![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb u steeds bijkomende informatie gegeven waarmee ik bewees dat er niets stoef of cafépraat geschreven werd door mij. Maar uw blinde haat tegen alles, wat maar tegen de N-VA aanleunt, zorgt er meer dan waarschijnlijk voor dat u niet meer objectief kunt zijn en vulgaire praat spuit op dit forum. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En de ziekten schoolvakantie maandag of vrijdag zijn me onbekend. Ik heb wel weet dat sommige mensen die zich bijvoorbeeld grieperig voelen op dinsdag liefst wachten tot donderdag om naar hun dokter te stappen opdat ze dan gelijk 3 dagen hebben om uit te zieken ipv 1 .....Hetzelfde met mensen die wachten tot vrijdag om naar hun Dokter te stappen en dan de maandag bijkrijgen om uit te zieken. Ik kan dat alleen maar toejuichen en zie dat dus totaal anders dan jij. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 12 juni 2016 om 14:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is uw goed recht dat zo te zien. De feiten spreken dat echter tegen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat bedoelt u met feiten ? Zijn er dan gegevens voorhanden dat de mensen die de maandag of de vrijdag afwezig zijn minder ziek zouden zijn dan deze op Dinsdag. Indien ja toon ons de bewijzen .......uw gissingen en veronderstellingen daaromtrent volstaan niet om me te overtuigen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tegenwoordig wordt vooral beroep gedaan op psychiaters. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als het over hartproblemen zijn zal dat een cardioloog zijn enz..... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vind daarvan dat die Duchatelet beter zou zwijgen van werken .....die denkt dat werken hetzelfde is als wat met een bal spelen onder vrienden .Natuurlijk als je op je 25 af en toe 2 uurtjes met een bal mag spelen of om de week wat rondlopen in een park zal je moeilijk een burn out riskeren. De meeste mensen lopen nog meer en harder op hun 50dan zijn voetballertjes en die doen dat na hun zware dagtaak. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 14 juni 2016 om 20:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Je kan werkelijk zieke patiënten binnenkrijgen, waar je dan 15 minuten onderzoek aan spendeert (4 klanten *30 euro=120 euro/u) of je kan briefjesverzamelaars over de vloer krijgen die in nog geen 5 minuten terug buiten zijn (12 klanten * 30 euro = 360 euro/u)
Bart De Wever: "De enige bijdrage die de Vlaamse Beweging vandaag nog kan leveren aan een onafhankelijk Vlaanderen, is ophouden te bestaan" Jan Jambon: "Les transferts Nord-Sud, ça nous aide juste pour le marketing. Mais en fait, ça ne nous intéresse pas" Bourgeois: "onafhankelijkheid is iets uit de 19de eeuw" |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Dat zou ik willen vinden zo'n Dokter waar de ene na de andere op 5 minuten buiten is......Ik hoor vooral dat mensen klagen dat ze soms uren zitten wachten in een overvolle wachtzaal. Bij mijn huisarts werd het te gortig. Nu kan het alleen nog via afspraak. En de afspraken zijn alle 20 minuten ( online) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Banneling
|
![]() En gij vraagt u af waarom ik ziektebriefjes wil afschaffen.
Het fraude die de SZ veel geld kost. |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Banneling
|
![]() En eendagszieken die het regelmatig doen, moeten daarop aangesproken worden. En als dat blijft, ontslagen worden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Die verhoging van de pensioenleeftijd is niets anders dan slavernij. Wist je bovendien dat duizenden mensen in Duitsland aan 1 euro per uur moeten werken? Daar bovenop krijgen ze 400 euro van de overheid. Een schandaal.
![]() |