![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
In bijna elk bericht spreekt hij over mentaal zieken. Ik denk dat we een psychiater op het forum hebben. ![]()
Democratieën sterven niet meer door een plotse coup. Maar wel trager, door democratisch gekozen leiders die het systeem perverteren om aan de macht te blijven. Robert Lieberman Laatst gewijzigd door DewareJakob : 24 april 2016 om 11:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waar stond " teveel kansen"? Het gaat over gelijke kansen, en die krijgt iedereen ongeacht origine.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Liesbeth Homans heeft het over "teveel kansen" (sic). "Teveel kansen" gaat niet over gelijke kansen.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik zat ooit in de klas met een leegloper die al een derde kans kreeg zijn zesde studiejaar af te maken. Die kreeg teveel kansen, en niet evenveel.
![]() |
#85 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uiteindelijk schaarden beide partijen zich achter een wijbeleid. "Ik wil ook naar een wij-beleid gaan", aldus Homans. "Ik wil ook niet meer blijven spreken over verschillende gemeenschappen." "Dan vindt u in mij een partner", besloot Beke.
http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/politiek/1.2638118 Liesbeth Homans is door Wouter Beke op het politiek correcte spoor gezet. CD&V en N-VA zullen uiteindelijk het voorbeeld van Sp.a Gent volgen om het woord "allochtoon" te schrappen. De eerste stap is door Liesbeth Homans namens N-VA gezet door niet langer te willen spreken over verschillende gemeenschappen.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom zijn inburgeringscursussen dan opgdrongen aan "mensen die voorheen bekend bekend waren als allochtoon" en niet aan Hete Pol ( N-VA) ?
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daar heeft ze helaas gelijk in. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() moeten ? Moeten van wie ? Waarom moeten nieuwkomers en Hete Pol niet ?
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Beke zegt dat hij alleen zijn kinderen gepamperd heeft:
http://www.standaard.be/cnt/dmf20160424_02254511 Dat klopt. Maar zijn partij, de CD&V, heeft jarenlang actief meegewerkt aan het pamperbeleid voor nieuwkomers. Ook zij dragen een grote verantwoordelijkheid in het totaal mislukte integratiebeleid. |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vandaag heb ik ze bezig gehoord in de zevende dag met Beke, en daar gaf ze echt niet de indruk niet meer mee te kunnen of haar roes nog te moeten uitslapen! Er zijn andere partijen en politiekers die nog steeds niet verder geraken dan het verder goedpraten, bepamperen, miljoenen blijven tegenaan gooien in de multiculstory, zoals de aanpassing van de kinderbijslag die vooral winst moet opleveren aan de migranten met een hoop kinderen rond zich die mee dienen voor het maandelijks inkomen. Zoals Homans ook zei: er moet iets gedaan worden aan de term "nieuwkomers" want zeer velen van die gasten behoren reeds tot de 3de-vierde generatie en zijn soms nog steeds niet in staat al was het maar onze taal fatsoenlijk te gebruiken! Voor dat soort volkje staan lullen dat ze "minderkansen krijgen, gediscrimineerd worden" met daarboven het feit dat iedereen die commentaar heeft een racist is... komaan zeg! Neen, laten we wat de draak steken met Homans en de rest onder het tapijt vegen want we weten toch niet wat ermee aanvangen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
...het is weer lang wachten tot een berichtje opgenomen kan worden met dikwijls een "gateway 5..." als einde... Laatst gewijzigd door andev : 24 april 2016 om 17:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
We willen niet bezig zijn met moslims, maar we kunnen niet anders! Ze slorpen al de aandacht op! En indien het dan nog ging over positieve zaken, maar neen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Schrap de termen allochtoon en gemeenschap en klaar is Kees? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het zijn trouwens niet enkel de nieuwkomers die extra aandacht moeten krijgen maar velen van de tweede en derde generatie die nog altijd niet klaar zijn voor onze maatschappij en soms amper de taal kennen! Zo'n gasten "de kans geven" om wat te doen? Ze kennen niets en willen niets kennen. Ook zo lukt het hen hier te leven! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showthread.php?t=178955 Volgend is letterlijk uit de nota van Bart De Wever: De stad ondersteunt het proces van integratie en vertrekt daarbij van de volgende uitgangspunten: 1° gelijkwaardigheid van eenieder; 2° respect voor ieders eigenheid, competenties en ambities; 3° aandacht voor differentiatie; 4° migratie als potentiële opportuniteit voor de samenleving; 5° aandacht voor antidiscriminatie en racismebestrijding; 6° actief burgerschap van eenieder; 7° empowerment van de bijzondere doelgroepen; 8° een goede kennis van de omgevingstaal.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |