![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#82 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Proef ik hier het cynisme dat ik bij Rutte heb?
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De huidige toestand van Groot-Brittannië:
![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#86 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Wiki: His father was a stockbroker who worked in the City of London. A 2012 BBC Radio 4 profile described Guy Farage as an alcoholic who left the family home when Nigel was five years old.[
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
|
![]() Citaat:
Bijv voor de komende bespreking heeft een nieuwe premier geen mandaat om de eis "geen vrij verkeer burgers" te laten vallen (bron: May) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Wel leuk om zien hoe Junckers en zijn andere geldhaaien zich nu als een duivel in een wijwatervat gedragen. Ze zijn op hun bakkes gegaan en toch willen ze het niet toegeven. Hoe kunnen die nu nog op hun postjes blijven zitten. Schaamteloos en lachend met de ganse Europse bevolking. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#91 | |
|
![]() Citaat:
Waar ze op wachten? Er is geen strategie, laat staan een plan. En als de Britten zover zijn hebben ze onderhandelaars nodig. Ze hebben er slechts hooguit 28, terwijl er 500 nodig zijn. Laat staan de hoeveelheid onderhandelaars die tevens nodig zijn voor onderhandelingen met andere landen, als wel met de EU landen na een Brexit. Fiks nadeel, sinds 1973 hebben de Britten niet meer onderhandeld, de expertise is vrijwel zo goed als verdwenen. De Britten Gouden Tijden tegemoet. Yep, dan is u iets ontgaan, binnenlands is de UK een grote puinhoop. Geen verdienste van de EU, maar ontstaan door jaren wanbeleid van de UK zelf. Bye the way, een soort van burgeroorlog bestaat al. Jong tegen oud, binnen Britse families heersen spanningen vanwege voor en tegenstemmen. Laatst gewijzigd door Adrian M : 6 juli 2016 om 00:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Sorry, disregard, dat was persoonlijk...
![]() |
![]() |
#94 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kan U in de hemel mss virtuele biertjes ontvangen? Bent U in feite nog onder ons @Adrian M? Ik begin me ongemakkelijk te voelen...
Of wacht, iets zegt me dat er zelfs geen kosher bier in gaat. Wel, dan wordt het toch maar een cyberbiertje of niets (watertje zonder bruis dan?). Toch jammer. Maar goed, het voorstel was er... Laat ons dan verdergaan. https://www.youtube.com/watch?v=PwcxdaganqY |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
|
![]() Citaat:
Kunt van mening verschillen, maar daarna een pint ... al wordt het dan wel boven ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Flashback ver verleden, sorry zoals gezegd: disregard. Niks nothing to worry.
![]() |
#100 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Farage, zeven keer meegedaan om een postje in het UK parlement te bemachtigen maar nooit verkozen:
https://en.wikipedia.org/wiki/Electo...f_Nigel_Farage Dan maar gaan vegeteren en rijk worden in het EP en dit al sinds 1999. Achter de schermen moet deze man toch door de grond zakken van schaamte? |
![]() |
![]() |