Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 16 april 2016, 23:17   #81
Thuleander
Perm. Vertegenwoordiger VN

Thuleander's schermafbeelding

Standaard

Dokken, Witmans.
Of dacht ge dat uw vervanging door bruine mensen zichzelf ging betalen misschien?

Laatst gewijzigd door Thuleander : 16 april 2016 om 23:18.
Thuleander is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 april 2016, 23:29   #82
Tavek
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Scherven A. Mok Bekijk bericht
Als de advocaat geen contracten opstelt gaat er niet veel geproduceerd worden. Alle waardetheorieën zijn perceptie en/of arbitrair en/of hebben blinde vlekken.
De dienst van een advocaat, en de waarde er van, wordt in grote mate gedreven door de complexiteit van de wetgeving.

Opgesteld door een andere onnuttige kaste.
Tavek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 april 2016, 00:07   #83
Drukazz
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thuleander Bekijk bericht
Dokken, Witmans.
Of dacht ge dat uw vervanging door bruine mensen zichzelf ging betalen misschien?

Prachtige nieuwe Vlaminkskes volgens de elite.
Drukazz is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 april 2016, 00:24   #84
Drukazz
Europees Commissaris

Standaard

...

Laatst gewijzigd door Drukazz : 17 april 2016 om 00:33.
Drukazz is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 april 2016, 03:53   #85
de vuile muilekoek
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door opgewarmde kost Bekijk bericht
Was beleid in dit land maar zo simpel als het VB van de daken prot.
Kweet nie gast , maar wat is nu uw bedoeling hier ? beetje zitten zeveren ? of de Vlaams Belangers uitdagen en ze uitlachen ? of wat feitelijk ? ik hou van duidelijke zaken .....mensen die uitleg geven die aan de bramen houd ?
de vuile muilekoek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 april 2016, 03:55   #86
de vuile muilekoek
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Drukazz Bekijk bericht
Prachtige nieuwe Vlaminkskes volgens de elite.
Wat doet dat hier allemaal feitelijk ??? buiten ermee ... godverdomme ... we hebben zelf geen geld & middelen meer ! dus ophoepelen !
Oud 17 april 2016, 03:58   #87
de vuile muilekoek
Banneling

Standaard

ophoepelen wij BLanke Belgen kunnen heel de wereld geen eten & blijvende onderdak geven dat is onrealistisch en is niet haalbaar en dat de Paus ook maar zijn smikkel houd of hij moet ze maar zelf opnemen in zijn Vaticaanstad .
Oud 17 april 2016, 04:02   #88
de vuile muilekoek
Banneling

Standaard

Citaat:
Waarom volg je de politiek niet op de voet?

Ik heb nu te weinig tijd om alle verwezenlijkingen op te sommen. Misschien zou jij eens kunnen opsommen wat jouw partij (als je er al een zou hebben) er zou van maken, wetende dat je nietcalleen regeert en dat je constant wordt afge'blok't?
Gewoon doordoen door de barricades breken opkomen met zoveel mogelijk leden en mijn eisen stellen ! dat zou ik doen! het kot afbreken tot ze naar mij luisteren ! gvd t'is 5 na 12 ! dus tijd voor harde actie ! verenigen & verzamelen "wij willen ons rechten verdedigen" en wij hebben dat recht als GEVESTIDGE BURGERIJ !

Laatst gewijzigd door de vuile muilekoek : 17 april 2016 om 04:05.
Oud 17 april 2016, 04:34   #89
de vuile muilekoek
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
De Wever moet zijn bakkes houden. Hij heeft gekozen om burgemeester van het provinciaal stadje Antwerpen burgemeester te zijn. Hij heeft niet het risico genomen federale verantwoordelijkheden te nemen. Dus hij moet zijn stomme wafel houden.
WE zijn De Wever moe zo moe , als koude pap ge kunt er al een liedje van maken ....

Laatst gewijzigd door de vuile muilekoek : 17 april 2016 om 04:35.
Oud 17 april 2016, 05:02   #90
de vuile muilekoek
Banneling

Standaard

Citaat:
Gelukkig is DeWinter voorbij.
Heb je hem?
Ik hou niet zo van zware raadsels ... ze verwarren mij teveel
Oud 17 april 2016, 05:06   #91
de vuile muilekoek
Banneling

Standaard

Citaat:
Moet jezelf niet lachen met jullie grof geschut? Of is het met jullie geprot?
Geprot ? tegen wie zegt je het

Laatst gewijzigd door de vuile muilekoek : 17 april 2016 om 05:09.
Oud 17 april 2016, 05:17   #92
de vuile muilekoek
Banneling

Standaard

Citaat:
Zie ik er uit als een ventje?

Aan uwe praat zijt ge waarschijnlijk geen meisje ook ? maar wie of wat ge zijt wete kik nie hé avatar tje .... het blijft een raadsel ...

Laatst gewijzigd door de vuile muilekoek : 17 april 2016 om 05:18.
Oud 17 april 2016, 05:31   #93
de vuile muilekoek
Banneling

Standaard

Citaat:
Mevrouw Koek, op vele punten heb je gelijk maar zou je dat niet op een meer beschaafde manier kunnen uitdrukken… en rekening proberen te houden met de ingewikkeldheid der dingen?
Ingewikkeld ja dat weet ik wel , dat het allemaal Zo is ... maar zijn of geraken wij niet allemaal beetje gefrustreerd Zo omdat niets maar dan helemaal niets een beetje ophemelen kan .. . ,,, ne mens moet zijn frustratie toch ergens kwijt kunnen niewaar ? wat een geluk dat er forums bestaan in feite ,, en beschaafder ja dat kan ik ,en doe ik ook op de juiste plaats , ken mijne wereld hoor ,, geen paniek ,,

Laatst gewijzigd door de vuile muilekoek : 17 april 2016 om 05:33.
Oud 17 april 2016, 05:38   #94
de vuile muilekoek
Banneling

Standaard

Citaat:
Allee dan is alles terug koek en ei tussen ons.
Het blijft een raadsel...
Oud 17 april 2016, 06:56   #95
Indomitable
Minister-President

Indomitable's schermafbeelding

Standaard

Een boze facebook'er...

Citaat:
Beste meneer Kris Peeters, u deed me vanmorgen in mijn koffie (van de Aldi!) verslikken, door te stellen dat we 'allemaal' boven onze stand leven.
Ik zou u willen uitnodigen om eens een maand of langer te leven van een uitkering. Van een pensioentje. Van een vervangingsinkomen. Van het loon van een alleenstaande ouder die daar één of meer kinderen moet van onderhouden, zonder hen het gevoel te geven dat ze minder zijn dan een ander, enkel en alleen omdat ze in een éénouder-gezin wonen. Ik zou u wel eens willen zien, aan het eind van de maand je kleingeld bij elkaar schrapend om in de supermarkt nog wat te kunnen kopen, al dan niet met de rekenmachine in de hand. Ik zou u wel eens willen zien, wanneer uw afbetaling of huur zowat het grootste deel van uw budget weg hapt. Ik zou u wel eens willen zien, wanneer de verhoging van uw energiefactuur betekent dat u elders zal moeten besparen, bijvoorbeeld door geen Humo meer te kopen, of uw vaste telefoon buiten te gooien. Ik zou u wel eens willen zien, wonend in een huis of huurappartement met de schimmel op de muren, zonder de mogelijkheid om daar iets aan te doen. Ik zou u wel eens willen zien, creatief alle verborgen gebreken in uw huis verbergend, omdat het geld voor herstelling of vervanging er niet is. Ik zou u wel eens willen zien, zich tevreden stellend met de foto's van anderen hun reis, omdat zelf reizen er nu eenmaal niet inzit. Ik zou u wel eens willen zien, uitnodigingen voor etentjes of weekendjes afslaand, omdat het budget dat niet toelaat. Ik zou u wel eens willen zien, wanneer het tot u doordringt dat niet iedereen in uw zeer royale situatie verkeert. Ik zou u, en alle andere compleet wereldvreemde leden van deze regering dus willen vragen om neer te dalen van uw wolk, en te beseffen dat er wel degelijk zijn die boven hun stand leven, maar dat dat niet diegenen zijn waar u hier op schandalige wijze naar uithaalt!
En oh ja, ik beken. Dat belegd broodje dat ik vorige week nog eens kocht na lange tijd, omdat ik er zin in had, dat was inderdaad boven mijn stand als knokkende alleenstaande moeder. Ik zal het nooit meer doen! - Annemie Verbeiren !
Oud 17 april 2016, 06:58   #96
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Iedereen zou boven zijn stand leven, volgens groot licht en ex-kandidaat-premier-en-niks-anders Peeters.

Wel, na 26 jaar ononderbroken PS in de federale regering, zouden we toch mogen besluiten dat de riijkjes in b. NIET boven hun stand meer leven ....
dat moeten ze toch kunnen flikken hebben, met hun ministers en met hun pionnen op sleutelfiguur-plaatsen zoals vb. de grote baas van Proximus (hoeveel mocht die ook alweer verdienen van Di Rupo ?)

.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 april 2016, 07:30   #97
vrijzinnige
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door subocaj Bekijk bericht
Men hoort die Antwerpse windbuil niet meer, ze luisteren liever naar een andere windbuil.
Zouden dit de laatste stuiptrekkingen zijn voor de val ?

"Een significant deel van de moslimgemeenschap danste naar aanleiding van de aanslagen. Dat is het echte probleem. Dat migranten van de derde of vierde generatie zich openlijk tegen onze samenleving keren en daarbij bereid zijn om geweld te gebruiken of goed te praten, heeft met ons beleid te maken."

In het interview in De Standaard wordt niet meteen verduidelijkt waar Jambon die feiten vandaan haalt.

http://www.demorgen.be/binnenland/ja...leem-b5e0821c/
vrijzinnige is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 april 2016, 07:33   #98
vrijzinnige
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Welke daden? Hij is immers burgemeester van Antwerpen. Niet van Vlaanderen. Niet van België.
En......voorzitter van de grootste partij van het land en schaduwpremier
Oud 17 april 2016, 07:35   #99
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vrijzinnige Bekijk bericht
Zouden dit de laatste stuiptrekkingen zijn voor de val ?

"Een significant deel van de moslimgemeenschap danste naar aanleiding van de aanslagen. Dat is het echte probleem. Dat migranten van de derde of vierde generatie zich openlijk tegen onze samenleving keren en daarbij bereid zijn om geweld te gebruiken of goed te praten, heeft met ons beleid te maken."

In het interview in De Standaard wordt niet meteen verduidelijkt waar Jambon die feiten vandaan haalt.

http://www.demorgen.be/binnenland/ja...leem-b5e0821c/
De Morgen is ook niet meer wat het geweest is ooit.

Vroeger zouden ze onomwonden getoeterd hebben dat het een leugen was, zelfs al wisten ze zelf pertinent dat het de waarheid was.

't Is nie meer wat 't gewest is en 't zal noeit nimmer weurre wadat waaaas.

.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 april 2016, 07:38   #100
vrijzinnige
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bob Bekijk bericht
De uitgaven van de regering zijn dan wel bijna uitsluitend wedden en pensioenen.
Uiteindelijk kan de neergaande spiraal alleen omgebogen worden, als we meer gaan produceren. En het middel daarvoor is de lonen verlagen.
In plaats van dat wij de producten van de anderen kopen, zullen de anderen de producten van ons dan kopen.
Nog zo een fantast, die het Antwerpse orakel blindelings volgt, en zonder nadenken zegt en schrijft dat het verlagen van de lonen voor meer productie zal zorgen.
Hierbij vergeet hij wel dat bij een verlaging van de lonen ook de koopkracht zal dalen, maar dat zullen wel bijkomstigheden zijn in het plan van het Antwerpse orakel om van Belgie een productie land te maken waar ALLE lageloonlanden jaloers van zullen worden.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:42.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be