![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Ja, dat is wat ons wordt verteld. Zolang CD&V mee de lakens uitdeelt blijft dat een feitelijke illusie. Zolang instituten zoals bvb Broeders Van Liefde achter de schermen bepalen wat er gebeurt - en hoe - is het zelfs een aanfluiting van de idee van de seculiere staat. Apartheid impliceert ongelijke rechten en plichten ten faveure/ten nadele van specifieke groepen en individuen. Het geval Plopsaqua zou ik daar bezwaarlijk onder classificeren.
“If you tell the truth, you don't have to remember anything.” Laatst gewijzigd door GandalftheGrey : 6 juni 2016 om 17:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat is inderdaad wat de islam is, apartheid. Vrouwen andere rechten dan mannen en moslims staan voor op alles en iedereen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als die zwemtijd buiten de gewone openingsuren plaatsvindt, (late shift) dan hangen daar mogelijk compensaties aan, zoals een premie of compensatietijd of beiden. Er zullen mannen zijn die de late shift willen doen voor een compensatie en er zullen vrouwen die geen late shift willen doen omdat ze liever thuis willen zijn. Die shiften met alle voor-en-nadelen samenstellen alleen gebaseerd op geslacht lijkt mij niet conform de normale arbeidswetregeling. Zowel mannen als vrouwen kunnen dit werk exact op dezelfde manier doen. In dat geval is er zeker een mate van discriminatie.
I wish nothing but the best for you too. Laatst gewijzigd door Zucht : 6 juni 2016 om 17:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe kan men eisen dat het personeel van een bedrijf uitsluitend uit vrouwen bestaat. Wat daar gebeurt is regelrecht strafbaar. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Als dat mag dan mag Feryn ook poorten afleveren die niet door een moslim zijn aangeraakt als zijn klanten dat vragen. ![]() Laatst gewijzigd door Pericles : 6 juni 2016 om 17:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Gouverneur
|
![]() Mooie toekomst in het verschiet. Binnenkort mag ik mijn vrouw klop geven omdat ze een klapke heeft gedaan met de buurman. Mijn 50 jaar oude schoonbroer kijkt er ook al naar uit om binnenkort van bil te gaan met mijn 9 jarige dochter. Ze is immers beloofd aan hem. Leuke tijden gaan we tegemoet als man... laat maar komen die Islam.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Oeps
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het bedrijf dat plopsaqua uitbaat heeft personeel van alle geslachten en waarschijnlijk ook kleurtjes en religies in dienst.
In dit geval was het de wens van de klant, die een specifiek contract wou met Plopsaqua, om geen mannelijk personeel bij de vrouwelijke participanten te laten. Het is dus een contractuele verbintenis, die an sich geen probleem zou mogen zijn. Helaas hebben we al een paar keer een tegenovergestelde affaire gehad, waarbij bedrijven dikke tegenwind en zelfs boetes kregen omdat de klanten "discriminerende" eisen stelden qua diensten/personeel/goederen. Dus wat is het nu, Blegische overheid? Gaan we dieper bukken als dhimmies?
![]() |
#92 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Des te verbazender hoe disproportioneel hun capaciteit tot blokkeren of ondermijnen van dossiers is. Dat moeten de clubleden voor zichzelf uitmaken. Als je voor iets kiest, of juist niet, dan word je verondersteld daar de consequenties van te aanvaarden. Als in die vrijheid alsnog mensenrechten worden overtreden dan zijn daar de nodige wetten als garanties voorhanden.
![]() |
![]() |
#93 |
Banneling
|
![]() De wet treedt pas op waar overlast is. Wanneer er een melding gemaakt wordt.
Ze zoeken er niet naar, ze lieten die cultuur zoveel mogelijk met rust. Maar we mogen ons niet meer laten leiden door angst. We dienen heel hard op dat van ons te staan. Laatst gewijzigd door Peche : 6 juni 2016 om 19:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Balonnetje oplaten heet dat, om te zien hoe ver ze kunnen gaan en hoe diep voorover gebogen wordt.
Wel, dat weten ze nu, 't is gelukt. Niet dat iemand daar nog aan zou twijfelen. De opperdhimmi's; CD&V ![]() OVLD ![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Banneling
|
![]() Ik kan mij niet herinneren wanneer wij nog eens een fijne vasten zijn toegewenst?
Een kerstmis? |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben benieuwd naar de reactie van de VDAB. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zelfs als klant ben je strafbaar.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Ik begrijp en apprecieer dat men voor het eigen project wil gaan. En dat is ook hun wettelijke recht. Maar met een uitgevoerd beleid dat segregatie - tussen gemeenschappen, overtuigingen, sociale klassen - indirect in de hand werkt schieten we als maatschappij niet bijster veel op. Ttz, de rekening wordt finaal - en nog maar eens - aan iedereen gepresenteerd.
![]() |