![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De discussies rond de eenmaking van 'Brussel' (let al op de gewoonte om ook het BHG als 'Brussel' te beschouwen) is al lang bezig, hé... Er is al veel gezegd en geschreven, en ik heb persoonlijk mijn standpunt reeds opgemaakt: ik ga voor de fusie, met een deconcentratie van een aantal zaken. Voorbeeld van analyse: http://www.brusselsstudies.be/medias...s/BruS61FR.pdf
![]() |
![]() |
#82 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar de baas van de politiezone is het politiecollege en dat zijn de burgemeesters. Die corpschefs gaan hun bazen niet tegenspreken vrees ik.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Europees Commissaris
|
![]() Moest ik het voor het zeggen hebben dan liet ik Brussel hoofdstad gewoon over aan Europa. Dus het enige echte Europese land. De19 r
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Europees Commissaris
|
![]() Moest ik het voor het zeggen hebben dan liet ik Brussel hoofdstad gewoon over aan Europa. Dus het enige echte Europese land. De19 r
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Europees Commissaris
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Europees Commissaris
|
![]() 2
Laatst gewijzigd door TREBRON : 1 april 2016 om 18:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Europees Commissaris
|
![]() 2
Laatst gewijzigd door TREBRON : 1 april 2016 om 17:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Europees Commissaris
|
![]() Moest ik het voor het zeggen hebben dan liet ik Brussel hoofdstad gewoon over aan Europa. Dus het enige echte Europese land. De 19 randgemeenten liggen zowiezo al op Vlaams grondgebied, dus die blijven Vlaams zonder enige vorm van faciliteiten voor gelijk wie. De Franstaligen die er wonen krijgen al hun documenten alleen in het Nederlands juist zoals de Turken en de Marokkanen. Begrijpen ze het niet dat ze dan eens Googelen...........
Laatst gewijzigd door TREBRON : 1 april 2016 om 17:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
|
![]() Citaat:
http://www.brusselsstudies.be/medias...s/BruS61NL.pdf voor de frankofoben onder ons ![]()
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() .. horigen in combinatie met verzuiling .. knap gevonden .. aai laaik ..
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() zeg jongens
hebben jullie het bewijs dat de fusie bepaalde problemen zoja welke problemen zou oplossen ?? |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
|
![]() Zelfs in de USA kan men het fantastische aroma van de Broekzeelse beerput ruiken.
![]() |
#95 |
|
![]() Inderdaad, een gedrocht van formaat.
![]() |
#96 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#97 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() .. jan velpon .. you surely give credit to your name .. let go now ..
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 2 april 2016 om 09:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#99 |
Europees Commissaris
|
![]() Binnen20 jaar bestaat Brussel nog alleen uit overheidsgebouwen die 's morgens bevolkt worden 's avonds leeglopen; de rest van de tijd wordt de stad ingenomen door Belgen die hun roots in vreemde landen hebben.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bedankt voor dit waardevolle inzicht met ons te hebben willen delen !
|
![]() |
![]() |