![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ik ben niet de enige. D�*t heb ik hier nergens beweerd.. De meeste native speakers die hier deelnemen begrijpen Nederlands ook op een hoger plan. U daarentegen begreep niet wat ik insinueerde, nl. dat uw vrij goede formele beheersing van het Nederlands toch ontoereikend is om een zinvol debat te voeren. Uw opmerking hierboven is er zelfs het zoveelste bewijs van. Citaat:
Laatst gewijzigd door Supe®Staaf : 23 mei 2016 om 21:29. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Minister-President
|
![]() Ik heb dat bekeken, en "genoten" van het uiterst slecht Frans van de hoofdpersoon in het filmpje. Wat heeft dit te maken met de ietwat verminderde populariteit van topless zonnen ? Denkt u werkelijk dat dit een verband aantoont tussen bedoelde ietwat verminderde populariteit en de door de topicstarter en andere topicdeelnemers aangehaalde vermeende toegenomen preutsheid of druk van de multikulturele samenleving ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Mijn "opmerking hierboven" was : "Indien u denkt dat u op dit forum de enige bent die het Nederlands meer beheerst dan louter de formele kant ervan, kunt u zich inderdaad de moeite besparen." Dank bij voorbaat om te willen verduidelijken in welke zin dit een bewijs is dat mijn "vrij goede formele beheersing van het Nederlands toch ontoereikend is om een zinvol debat te voeren". Laatst gewijzigd door Gwylan : 23 mei 2016 om 21:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nooit gehoord dat men naakte beelden bedekte toen een moslimpief Italië kwam bezoeken? De hoofddoekdiscussies nooit gevolgd? De voorbeelden zijn legio. De moslimcultuur induceert een nieuwe preutsheid. Jammer dat velen er ziende blind voor zijn, en er aan toegeven.
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Burger
|
![]() Naar aanleiding van de topless zonnende Kate Middleton enige tijd geleden was er een enquete in the UK over al dan niet topless zonnen
http://www.goedgevoel.be/gg/nl/316/Z...wen-niet.dhtml Top 3 redenen: De meerderheid doet het niet omdat ze vinden dat ze niet het juiste figuur hebben. Ze willen niet begluurd worden door vreemde mensen Niet als er kinderen in de buurt zijn
![]() |
#87 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Minister-President
|
![]() U mag vanzelfsprekend verduidelijking verschaffen via een persoonlijk bericht, zodat het niet vervelend is voor andere forumdeelnemers.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kudos!
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dan lijkt het er op dat we het eens zijn, want ik denk van u net hetzelfde.
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daag Mevrouw.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Niets nieuws onder de zon, dus. Maar helemaal niet erg : voor mij is en blijft dit alles net zo goed een Nederlands taaloefeningetje. Niets méér of minder. Ik wens u een rustige nacht toe, en morgenvroeg fit en gezond uit de veren ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
https://www.google.be/search?q=Naakt...iw=681&bih=316 https://www.google.be/search?q=Naakt...iw=681&bih=316 Is zoiets als in de gegeven links respectloos ?? En dan heb je vulgair: hoeft zelfs niet naakt , maar het hangt ervan af waar & wanneer ?? Sommige hedendaagse (pop)artiesten proberen alzo in de kijker te staan !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U plaatst 'n verzameling quasi-intellectuele woorden die nergens op slaan, niets te maken hebben met hetgeen ik schreef. 't Lijkt me dus duidelijk dat u niet eens begrepen hebt wat ik schreef of waarover 't ging. U weet zelfs nu nog steeds niet waarover 't ging, toch blijft u denken dat 't om u of over u ging en dat u persoonlijk werd aangevallen. Als hetgeen ik schreef ook maar iets te maken had met u of uw bijdrage(n) hier, had ik u wel geciteerd. Blijven oefenen dus.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#98 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Mevrouw of Mijnheer, Vermits u in citaat enkel een extra staaltje weggeeft van hetgeen ik stel in mijn post 94, volstaat het mij om andermaal te verwijzen naar bedoelde post. Voor het overige en vermits aan uw reacties duidelijk te merken is dat u zich zonder reden of aanleiding erg druk maakt, zal het u ongetwijfeld een verademing en een troost wezen dat mijn overvolle agenda mij de komende weken van dit forum goeddeels weg zal houden. Ik wens u een prettige avond toe. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |