Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 15 juni 2016, 21:29   #81
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Tot mijn verbazing is mijn zoon van 24 ook aan verslaafd. Jaren terug was hij volop films aan het downloaden en ik zei hem dat hij die film eens moest zien. Ondertussen heeft hij hem net zoals ik misschien al 100 keer gezien en kent alle replieken van buiten. Zijn vrienden vinden die film maar saai. Er zijn natuurlijk geen speciale Hollywood effecten. De opening doet zelfs pover aan maar wat een meesterstuk van acteerkunst.
De beste films zij meestal die zonder effecten.....puur acteertalent.....Zo'n Fernandel films om maar iets te noemen.

De beste rockbands hoeven ook niet veel effecten.....pure muziek.....kijk maar naar de concerten van Bruce springsteen en de E street band.....Amper 3 spotjes maar ze dragen wel een gans stadium op hun handen puur op muziek.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juni 2016, 21:41   #82
Gipsy
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
De beste films zij meestal die zonder effecten.....puur acteertalent.....Zo'n Fernandel films om maar iets te noemen.

De beste rockbands hoeven ook niet veel effecten.....pure muziek.....kijk maar naar de concerten van Bruce springsteen en de E street band.....Amper 3 spotjes maar ze dragen wel een gans stadium op hun handen puur op muziek.
Het grappige aan Casablanca is dat Bogart feitelijk maar tweede keus was en dat in feite Reagan voorbestemd was de rol te spelen maar hij werd opgeroepen in het Amerikaanse leger.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:07.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be