![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() De vraag was, voor welke artikels bent u veroordeeld. Witwas, bendevorming, misbruik vennootschapsgoederen?
Opmerkelijk dat u, volgens u ten overvloede voorgehouden, gelet op de onduidelijkheid van de wet werd veroordeeld. Legaliteitsbeginsel, 6 EVRM? |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Fiscale of gemeenrechtelijke valsheid?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Minister
|
![]() Intellectuele valsheid is een vorm van valsheid in geschriften dwz het valt onder het hoofdstuk waarheids vermomming.
De redenering was dat de vereffeningsacten vals waren omdat het niet de bedoeling was te vereffenen maar wel om het faillissement te ontwijken. Ik kan niet ontkennen dat het vereffenen slechts een middel was om de boeken niet te moeten neerleggen en om een sterfhuisconstructie uit te voeren. Gezien eerst alle akten van vereffening worden veroordeelt voor valsheid in geschriften (intellectuele valsheid) en volgens de wet deze vereffeningakten ongeldig zijn en moeten geschrapt worden, ziin al de erelonen van de vereffenaar niet geldig en bijgevolg ontdraging actief. dus veroordeling op art 577 en 578 oud faill wet art 193 Sw en volgende artikels 194 tot 196 Sw
![]() |
#84 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() 450wib
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Minister
|