![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#86 |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Hoedanook, het geeft toch goed de realiteit of het gebrek eraan weer zoals die destijds werd voorgesteld. Vandaag de dag hebben we wel national geographic en kunnen de historische schrijfsels daartegenover plaatsen.
![]() |
#87 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#88 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#89 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#94 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Voor wie de Vlaamse Leeuw niet meer nodig is, is nu wel duidelijk!
Vlamingen niet welkom op de weide in Diksmuide Verzonden op: 26-05-2002 Het eerste en laatste ten vrede. Verzonden door: Pascal Alles Aantal keren gelezen: 464 Organisatie: Pascal Alles Als overtuigde volksnationalist en vredelievende man besliste ik om met mijn 12 jarige zoon en enkele vrienden naar het concert te gaan. Het zou wel een gezellige dag worden. Alles verliep uitstekend tot Willem Vermandere het podium betrad en enkele kwetsende uitspraken deed aan het adres van de Vlaams-nationalisten. Ik voelde me plots niet meer op mijn plaats. Ja, ik was er ondersteboven van. In overleg met mijn vrienden beslisten we om toch maar te blijven: we waren tenslotte gekomen voor het muzikale aspect. En het mag gezegd worden: de optredens waren uitstekend. Wij zaten daar dan ongeveer in het midden van de wei met onze Vlaamse leeuw, omringd door allochtonen. Van niemand kregen we een negatieve opmerking of een scheve blik. Toen op een bepaald moment mijn zoon, die op mijn schouders zat, begon te zwaaien met onze leeuw, stonden plots twee veiligheidsagenten naast mij die mij bevolen die vlag te verbergen. Toen ik hem om de reden vroeg, kreeg ik als antwoord “vlaggen zijn verboden, ok”. Ik wees er hem vriendelijk op dat er vier rijen voor mij iemand stond te zwaaien met een Turkse vlag. Het antwoord was: “De Turkse vlag is toegelaten, daar neemt niemand aanstoot aan. Uw vlag is provocerend.” Tot mijn grote verbazing kwamen er een paar allochtonen mij hun steun en sympathie betuigen. Ik herhaal hier de woorden van een Turkse man: “Is dat hier een concert voor vrede? Het is het comité dat provoceert”. Dit was de eerste en de laatste “ten vrede” voor mij. Pascal Alles Gistel |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Minister
|
![]() Een vlaamse gemeenschap zonder leeuw is als een café zonder bier.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |