensten hun vertegenwoordigers naartoe stuurden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() neen, soenieten, sjieten,, alevieten, als belangrijkste. En dan jammer genoeg ook nog de wahabieten/salafisten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Allemaal stemvee voor de sos.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het enige dat duidelijk is, is de achterlijkheid van je boodschap. De moslims die daar zijn doen dat om hun eigen redenen, vermoedelijk gewoon menselijkheid net zoals bij de andere mensen die daar zijn. Die mensen moeten zich voor niemand legitimeren, net zoals niemand anders dat doet.
|
![]() |
![]() |