![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ... |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar daarmee weten we nog altijd niet met wie Diego naar zijn onbewoond eiland vertrekt. Wie zal het worden, Diego, de Jood, de moslim of de Afrikaanse christen?
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Kallikles : 9 juni 2016 om 11:57. |
||||||
![]() |
![]() |
#82 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Zoiets als iemand die met een mes staat te zwaaien geweld- en pijnloos ontwapenen ?
#83 | |
|
![]() Citaat:
Ik zal je wel een kaartje sturen vanuit Europa.
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bedrijven zijn de hele tijd bezig met hun imago naar de buitenwereld toe. Vooral in de verkoopsector. |
|
![]() |
![]() |
#85 |
|
![]() Ondertussen in de Europese steden...,:
Deze resultaten spreken tegen dat religieus fundamentalisme in de islam een marginaal fenomeen is in West-Europa. ...terwijl sommigen hier het willen laten laten uitschijnen dat het probleem bij de autochtonen ligt...
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor de rest zitten er wel veel vreemdelingen in onze gevangenissen, maar hoeveel van hen er moslim zijn, is mij momenteel niet precies bekend. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Trouwens wie mijn zaad wil hebben (in vitro) wil ik altijd helpen. Ik heb daar echt geen moeite mee. |
|
![]() |
![]() |
#88 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Heel uw verhaal valt in mekaar.... Laatst gewijzigd door Another Jack : 9 juni 2016 om 13:05. |
|
![]() |
![]() |
#89 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
is het een man ? is in feite ook allemaal gelijk |
|
![]() |
![]() |
#90 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus het is niet gebaseerd op discriminatie uw verhaal. En ja sommige wil je niet , en dat is inderdaad subjectief op basis van geur, op basis van gewoontes, op basis van kledij, op basis van morfologische kenmerken... EN dat is dezelfde discriminatie als je tegenkomt in bedrijfsselecties Trouwens is het u al opgevallen dat onze overheid een huizenhoge discriminatie heef top de werkvloer door hoor diploma en ingangseisen ? |
|
![]() |
![]() |
#91 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#92 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik verwacht niet dat onze politie zo'n taal gaat spreken, in elk geval toch niet tegen migranten, of ze hebben weer zo'n politiek correcte klacht aan hun broek, gesoufleerd door een sociale assistente en een maatschappijke medewerkster die een of andere overbodige ombudsdienst bevolkt en brieven schrijft alsof ze juridisch bevoegd is
|
![]() |
![]() |
#93 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu een van de meer grappige artikels die recent in depers verscheen is een genetisch profiling, waarin aangetoond werd dat we zowat allemaal ergens 10% italiaan, en 20% indier, 4% chinees etc zijn.. Als je mensen dan confronteert met hun genetische roots, vallen ze allemaal van hun stoel.. |
|
![]() |
![]() |
#94 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Waarom mag ik niet van mijn partner eisen dat eens we getrouwd zijn er geen godsdienst in huis komt? Wie is eigenlijk de benadeelde partij wanneer 2 mensen voor mekaar kiezen? Waarom zou een wetgever zich moeten moeien met een vrijwillig contract tussen 2 mensen? Laatst gewijzigd door Another Jack : 9 juni 2016 om 13:21. |
|
![]() |
![]() |
#95 |
Banneling
|
![]() Antwoord gewoon kort op de vraagjes, zonder te schelden als het kan.
Laatst gewijzigd door Another Jack : 9 juni 2016 om 13:47. |
![]() |
![]() |
#96 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#97 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De taal van de rechtsstaat. |
|
![]() |
![]() |
#98 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Maar nu terzake. Citaat:
Waarom mag een simpele keukenfabrikant niet eisen dat sollicitanten minder dan 55 zijn. Waarom mag een godsdienst wél eisen stellen - ja zelfs verbodsregels opleggen - bij de partnerkeuze van zijn aanhangers wanneer de partner een ander geloof, of gedbetert geen geloof heeft. Het woord 'discriminatie' lijkt in beide gevallen van toepassing. En de wetgever moeit zich wél bij het ene maar niet bij het andere geval.
![]() |
#99 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
- Omdat eisen stellen nu éénmaal de core-business van godsdiensten zijn. Laatst gewijzigd door Another Jack : 9 juni 2016 om 14:14. |
|
![]() |
![]() |
#100 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het ene kost 25.000 euro het andere blijft waarschijnlijk zonder gevolg. Het is toch niet mogelijk dat die islam zever hier nog lang zonder enig gevolg blijft. |
|
![]() |