![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Sport Van voetbal tot worstelen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Minister-President
|
![]() Ik denk dat Vlamingen met vele van onze buren veel gemeen hebben. Ook met Rijnduisters, Noordfransen, Nederlanders vooral bezuiden maas en waal, Engelsen. Ook Walen, zeer zeker. We leven dan wel geforceerd samen met Walen, maar we kregen daardoor wel een band, willens nillens. Maar ik geef toe, die band wordt steeds kleiner, door omstandigheden, door de communautaire situatie, door de groter wordende culturele afstand, door de taal etc...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De taal is een sterk bindmiddel.....Duisters en Oostenrijkers en Duitstalige Zwitsers....Italianen en Zwitserse Italianen.... De walen en Franstaligen in België weten veel meer over de Franse cultuur en interesseren zich meer van wat er zich in Frankrijk afspeelt dan in Vlaanderen. Trouwens ik dacht zelfs dat Paris Match één van de best verkochte sensatiebladen is onder Franstalige Belgen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is nog niet te laat. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik denk dat Fred al honderden malen meer heeft moeten vechten voor zijn taal dan de gemiddelde Vlaming beste Pericles In het Brusselse moet ik op weinig hulp van de Vlamingen rekenen...die staan vooral te brullen vanuit hun verre vlaanderen. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 14 juni 2016 om 16:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb dat hier al misschien 50 keer uitgelegd. Ik ga het niet nog eens doen. Ik denk dat je hier al lang genoeg zit om te weten wat ik denk. België : kus mijn kloten. En gij Fred , kan België ook uw kloten kussen ? En zo nee, waarom niet? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Anders gezegd alle Vlamingen die niet voor een splitsing zijn zouden geen Vlamingen zijn ? ![]() Volgens mij zijn de grootste meerderheid van de Vlamingen dan geen Vlamingen....want de meeste Vlamingen blijken een splitsing niet echt te willen. En neen ik ben niet voor een splitsing van België net als dat ik voor Europa ben opdat ik altijd de mening ben toegedaan geweest dat samenwerken altijd meer zal lonen dan mekaar tegenwerken. Trouwens splitsen kan je blijven doen.....wat na een splitsing ? Een onafhankelijk Antwerpen ? Wat met deze niet wegneemt dat men over bevoegdheden kan blijven praten. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 14 juni 2016 om 16:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu dat België zijn openingsmatch (terecht) verliest tijdens het EK, misbruiken die Vlaams-nationalistische jankertjes zelf de (voetbal)sport om aan politiek te doen. Ofte: Vlaams-nationalistische schijnheiligheid ten top! Maar... dat wisten we al een tijdje. PS Ontzettend veel Belgische vlaggen aan de huizen hier in Limburg. Ook n�* het verlies van gisteren. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 14 juni 2016 om 16:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bwa. ![]() De praktijk leert dat de lafaards nogal snel hun kazak kunnen keren. ![]() Evenals de opportunisten. ![]() Eens de teerlingen geworpen zijn natuurlijk. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#95 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat een gezeik zeg......de Belgische rally piloten behoren tot de beste ter wereld....we hebben zelfs een wereldkampioen Biljarten gehad gedurende decennia.....een kampioene tennis.....olympische kampioenen marathon judo wielrennen en zelfs een iron man......geen haantje heeft daar al naar gekraaid... Ik heb nooit mensen met vlaggen zien staan zwaaien en als indianen verkleed al toeterend door de straten rijden als Eddy Merckx of Philippe Gilbert wereldkampioen zijn geworden Alles wordt gemaakt en opgeklopt door de media.....niks is zo makkelijk te manipuleren als de massa. Ik ken zelfs mensen die nooit naar voetbal kijken er niks van kennen of er zich zouden aan interesseren maar als de rode duivels spelen durven ze niet anders dan hun zotte klak opzetten....want zonder klak ben je geen belg ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En ik vond een paar dingen waren gepeild wordt naar de intentie om te splitsen ....ik vond nergens dat daar een meerderheid zou zijn voor te vinden ( tot nu toe) http://www.standaard.be/cnt/dmf20110802_141 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er zijn zelfs mensen die op het VB stemmen en monarchist zijn, zo leerde ons een enquête. Kom er maar uit wijs. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |