![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Bovendien, stel u voor dat u gelijk hebt, en dat de Palestijnen maar met enkelen waren, en in een woestijn woonden. Geeft dat dan het recht aan een ander volk om daar binnen te vallen en alles op te eisen met het argument dat zij alles vruchtbaar zullen maken? Als u uw tuin niet onderhoudt, mag uw buurman dan uw tuin claimen als hij wel het gras afrijdt? Zelfs al zou u gelijk hebben, dan nog hebt u ongelijk. Citaat:
"Study: North African, Iraqi Jewry nearly genetic twins." Jerusalem Post (November 19, 2001). Excerpts: "Sephardic North African Jews are genetic twins of their Iraq brethren, says a study by researchers [Nebel, Faerman, et al.] at the Hebrew University of Jerusalem.... Although the genetic affinity of Jews to the ancient, Middle Eastern non-Arab populations is greater than to Arabs (as shown in the present study), a substantial portion of Y chromosomes of Jews (70%) and Palestinian Muslim Arabs (50%) belong to the same chromosome pool. An additional 30% of the Muslim Arab chromosomes belong to a very closely related lineage... [because] part - or perhaps the majority - of Muslim Arabs in the Land of Israel descended from local inhabitants, mainly Christians and Jews, who had converted after the Islamic conquest of the 7th century A.D." Laatst gewijzigd door geertvdb : 14 juli 2016 om 11:23. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als gij uw verwaarloosde tuin verkoopt aan uw buurman, mag u dan die tuin terug eisen als hij netjes aangelegd is? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
|
![]() Citaat:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Exodus_(roman) Laatst gewijzigd door Hoomer : 14 juli 2016 om 11:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Men moest mohamedanen maar eens per ongeluk beledigen door de ware toedracht te onthullen.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Gouverneur
|
![]() Ben ergens niet mee SDX; wat is die "ware toedracht" dan aub ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
|
![]() Citaat:
Dat duurt tot op heden. Als ze het moesten terug krijgen (wat niet zal gebeuren natuurlijk) zou het binnen de kortste keren terug woestijn zijn wegens wanbeheer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De ware geschiedenis van 't ontstaan van Israel, 't land dat grotendeels opgekocht werd, 't land dat hen toegewezen werd, dat achteraf echter nog maar 'n fractie was van hetgeen toegewezen was, de arabische landen die de 2 man en 'n paardenkop opriepen om 't gebied (tijdelijk) te verlaten omdat ze de joden wel even de zee gingen indrijven, 't overgrote gedeelte van 't desolate stuk Brits mandaatgebied dat werd opgeëist door arabieren dat nu Jordanië genoemd wordt, waar ze hun medegelovigen/mede arabieren niet willen, voor hen bestemd, tot er iemand uit Egypte kwam, zichzelf Palestijn noemde en 't zootje ongeregeld mohamedaanse arabieren die zelfs niet gewenst zijn in 't land waar ze thuishoren, ook plots palestijnen ging noemen.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Hoomer : 14 juli 2016 om 14:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
----- Dank voor je uitleg SDX maar noem me aub niet poco noch gehersenspoeld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
|
![]() Citaat:
Kan u mij die tonen? Maar OPNIEUW ontwijkt u de essentie! Dus OPNIEUW stel ik u de vraag waar u niet durft op te antwoorden: Is het een goed idee om met miljoenen op een klein stukje land te gaan wonen, dat daar ecologisch niet voor geschikt is, en dat op basis van een 'belofte' van een opperwezen, gemaakt in een heilig boek? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
|
![]() Citaat:
De eerste settlers waren communisten, ongeveer de personen die gij het meeste haat, dat weet ge toch? Mijn bronnen zijn daarentegen van Israelis zelf. Dus niet van Palestijnen. Als die het zelf al toegeven, wat zit gij dan nog te muzzen? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Hoomer : 14 juli 2016 om 19:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
|
![]() Ben Gurion in een brief aan zijn zoon: “We must expel Arabs and take their place.”
Waarom zou de opper Jood der Opper Joden dat schrijven als ze die grond 'zomaar' hebben gekregen van de Palestijnen? Wie wil er nog quotes van de eerste zionisten over hoe ze het Palestijnse probleem wilden oplossen? Nogmaals, mijn bronnen zijn allemaal van Israelis zelf. Straf hé? |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mij lijkt dat juist naast de kwestie. Of dat een goed idee is moeten zij uitmaken. Voorlopig lukt dat blijkbaar aardig gezien de reakties van de Palestijnen. Ik zou mij eerder afvragen of het wel verstandig is dat de Palestijnen er nog bij willen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
|
![]() Citaat:
Dus OPNIEUW stel ik u de vraag waar u niet durft op te antwoorden: Is het een goed idee om met miljoenen op een klein stukje land te gaan wonen, dat daar ecologisch niet voor geschikt is, en dat op basis van een 'belofte' van een opperwezen, gemaakt in een heilig boek? Van zo een laf gedoe, daar krijg ik echt de wubbes van. BTW, extreem rechts haat net zoveel als extreem links. Ik behoor niet tot beide kampen, daarom valt het mij zo op. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
|
![]() Citaat:
![]() Uw besneden duim? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
|
![]() Citaat:
Geen enkele partij heeft een monopolie op rechtvaardigheid, geen enkele partij is immuun voor onrechtvaardigheid. Dat is een wijze levensles die een kind al begrijpt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
|
![]() |
![]() |
![]() |