![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Denkt u dat het in de 19e eeuw zo veilig was voor een vrouw?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het gaat over nu, vandaag, en de seksuele agressie in publiekre ruimtes. Laat scholen inplaats van kinderen bezig te houden met over de balk en bok te springen, turnen vervangen door zelfverdediginglessen voor alle scholieren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik geef hier geen waardeoordeel, maar het feminisme heeft de westerse man zodanig verlamd dat wij als volk onder de voet gelopen worden door primitieve stammen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Banneling
|
![]() Ik denk dat niet ... het is de lamzak van de man de luie zak ze zijn gewoon niet sterk meer genoeg ... ik krijg het schijt van sufferds van venten....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat ligt toch niet aan de vrouw/meisje in kwestie, maar aan die kerels. Vrouwen werden dus altijd, doorheen de geschiedenis als loslopend wild beschouwd, is 't dat wat je wil zeggen? Op welke manier kan dat gerechtvaardigd worden? Betekent dat 'n maatschappij waar vrouwen gelijkwaardig zijn en zich relatief veilig & vrij kunnen bewegen automatisch leidt tot massa immigratie van hordes achterlijke barbaren? Gaat 't een hand in hand met 't ander?
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door TV-verslaafde : 28 mei 2016 om 14:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Banneling
|
![]() is mijn praat niet ... maar ik denk dat mannen moeten sterk zijn... anders zijn het geen mannen ... gemanierd ook maar dit alleen tegen vrouwen ,, niet vergeten ,, zeer belangrijk jajaja
Laatst gewijzigd door de vuile muilekoek : 28 mei 2016 om 15:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Anders is dit de volgende stap : http://nos.nl/artikel/2107689-99-zwe...a-feestje.html In Iran hebben dertig studenten 99 zweepslagen gekregen omdat zij op een feestje waren geweest waar zowel mannen als vrouwen aanwezig waren. Volgens de Iraanse justitie werden de studenten gearresteerd terwijl zij op de dansvloer stonden. De straf werd nog geen 24 uur later uitgevoerd. ... Gisteren werden ook in de stad Kerman, in het zuiden van het land, feestgangers gearresteerd. Daarnaast werden vorige week vrouwelijke modellen aangehouden omdat zij foto's op social media hadden geplaatst waarop zij poseerden zonder hoofddoek.
![]() |
![]() |
#96 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de jaren '60 was het duidelijk dat vrouwenemancipatie in de moderne maatschappij heel leefbaar is. De basis werd toen gelegd maar helaas later onderuit gehaald door "progressieve" strekkingen die meenden dat het eigen volk geen waarde heeft. En waarom niet eens nadenken over een traditionele matriarchale samenleving?
![]() |
![]() |
#97 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#98 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
We hebben het over een recent verleden dat ik mocht meemaken. Toen ik en al mijn seksegenoten het doodnormaal vonden dat wij net als mannen konden doen en laten wat we wilden. U hebt die periode toch ook meegemaakt. Waarom niet eerlijk toegeven dat het leven voor vrouwen toen veel aangenamer was dan nu, nu we moeten oppassen in welke buurten we ons begeven! En hoe langer hoe meer kritiek krijgen op onze kleding.
![]() |
![]() |
#99 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Geen enkele periode in de menselijke geschiedenis is ooit 100 % veilig geweest. Maar er is een tijd geweest dat het voor vrouwen veel beter was en het is een grote schande dat die tijd op zijn einde lijkt te lopen!
![]() |
![]() |
#100 |
Minister-President
|
![]() tja tegenwoordig bestaat er ook geen echt mannenwerk meer, dus hoe kweek je dan venten he ... vroeger moesten we staan zwoegen op het veld voor onze kostwinning, nu zitten we achter computertjes.
|
![]() |
![]() |