![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ... |
|
|
Discussietools |
|
|
#81 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Veel moslims al dan niet werkloze hebben soms meer dan 20 huizen. Verhuur gaat dikwijls via het OCMW die circa 400€ per persoon betalen. En er kunnen er veel in bepaalde huizen. Die moslims lachen zich suf daarmee. En gaan in het zwart gaan klussen aan 25€ per uur.
|
|
|
#82 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#83 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#84 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
If only...
|
|
#85 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door Another Jack : 30 maart 2016 om 19:22. |
|
|
|
|
|
#86 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Deze mevrouw verzekert ons dat de Brusselaars gerust mogen zijn.
Ze heeft alles onder controle. ![]() |
|
|
|
|
#87 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
#88 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
1 keer als studentenkot. En een 2 keer als domiciel. En de wijkagent krijgt zijn druppel. Yup.
|
|
|
#89 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Veel moslims die wij arm en kansloos noemen zijn behoorlijk rijk geworden als zijnde zogenaamde dutsen.
Je zou er ferm van verschieten.
|
|
#90 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
#91 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Toch wel.
Bijna gans de tolhuislaan in Gent is zo verhuurt. Allemaal eigendom geworden van werkloze immigranten. Allemaal huurders via het OCMW. Kamer per kamer. Persoon per persoon. Of zou u als alleenstaande bv willen samenhokken met 5 anderen die u niet kent? Nee.
|
|
#92 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
RECHTENVERKENNER: INVULFICHE LOKALE RECHTEN
HUURTOELAGE Terug te bezorgen (bij voorkeur elektronisch) aan: Vlaamse overheid - Afdeling Welzijn en Samenleving, Koning Albert II-laan 35 bus 30, 1030 Brussel Mail: [email protected] Opgelet: Dit is een voorbeeldfiche – corrigeer de informatie en vul aan op maat van uw bestuur. Identificatie: Officiële benaming recht: XXX Gemeente: XXX Contactpersoon: XXX Tel: XXX email: XXX Toelichting: deze gegevens dienen voor de redactie van de rechtenverkenner (om het recht juist te klasseren in de databank en om u bij onduidelijkheden te kunnen contacteren). 1. Omschrijving Mensen met een laag inkomen kunnen bij het OCMW XXX een huurtoelage aanvragen. Toelichting: geef een beknopte en duidelijke omschrijving van het recht. Beperk u tot de essentie van het recht, gedetailleerde informatie kunt u opnemen onder ‘bijkomende informatie’. 2. Voorwaarden - u woont in XXX - u hebt een laag inkomen (een leefloon, een levensminimum of vergelijkbaar): een individueel onderzoek bepaalt of u aan deze voorwaarde voldoet - u bezit geen eigen woning - de huurprijs van uw woning is niet hoger dan XXX euro - u moet zich inschrijven bij een sociale huisvestingsmaatschappij Toelichting: geef een beknopte en duidelijke opsomming van de voorwaarden waar iemand aan moet voldoen om van het recht gebruik te maken. Zijn de voorwaarden te complex, beperk de informatie dan tot de belangrijkste voorwaarden en link gericht door naar een externe website (van uw gemeente, …) voor de gedetailleerde voorwaarden. Normaal geldt dat men aan alle voorwaarden moet voldoen. Hanteer een opsomming met 'ofwel' om aan te geven dat men maar aan één van de voorwaarden moet voldoen. 3. Aanvragen a) Waar? OCMW XXX – Sociale Dienst b) Hoe? - u dient een aanvraag in bij de Sociale Dienst van het OCMW - een maatschappelijk werker voert een sociaal en financieel onderzoek uit en stelt een dossier samen - het Bijzonder Comité bespreekt het dossier en beslist of u een huurtoelage ontvangt - … c) Bedrag? De huurtoelage bedraagt maximum XXX euro per maand. Het juiste bedrag is afhankelijk van: - uw gezinssituatie - de hoogte van uw inkomen - de hoogte van uw huishuur (bedrag geldig op XX-DATUM-XXXX) Toelichting: Waar: de naam van de dienst waartoe de rechthebbende zich moet richten om het recht aan te vragen Hoe: geef hier een korte toelichting bij de aanvraagprocedure: moet men een aanvraag indienen? Moet de aanvraag met een formulier? In welke periode? Wat gebeurt er verder met de aanvraag? Bedrag: vermeld hier het bedrag van de toelage en of het om een maandelijkse of jaarlijkse toelage gaat 4. Meebrengen - identiteitskaart - huurcontract - een volledig overzicht van uw inkomsten en uitgaven: - het laatste aanslagbiljet van de personenbelasting - bewijzen van uw huidige inkomsten (loonfiche of attest sociale uitkering, …) - een overzicht van uw lopende uitgaven: vervoerskosten, verzekeringen, energie- en telefoonkosten, ... Toelichting: vermeld alle documenten die men moet meenemen om een aanvraag in te dienen (ook bijvoorbeeld identiteitskaart) 5. Contactgegevens Naam dienst: OCMW XXX – Sociale Dienst Adres: XXX Openingsuren: elke werkdag van XX.XX tot XX.XX u. en XXX ook van XX.XX tot XX.XX u. Telefoonnummer: XXX Faxnummer: XXX E-mailadres: XXX Website: XXX Opmerking: Indien uw gegevens beschikbaar zijn in de interprovinciale sociale kaart (www.desocialekaart.be) volstaat het om de naam van de dienst zoals opgenomen in de sociale kaart weer te geven – we halen de gegevens dan automatisch op uit de sociale kaart. Zorg er wel voor deze gegevens in de sociale kaart actueel te houden. 6. Bijkomende informatie Zie ook: Huursubsidie voor het verlaten van een onaangepaste woning
|
|
#93 |
|
Gouverneur
|
Bank van Marokko of niet, er zijn zeker meerdere al dan niet criminelen (Belgen en Marokanen) die geld verdienen aan den OCMW en daarnaast nog andere inkomsten hebben.
Al die diensten die geldweggeven probeert men op te lichten of te misbruiken, denk maar aan dat Hongaars of Roemeens dorp waar bijna alle inwoners op slinkse wijze een Nederlandse uitkering hadden, maar die in opstand kwamen tegen de tussenpersoon die met het grootste gedeelte van het geld ging lopen. Hoeveel zouden er zijn die huursubsidie krijgen maar niet eens in Belgie wonen? Laatst gewijzigd door Odol : 30 maart 2016 om 22:37. |
|
|
|
|
#94 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
er uit te lullen , en andere proberen de schuld te geven !! Zelfs helemaal mee eens !!!!!!!!
C C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
|
|
|
|
#95 |
|
Banneling
|
het spel is afgelast verboden... jammer.
|
|
|
|
|
#96 |
|
Provinciaal Statenlid
|
Identitaire is niet geweldadig, de islam wel, dat zal wel vechten worden.
|
|
|
|
|
#97 | |
|
Provinciaal Statenlid
|
Citaat:
Dan zal weldenkend Europa knokken tegen de islam en hun linkse holmaatjes. Zover zie ik het komen. |
|
|
|
|
|
#98 | |
|
Banneling
|
De identitairen zelf hebben het nu ook afgeblazen.
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#99 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Zulke mensen zijn niet welkom in Mollahbeek, die komen daar enkel de goede vrede verstoren!
Wortelloze bomen vallen Laatst gewijzigd door AnarchoChristophe : 31 maart 2016 om 08:19. |
|
|
|
|
|
#100 | |
|
Provinciaal Statenlid
|
Citaat:
Als de islam zou demonstreren dan hoor je de burgemeesters niet. |
|