![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#81 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Het is wel zo dat de hormonale "spiegel" bij de vrouw verandert wanneer ze haar maandstonden heeft. Dat zou ook een invloed hebben op de samenstelling van de transpiratie via de huid. Bijgevolg ook op de afscheiding via de handen.
|
|
|
|
|
|
#82 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
#83 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#84 |
|
Banneling
|
Wat een indianenverhaal...
|
|
|
|
|
|
#85 |
|
Banneling
|
"Belgischer" dan hem maken ze ze niet meer(volgens zijn eigen revendicatie). België telt zeker al drie man en een paardenkop aan Ultralibertariërs. En als ge daar nog drie vier maatschappelijk toxische kenmerken meer aan toevoegt, staat hij moederziel alleen als Belg.
Laatst gewijzigd door eno2 : 24 april 2016 om 13:45. |
|
|
|
|
|
#86 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Er is ook het verhaal dat een zwangere vrouw het geslacht van haar toekomstig kind kan bepalen naargelang dat ze eerst met het rechtse been of linkse been te trap opstapt.
|
|
|
|
|
|
#87 |
|
Banneling
|
Moest ge weten wat mijn moeder mij zo allemaal wijsgemaakt heeft over mijn ontbrekende vader. De afwezigen hebben altijd ongelijk.
|
|
|
|
|
|
#88 |
|
Banneling
|
De sint, de paashaas, de kerstman, jezus,...
|
|
|
|
|
|
#89 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#90 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Dertien aan tafel brengt ongeluk, maar daar heb ik een nare ervering mee.
Ik was 12 of zo en was gestraft (zoals bijna altijd) in het collège dat ik de zaterdag niet mocht naar huis gaan. Mijn vader wilde of kon me de zondag niet ophalen.Maar de zondag was er een andere jongen niet te ver van waar ik woonde en zijn vader kwam hem ophalen. Hij wilde me wel ook meenemen. Ik kwam onverwachts op de middag thuis en mijn moeder was kwaad want er zaten 12 mensen te eten (waaronder haar vader) en ik was de 13de. Diezelfde avond is mijn grootvader doodgereden door een dronken man. Ik geloof nog altijd dat het een met het andere niets te maken had maar het was een raar toeval Laatst gewijzigd door Gipsy : 24 april 2016 om 14:00. |
|
|
|
|
|
#91 |
|
Banneling
|
Dat je verkouden wordt door de kou.
|
|
|
|
|
|
#92 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Tegenwoordig is het wel te doen met een mixer maar vroeger was dat kloppen!
|
|
|
|
#93 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Pis op wratten! Allee! Met uw navel draaien! Allee! Ik zal mijn nageslacht op de hoogte brengen van uw waarschuwingen ![]()
|
|
|
|
#94 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Echt.
|
|
|
|
|
#95 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
|
|
|
|
|
|
#96 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ook onder een ladder lopen, zal ik niet doen. Behalve ... als ik alleen op straat ben en dus de tegenspreuk kan gebruiken die mijn veiligheid in deze situatie verzekert
|
|
|
|
#97 | |||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Onwetenden die menen het te kunnen rooien zonder de wijze voorouderlijke lessen... Iets fixen kunnen ze niet meer, maar diegenen die hen de remedies aanreiken op een infame manier uitschelden, dehumaniseren, achterlijk verklaren en ridiculiseren, daarin zijn ze keien... Citaat:
Misschien is het héél lang geleden dat gij dat nog produceerde, dus het heeft weinig zin. Mocht ge het toch uitproberen, vergeet dan niet om ook het sap van de donderblaadjes op het pastoorsgraf te gebruiken. Citaat:
Lees toch eens goed wat er staat: in uw navel draaien (met uw vinger oid. Probeer het maar. En raap dan de twee helften van uw kosterlijke kont maar weer op. Hoe ge ze dan weer moet vastzetten is uw probleem. Daar kan ik u niet bij helpen.. Citaat:
Maar hou u belofte, want als ge ze breekt krijgt ge een bult (dixit Staafs overgrootvader altijd)
|
|
|
|
|
#98 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
![]()
|
|
|
|
|
#99 |
|
Banneling
|
Bij een raid & kruisverhoor tegen het vertellen van vuile moppen op de koer door de surveillant Kamiel moest ik (en anderen) ze schriftelijk noteren. Omdat ik er op mijn elfde nooit vertelde (ik heb nooit moppen kunnen vertellen ) verzon ik er een paar. Toen maakte Kamiel me wijs "dat ik zou eindigen zoals mijn vader" En mijn vader was erg erg foei.
|
|
|
|
|
|
#100 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Quote Staaf : Elke keer als ze een foto van u nemen, wordt uw gezicht wat bleker, en als ze er teveel nemen, dan sterft ge van bloedarmoede. Wat noemen ze in uw familie oeroud? De eerste wereldoorlog was de oertijd, de tweede de middeleeuwen, en zo verder
|
|