![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() En hier nog een koekje als je wenst ![]() Have a nice day. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...react#reaction
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
|
![]() Citaat:
![]() Bottekes van een dure winkel (Torfs) is geen noodzaak, je had evengoed in zo een recuperatie winkel waar ze gevallen zoals gij aan het werk zetten bottekes kunnen kopen voor een paar euro's. Liefs van den Hoomer ![]() Liefs naar je moeder toe Laatst gewijzigd door Hoomer : 24 juni 2016 om 17:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nu vraag ik me eigenlijk af want kan niet goed meer volgen: er staat "een eenmalig startbedrag van 1100€ voor het kind" maar is dat dan bovenop het kraamgeld of niet (want dat was toch ook zo'n 1100 als ik me niet vergis)? Lol, in ieder geval zou het super zijn moest het zo zijn, dat is dan 2200€+
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ps het was bij Schoenenreus, dat is een stapje lager dan Torfs, lol |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Anyway, de oudjes (althans 1) zijn erg pissed op de nieuwe kindergeld maatregelen: http://www.seniorennet.be/forum/view...600890726c4535 ivm de nieuwe toelage als men z'n kind naar de kleuterschool stuurt: Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
|
![]() Citaat:
Ik kon goed met u om, en amuseerde me geweldig met u maar ja het leven he. ![]() Toelage voor kleuterschool doen ze omdat de moslim kindjes ook naar kleuterschool zouden komen, anders zoals nu eerste studiejaar en alleen de taal van mama kennen, hopeloze achterstand en onze kinderen moeten daardoor achterstand oplopen. Laatst gewijzigd door Hoomer : 24 juni 2016 om 18:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En mijn man kan beter buitenshuis werken dan met baby's omgaan. Ik ben sowieso aan iets anders toe in het leven. ![]() By the way, een zwangerschap of bevalling is nog niet half zo zwaar als het zorgen voor een baby (kind).... zeker als je nog niet eens voldoende gezondheid en geld hebt om voor jezelf te zorgen. Bommoeder zijn is voor VIP's weggelegd of vrouwen met een deftig inkomen en zij die het uiteindelijk ergens dumpen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik ken er een die mot gaat krijgen dat ze niet meer recht staat als Abdel via den tamtam te weten komt dat Sharia Shaima eigenlijk op Bilals lulletje zat, terwijl hij bureautjes aan het kuisen was bij ISS en dat varkensvreten "tagine de couscous" weer eens is verkoold. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Bembem krijgt 1100 euro, eindelijk kan ze eens binge shoppen. Dat kind, dat is bijzaak. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laat je gewoon om de vijf voet volspuiten, case closed. De overheid is blij: uitkeringen en pakken kindergeld. Dat het systeem van werkonwillige migranten die zich kapot komen neuken en er rijkelijk voor betaald worden niet houdbaar is, maakt helemaal niets uit, profiteer ervan. Wij zijn de domme kloten, niet jullie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
|
![]() Sommige moslims kijken uit naar het hiernamaals.
![]() |
#100 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=147 Als je die maanden uittelt tot vandaag , .... hoowla , asjemenou , 'oe kan da' nou ?? ![]() ![]() http://forum.politics.be/showpost.ph...75&postcount=1
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |