Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 24 juni 2016, 17:50   #81
Hoomer
Perm. Vertegenwoordiger VN

Hoomer's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
Het valt op dat je geen gelegenheid voorbij laat gaan om me te beschimpen Maar anderen moeten dan wel weer omzichtig te werk gaan door "chef & koelkast" niet in één zin te vermelden, na ja, "aanrecht" zal het zeker zijn ........ Ziezo koekje van eigen deeg LOL
Wat lig je nu weer uit je broek te krabben, ik beschimp u totaal niet gij zijt toch nen dief, je hebt hier zelf gepost dat je al driemaal gepakt zijt voor het pikken. Niet zeveren he bemmeke. Of ik zal je ff koekje van eigen deeg geven, weet je ik heb nog een familie die me graag heeft

En hier nog een koekje als je wenst
Have a nice day.
Hoomer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juni 2016, 17:52   #82
bembem
Secretaris-Generaal VN

bembem's schermafbeelding

Standaard

http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...react#reaction

Citaat:
De Vlaamse regering heeft vannacht een akkoord bereikt over de kinderbijslag, de provincies en het secundair onderwijs. "Dit systeem is eenvoudig, rechtvaardig, sociaal en efficiënt", zei minister-president Geert Bourgeois (N-VA) vandaag op een persconferentie.

De Vlaamse regering bakkeleide al maanden over de hervorming van de kinderbijslag. Nu bereikte ze een akkoord: "Elk kind krijgt een gelijke kinderbijslag ongeacht het werk of het statuut van de ouders. Elk kind krijgt 160 euro", lichtte Bourgeois het akkoord toe. Het nieuwe systeem, dat vanaf 1 januari 2019 ingaat, kan beter dan vroeger armoede tegengaan, onderstreepte hij.

Ook Vlaams minister van Welzijn Jo Vandeurzen (CD&V) benadrukte dat de regering armoede aanpakt, "zowel op niveau van het kind als op niveau van het gezin".
Vandeurzen lichtte het zogenoemde 'Groeipakket' toe. Dat bestaat uit het al genoemde basisbedrag van 160 euro per kind. Daarbovenop krijgt elk kind bij zijn of haar geboorte of adoptie ook nog een eenmalig startbedrag van 1.100 euro.

Daar bovenop kunnen gezinnen ook aanspraak maken op drie verschillende toeslagen: een zorgtoeslag, een sociale toeslag en een participatietoeslag.

De sociale toeslag is er voor gezinnen die met hun inkomen de opvoedingskost moeilijker kunnen dragen. Zij krijgen een toeslag op het basisbedrag, afhankelijk van hun inkomen en hun gezinsgrootte. Een gezin met maximaal twee kinderen krijgt maandelijks 50 euro per kind extra als dat gezin jaarlijks niet meer dan 29.000 euro verdient. Als zo'n gezin drie kinderen heeft, krijgt het 80 euro per kind per maand.
Een gezin dat jaarlijks tussen de 29.000 en de 60.000 euro verdient, krijgt pas een extra bedrag van 60 euro per kind per maand wanneer er minstens drie kinderen zijn.
Dit zullen de meeste van jullie wel al weten niettemin zijn het (erg) positieve veranderingen op til, in mijn geval dus: 1100€ eenmalig + 210€ per maand + verhoogde uitkering (verschil van zo"n 170€)!! Wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii! XD!
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juni 2016, 17:53   #83
Hoomer

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht
Nu nog een vent vinden die u wilt bezwangeren.

Tijd om eens aan eno te vragen of hij een pakketje kan sturen, of wil je de 18 cm liever zelf meemaken ?
Geen avans te trage zwemmers die geraken nooit tot in Antwerpen gezwommen.
Oud 24 juni 2016, 17:54   #84
bembem
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer Bekijk bericht
Wat lig je nu weer uit je broek te krabben, ik beschimp u totaal niet gij zijt toch nen dief, je hebt hier zelf gepost dat je al driemaal gepakt zijt voor het pikken. Niet zeveren he bemmeke. Of ik zal je ff koekje van eigen deeg geven, weet je ik heb nog een familie die me graag heeft

En hier nog een koekje als je wenst
Have a nice day.
Mijn familie heeft me ook graag .... en euh is 2x geen 3 ........ niet dat ik het goedpraat van dat pikken maar je moet er nu ook geen schepje bovenop doen, besides was uit noodzaak, geen kleptomanie .......... !!!!
Oud 24 juni 2016, 17:58   #85
Hoomer

Standaard

Citaat:
Mijn familie heeft me ook graag .... en euh is 2x geen 3 ........ niet dat ik het goedpraat van dat pikken maar je moet er nu ook geen schepje bovenop doen, besides was uit noodzaak, geen kleptomanie .......... !!!!
Toch toch bemmeke je hebt hier zelf verteld dat ze er eenmaal geen politie bijgehaald hebben.

Bottekes van een dure winkel (Torfs) is geen noodzaak, je had evengoed in zo een recuperatie winkel waar ze gevallen zoals gij aan het werk zetten bottekes kunnen kopen voor een paar euro's.
Liefs van den Hoomer

Liefs naar je moeder toe

Laatst gewijzigd door Hoomer : 24 juni 2016 om 17:59.
Oud 24 juni 2016, 17:59   #86
bembem
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Nu vraag ik me eigenlijk af want kan niet goed meer volgen: er staat "een eenmalig startbedrag van 1100€ voor het kind" maar is dat dan bovenop het kraamgeld of niet (want dat was toch ook zo'n 1100 als ik me niet vergis)? Lol, in ieder geval zou het super zijn moest het zo zijn, dat is dan 2200€+ Ammehoela LOL
Oud 24 juni 2016, 18:02   #87
bembem
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Toch toch bemmeke je hebt hier zelf verteld dat ze er eenmaal geen politie bijgehaald hebben.

Bottekes van een dure winkel (Torfs) is geen noodzaak, je had evengoed in zo een recuperatie winkel waar ze gevallen zoals gij aan het werk zetten bottekes kunnen kopen voor een paar euro's.
Liefs van den Hoomer

Liefs naar je moeder toe
Ja die telt dus niet mee .... !

ps het was bij Schoenenreus, dat is een stapje lager dan Torfs, lol
Oud 24 juni 2016, 18:17   #88
Hoomer

Standaard

Citaat:
Ja die telt dus niet mee .... !

ps het was bij Schoenenreus, dat is een stapje lager dan Torfs, lol
Jawel het is niet omdat je betrapt bent en ze er geen politie bijhaalden dat je niet gestolen hebt of althans een poging tot. Het is nu niet zo dat je drie maal steelt en driemaal betrapt wordt, het is eerder iemand die gedurig steeld wordt al eens betrapt.
Oud 24 juni 2016, 18:29   #89
bembem
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Jawel het is niet omdat je betrapt bent en ze er geen politie bijhaalden dat je niet gestolen hebt of althans een poging tot. Het is nu niet zo dat je drie maal steelt en driemaal betrapt wordt, het is eerder iemand die gedurig steeld wordt al eens betrapt.
Ja Hoomer ik ben een loser, nu content

Anyway, de oudjes (althans 1) zijn erg pissed op de nieuwe kindergeld maatregelen:

http://www.seniorennet.be/forum/view...600890726c4535

ivm de nieuwe toelage als men z'n kind naar de kleuterschool stuurt:

Citaat:
ze krijgen GELD om hun gebroed naar school te WILLEN sturen, de WAANZIN!
Oud 24 juni 2016, 18:36   #90
Hoomer

Standaard

Citaat:
Ja Hoomer ik ben een loser, nu content

Anyway, de oudjes (althans 1) zijn erg pissed op de nieuwe kindergeld maatregelen:

http://www.seniorennet.be/forum/view...600890726c4535

ivm de nieuwe toelage als men z'n kind naar de kleuterschool stuurt:
Niemand zegt dat ge een loser zijt ge zijt alleen heel agressief geworden sinds ge mister 18 cm leren kennen hebt en der raad van gekregen hebt op het sexforumpje van de haat.
Ik kon goed met u om, en amuseerde me geweldig met u maar ja het leven he.

Toelage voor kleuterschool doen ze omdat de moslim kindjes ook naar kleuterschool zouden komen, anders zoals nu eerste studiejaar en alleen de taal van mama kennen, hopeloze achterstand en onze kinderen moeten daardoor achterstand oplopen.

Laatst gewijzigd door Hoomer : 24 juni 2016 om 18:39.
Oud 24 juni 2016, 18:52   #91
Guinevere
Banneling

Standaard

Citaat:
Goed idee Guinestar Ik zou zeggen: doen! LOL

Maar euh effe serieus: je hebt toch geen kut-job ofzo .. Waarom er nu al uitstappen? Zou jammer zijn ....... Als ik jou was zou ik toch maar verder doen, XD!

Anyway ik ben nog aan het twijfelen of ik aan gezinsuitbreiding doe, niettemin krijg dan zo'n 380€ opslag (cf verhoogd kindergeld), yep dan word ik verwend want zijn fortuinen voor mij, ik zal alleszins de eerste 5 jaar veel kunnen sparen, ehehehehehe XD!
Nee, ik heb vooral maar 2 handen, 2 voeten en 1 hoofd. Met baby's kun je alleen werken als je ze ergens dumpt. Dat vind ik zelf niet zo kind- en bovenal mensvriendelijk. Mijn moeder heeft haar portie van kinderen opvoeden in het leven wel gehad, dus vind het niet gepast om haar dag in dag uit met die van mij op te zadelen. Ze heeft ook haar eigen huishouden...
En mijn man kan beter buitenshuis werken dan met baby's omgaan.

Ik ben sowieso aan iets anders toe in het leven.

By the way, een zwangerschap of bevalling is nog niet half zo zwaar als het zorgen voor een baby (kind).... zeker als je nog niet eens voldoende gezondheid en geld hebt om voor jezelf te zorgen. Bommoeder zijn is voor VIP's weggelegd of vrouwen met een deftig inkomen en zij die het uiteindelijk ergens dumpen.
Guinevere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juni 2016, 21:18   #92
Stormram
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere Bekijk bericht
Nee, ik heb vooral maar 2 handen, 2 voeten en 1 hoofd. Met baby's kun je alleen werken als je ze ergens dumpt. Dat vind ik zelf niet zo kind- en bovenal mensvriendelijk. Mijn moeder heeft haar portie van kinderen opvoeden in het leven wel gehad, dus vind het niet gepast om haar dag in dag uit met die van mij op te zadelen. Ze heeft ook haar eigen huishouden...

By the way, een zwangerschap of bevalling is nog niet half zo zwaar als het zorgen voor een baby (kind).... zeker als je nog niet eens voldoende gezondheid en geld hebt om voor jezelf te zorgen. Bommoeder zijn is voor VIP's weggelegd of vrouwen met een deftig inkomen en zij die het uiteindelijk ergens dumpen.
Kom, geef maar toe dat kopvodsletjes hun kans mooi hebben geroken om zich van hun taken te kwijten, hun ketten gewoon te laten verwilderen zoals voorheen en op de koop toe nog eens lekker kunnen vozen achter de rug van vader Abdel met de dozijnen leeglopers die hele dagen thuis zitten.

Ik ken er een die mot gaat krijgen dat ze niet meer recht staat als Abdel via den tamtam te weten komt dat Sharia Shaima eigenlijk op Bilals lulletje zat, terwijl hij bureautjes aan het kuisen was bij ISS en dat varkensvreten "tagine de couscous" weer eens is verkoold.
Stormram is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juni 2016, 21:22   #93
reservespeler
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Botjes uit noodzaak????????????
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juni 2016, 21:22   #94
reservespeler
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oud 24 juni 2016, 21:22   #95
reservespeler
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oud 24 juni 2016, 22:31   #96
Tavek
Banneling

Standaard

Citaat:
http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...react#reaction

Dit zullen de meeste van jullie wel al weten niettemin zijn het (erg) positieve veranderingen op til, in mijn geval dus: 1100€ eenmalig + 210€ per maand + verhoogde uitkering (verschil van zo"n 170€)!! Wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii! XD!
hiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

Bembem krijgt 1100 euro, eindelijk kan ze eens binge shoppen.

Dat kind, dat is bijzaak.
Tavek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juni 2016, 23:10   #97
Demper
Secretaris-Generaal VN

Demper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Inderdaad, waarom zou je werken?

Laat je gewoon om de vijf voet volspuiten, case closed.

De overheid is blij: uitkeringen en pakken kindergeld.

Dat het systeem van werkonwillige migranten die zich kapot komen neuken en er rijkelijk voor betaald worden niet houdbaar is, maakt helemaal niets uit, profiteer ervan.

Wij zijn de domme kloten, niet jullie.
Demper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2016, 06:40   #98
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Supe®Staaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht
hiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

Bembem krijgt 1100 euro, eindelijk kan ze eens binge shoppen.

Dat kind, dat is bijzaak.
Oud 25 juni 2016, 09:02   #99
hamac

hamac's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Sommige moslims kijken uit naar het hiernamaals.
Oud 25 juni 2016, 14:11   #100
cookie monster
Secretaris-Generaal VN

cookie monster's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles Bekijk bericht
Klopt.
3 maanden geleden was ze 8 maand zwanger.
Een paard, dat moet 11 maand dragen.
Ik geloof er ook niets van.
http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=114
http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=147

Als je die maanden uittelt tot vandaag , ....
hoowla , asjemenou , 'oe kan da' nou ??

http://forum.politics.be/showpost.ph...75&postcount=1

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,
but the doctor did get a brain-attack !! my name:

breedbandwurger 1967

Zoek alle berichten van cookie monster

Ik woon zelfs graag alleen

Geen kinderen hebben is een gemis ????

Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016)

cookie monster is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:29.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be