![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat wil nog niet zeggen dat die voor de scheiding van Belgie zijn. Er zit wat van alles bij de NVA en de VB.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wie zijn stem aan een partij geeft doet dat voor het partijprogramma van die partij. Dat is toch een redelijk principe? Ik bedoel maar, sommigen hier willen ons wijsmaken dat mensen op het VB en de N-VA stemmen omdat ze geen onafhankelijk Vlaanderen willen. Ze dwalen, mensen die tegen een onafhankelijk Vlaanderen zijn die stemmen op het ACW, OVLD, Groen en de SPa.
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb een zeker idee over liberaal zijn en daar beantwoord helaas geen enkele partij in Belgie op. Verhofstad in zijn jonge jaren maar hij heeft uiteindelijk ook eieren voor geld gekozen. Thatcher en Reagan blijven de echte onversnedene liberalen. Mais c'est le passé. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als je Thatcher en Reagan al als ideaalbeeld hebt. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geloof dat niet, ze zijn naar de NVA over gestapt omdat ze dachten dat ze met hen minder belasting gingen betalen. Vulgaire pecuniaire kwestie maar bekeken van uit een simpele visie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neenee, de feiten zijn duidelijk.
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Voor mij belangrijkst is dat men stopt met de zelfvernietiging van onze maatschappij, grenzen toe, geen leefloon voor jan en alleman die hier komt aangedwarreld, stoppen met de islamisering, de wet toepassen, voor ALLE mensen! Ik overweeg dus VB te stemmen, tenzij een andere partij met duidelijke uitgesproken standpunten komt (cfr uitspraken BDW zomer 15, maar het bleef bij straffe quotes) ondanks feit dat ik helemaal geen separatist ben! Ik ben heus geen uitzondering. Laatst gewijzigd door Odol : 25 juli 2016 om 22:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Niet alleen is stemmen immoreel, het is ook buitengewoon zinloos. Het verandert niets. En door er aan deel te nemen, legitimeert ge het hele proces. En dus de regering. En dus het beleid.
![]() |
![]() |
#92 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu, het parlement verklaard de verkiezingen geldig, en dus legitiem, eender hoeveel mensen er wel of niet gaan stemmen. Ik stem op de partij die Belgie het slechtste uitkomt. Gewoon omdat het kan.
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Het is maar na de dreiging tot opstand dat men het Ancien Régime heeft afgeschaft. Dat is met het huidige democratische systeem niet anders.
![]() |
![]() |
#95 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Allemaal futiel, gewoon wachten tot de SZ en het pensioenstelsel instort wegens onbetaalbaar en de armoede exponentieel omhoog schiet. Ook schapen bijten als ze (grote) honger krijgen, zeker als de staat hen verteld dat het beetje geld dat er nog is voor de Walen en andere vreemdeling bestemd is.
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Is dat een goede weergave van uw realiteit ? Laatst gewijzigd door Henri1 : 26 juli 2016 om 14:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet echt, mijn stemgedrag bepaald de realiteit niet geheel en al.
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() .. én nog vier gazoenkels meer voor ons ..
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 27 juli 2016 om 16:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() .. sjonge : veertig duizend gazoekels de man/vrouw ..
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
|
![]() |
![]() |