![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Als dat voor U een ongemakkelijk topic is, blijf dan weg. Als je echter een mening hebt waarom de krantenkop die moet luiden: "Racistische neger doodt blanke politieagenten" wordt veranderd in "Schietpartij tijdens protest tegen extreem politiegeweld in Dallas" mag je die altijd in de groep gooien. Ter herinnering, hier is een kop over de Charleston schutter: http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenl...nse-kerk.dhtml "Blanke schutter vermoordt negen mensen in beroemde Afro-Amerikaanse kerk"
Heeft U ook SCHIJT aan de DIVERSITEIT? Laatst gewijzigd door Karel Martel B : 9 juli 2016 om 06:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | ||
Staatssecretaris
|
![]() In the UK is het zo:
Missouri: Citaat:
Hoe zou dat niet luiden op de belgische tv? En dan in Georgia: Citaat:
Laatst gewijzigd door Conscience : 9 juli 2016 om 08:13. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"Ik heb een wapen maar ik haal nu eventjes mijn portefeuille uit"... tja. En dan heb je pech of geluk als politieman. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo) Laatst gewijzigd door Lukkas : 9 juli 2016 om 10:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Oproep aan criminele bendes:
![]() Hate Group Urges Gangs To Kill Cops After Dallas Shootings http://www.vocativ.com/338505/hate-g...las-shootings/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Banneling
|
![]() Ja u tegenspreken mag nooit he ... zo'n karakters zijn bekend ...
Laatst gewijzigd door de vuile muilekoek : 9 juli 2016 om 13:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een reden kun je dat niet noemen misschien, maar een aanvaardbare uitleg is het wel! Sommige van die "donkergekleurde mannen" (toelaatbare benaming?) hebben een reputatie en een strafblad om "U" tegen te zeggen, maar daar staat de krant dan ook weer niet van vol! Ze kennen toch zelf de situatie die gasten!
Dus zoiets als "ik heb een wapen bij maar ik ga eventjes mijn portefeuille nemen" zou moeten omgezet worden in: met je handen allebei op het koetswerk en de agent haalt eventjes zelf de portefeuille er uit, of zoiets... Hoeveel keren moet/zal dit nog moeten gebeuren vooraleer beide partijen het een beetje anders spelen? Maar bon, de helft van Afrika staat klaar om naar onze contreien te vertrekken. Zo krijgen we straks ook de gelegenheid om ons aan te passen aan "nieuwe toestanden" zoals ze die reeds in de USA kennen... Multicul? Dat is pas een zegen voor onze planeet! Lukt overal toch zo prachtig... Net wat we nodig hebben! Laatst gewijzigd door andev : 9 juli 2016 om 19:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Om de één of andere duistere reden veranderde ze van gedachte en ging alles schaffen (lees: kassa kassa). Multicul zal nooit werken.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
|
![]() Citaat:
Tussen de 800.000 en 1.300.000 illegale vuurwapens in België. Elke 'zot' kan wel op één of andere manier aan een vuurwapen geraken. Als het je interesseert om juiste informatie neer te schrijven kan je de link eens helemaal doorlezen. Een 'eye opener' zou ik zo zeggen. Ik zou stellen dat we met een beter politieapparaat zitten en dat onze samenleving (voorlopig) minder 'zotten' kweekt. Zou dat niet dichter bij de realiteit zitten? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Europees Commissaris
|
![]() Het is stemmingmakerij. Er worden nu weer blanken gemolesteerd.
Daarom maken de media er zo'n misbaar over.
![]() |
#95 | |
|
![]() Citaat:
Zwarten ophitsen en aanzetten tot geweld door triggerende berichtgeving over moord op ongewapende zwarten door blanke politieagenten. En hoe meer geweld hoe meer winst voor de massamedia (die sites zien hun bezoekersaantal pieken bij extreem gewelddadige nieuwsfeiten). 2 keer gewonnen dus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
elke beweging mag door de fik blijkbaar geïnterpreteerd worden als": hij gaat z'n kalasjnikov pakken en mij afknallen en daarom mag ik mij nu al verdedigen door heel m'n lader leeg te knallen". Op die manier zou ik niet weten hoe ik aan het bevel vd agent moet voldoen Laatst gewijzigd door 1207 : 10 juli 2016 om 10:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er is eigenlijk maar 1 oplossing.
Enkel negercops laten patrouilleren en laten interveneren in getto's, negerbuurten, gang-buurten. Blanke cops zullen sowieso niet staan springen om daarheen gestuurd te worden. Ik zou iig bedanken en hun eigen smeerlapperij laten opkuisen, maar dat zal dan wel weer racisme zijn...
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#99 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laat hen mekaar maar "poppen".
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Europees Commissaris
|
![]() Laat ze dan maar poppen. Pop pop. Wie nog. Jij? Oké, pop.