Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 5 augustus 2016, 19:37   #81
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
Best die flik zijn naam niet bekend maken of hij zou wel eens moeten vrezen voor zijn job omdat hij verdacht wordt van VB sympathie.
Ik heb z'n naam niet gevraagd en ik denk dat hij dat had.
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 augustus 2016, 19:41   #82
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de vuile muilekoek Bekijk bericht
ja ik woon dan ook in West Vlaanderen ... hier ik wil je mijn ticketje tonen .. grote markt standaard boekhandel...maar ik ben daar wel zeer goede klant al jaren.......................................... en ik verkrijg altijd alles wat ik wil... ik blaf geregeld ....
Ik geloof je wel, er was 1 boekhandel bij die 't boek ook wel wou bestellen voor me, maar tegen de tijd dat 't geleverd werd, zat ik al terug in Spanje, dus ben ik 't maar gaan afhalen bij hun secretariaat.
Ik bestel gewoon online hoor, maar die ene X was met opzet elke boekhandel aflopen om juist d�*t boek te vragen, enkel om hun verschrikte smoelen te zien.
Oud 6 augustus 2016, 06:10   #83
Sukkelaar
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door LETSPANIC Bekijk bericht
'Dolf' is, zoals iedereen weet, de afkorting van 'Adolf'. Deze die de politieke discussie inhoudelijk volgen, zullen wel begrepen hebben dat het hier helemaal niet de bedoeling was en zullen dan ook wel spontaan en automatisch de verbetering hebben gemaakt. Hetgeen ten andere gebruikelijk is!!!

Sorry, voor deze die daardoor van hun stoel zouden zijn gevallen
Als je het echt meent dan is het je vergeven Letspanic. Maar niet herbeginnen he.
Sukkelaar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 augustus 2016, 07:18   #84
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door LETSPANIC Bekijk bericht
Te oordelen aan heel wat van jullie 'inbrengen', zijn er soms wel redenen in overvloed, om te gaan: 'LETSPANIC' -eren !!!

Inhoudelijk: De vraag over 'Annemans' , stelt u best aan 'PandaDinges'. - Die heeft daar voorzeker wel bedenkingen over
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 augustus 2016, 07:20   #85
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

dubbel

Laatst gewijzigd door Pandareus : 6 augustus 2016 om 07:48.
Oud 6 augustus 2016, 07:53   #86
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sukkelaar Bekijk bericht
Als je het echt meent dan is het je vergeven Letspanic. Maar niet herbeginnen he.
Is het je nog steeds niet gelukt om te proberen aantonen welke beweringen van mij onjuist waren ? Of mag ik het erbij houden dat je zomaar wat zat te lullen ?

Citaat:
Al deze beweringen zijn onjuist. Je weet niet waarover je praat.

Laatst gewijzigd door Pandareus : 6 augustus 2016 om 07:53.
Oud 6 augustus 2016, 14:32   #87
Sukkelaar

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Ik geloof je wel, er was 1 boekhandel bij die 't boek ook wel wou bestellen voor me, maar tegen de tijd dat 't geleverd werd, zat ik al terug in Spanje, dus ben ik 't maar gaan afhalen bij hun secretariaat.
Ik bestel gewoon online hoor, maar die ene X was met opzet elke boekhandel aflopen om juist d�*t boek te vragen, enkel om hun verschrikte smoelen te zien.
SDX en ook anderen : hoe vonden jullie de inhoud?
Oud 6 augustus 2016, 15:26   #88
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Is het je nog steeds niet gelukt om te proberen aantonen welke beweringen van mij onjuist waren ? Of mag ik het erbij houden dat je zomaar wat zat te lullen ?
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sukkelaar
Al deze beweringen zijn onjuist. Je weet niet waarover je praat.
Het gedeelte in bold beantwoord uw vraag toch?
Oud 6 augustus 2016, 21:25   #89
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Het gedeelte in bold beantwoord uw vraag toch?
Wil je sukkelaar zijn stommiteit nog wat meer in de verf zetten ?
Oud 6 augustus 2016, 21:57   #90
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
SDX en ook anderen : hoe vonden jullie de inhoud?
Ik ben er nog niet aan begonnen, ben nog niet zo lang terug uit Blg., en was nog bezig aan 2 andere boeken.

Heb deze net uit.

Oud 6 augustus 2016, 22:04   #91
Gamla
Europees Commissaris

Gamla's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik ben er nog niet aan begonnen, ben nog niet zo lang terug uit Blg., en was nog bezig aan 2 andere boeken.

Heb deze net uit.

Die vingertjes lijken verdacht veel op een logesignaal.
Oud 7 augustus 2016, 09:04   #92
Sukkelaar

Standaard

Citaat:
die leegloper zou "werken" ?

Die man vreet al zijn hele leven uit de overheidsruif met zijn dikke parlementaire wedde, fractieleider wedde, volle belgische pensioenrechten (oud regime is op hem van toepassing), en nu verder verdienen + bijkomende pensioenrechten in europa. Voor op zijn luie krent te zitten luisteren naar het geluid van zijn eigen scheten, zijn handtekening te zetten in het aanwezigheidsregister in het EP en dan snel naar huis te trekken voor een lang weekend.
Realisaties : nul komma nul. De kloothommel wist niet eens voor wat hij bevoegd was in het EP...
Ik heb het hier over : Voor op zijn luie krent te zitten luisteren naar het geluid van zijn eigen scheten, zijn handtekening te zetten in het aanwezigheidsregister in het EP en dan snel naar huis te trekken voor een lang weekend. Realisaties : nul komma nul, de kloothommel wist niet eens voor wat hij bevoegd was in het EP...

Niets is minder waar, toen Gerolf in het EU parlement kwam zat hij daar helemaal alleen. Op zijn eentje is hij begonnen met een fractie op te richten door eerst met Le Pen en Wildiers te praten om dan langzaam aan maar zeker nog andere EU partijen ook op te nemen. Dat vraagt tijd, diplomatie en overleg. Daarnaast heeft hij gebruik makend van de faciliteiten in het Vlaams Parlement drie studiedagen gehouden : opnieuw tijd. Onderschat niet de tijd die nodig was om zijn boek Quid Nunc te schrijven, noch voor de brochure Een Europa van Naties en Vrijheid te schrijven.

Dat hij snel naar huis vertrekt weet ik niet, jij trouwens ook niet. Wat IK wel weet en jij niet, is dat de vrijdagavond door afdelingen benut wordt voor lokale vergaderingen waarop Gerolf een gevraagd spreker is.
Over je schuttingstaal wil ik dan nog niet hebben.

Met je beweringen bewijs je dus dat je liegt en meer moet ik daar niet aan toe voegen.

Laatst gewijzigd door Sukkelaar : 7 augustus 2016 om 09:20.
Oud 7 augustus 2016, 09:09   #93
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik heb het hier over : Voor op zijn luie krent te zitten luisteren naar het geluid van zijn eigen scheten, zijn handtekening te zetten in het aanwezigheidsregister in het EP en dan snel naar huis te trekken voor een lang weekend. Realisa
Hoe kan je je daar nu zo druk in maken

Alsof andere politici meer zouden doen, integendeel.
De zakkenwassers.
Oud 7 augustus 2016, 09:19   #94
Sukkelaar

Standaard

Citaat:
Hoe kan je je daar nu zo druk in maken

Alsof andere politici meer zouden doen, integendeel.
De zakkenwassers.
Omdat ik Gerolf een tijdje van nabij gevolgd heb en dan ook moeilijk kan verdragen dat men laster over hem vertelt.
Oud 7 augustus 2016, 10:20   #95
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Omdat ik Gerolf een tijdje van nabij gevolgd heb en dan ook moeilijk kan verdragen dat men laster over hem vertelt.
Hoge bomen vangen nu eenmaal veel wind.
't Ware erger indien hij doodgezwegen werd.
Als je hem kent, moet je ook weten dat zulke goedkope aantijgingen langs hem afglijden & hij onverstoord verder zijn ding doet.
Hij ligt er niet wakker van, waarom zou jij dan?
Oud 7 augustus 2016, 10:58   #96
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik heb het hier over : Voor op zijn luie krent te zitten luisteren naar het geluid van zijn eigen scheten, zijn handtekening te zetten in het aanwezigheidsregister in het EP en dan snel naar huis te trekken voor een lang weekend. Realisaties : nul komma nul, de kloothommel wist niet eens voor wat hij bevoegd was in het EP...

Niets is minder waar, toen Gerolf in het EU parlement kwam zat hij daar helemaal alleen. Op zijn eentje is hij begonnen met een fractie op te richten door eerst met Le Pen en Wildiers te praten om dan langzaam aan maar zeker nog andere EU partijen ook op te nemen. Dat vraagt tijd, diplomatie en overleg. Daarnaast heeft hij gebruik makend van de faciliteiten in het Vlaams Parlement drie studiedagen gehouden : opnieuw tijd. Onderschat niet de tijd die nodig was om zijn boek Quid Nunc te schrijven, noch voor de brochure Een Europa van Naties en Vrijheid te schrijven.

Dat hij snel naar huis vertrekt weet ik niet, jij trouwens ook niet. Wat IK wel weet en jij niet, is dat de vrijdagavond door afdelingen benut wordt voor lokale vergaderingen waarop Gerolf een gevraagd spreker is.
Over je schuttingstaal wil ik dan nog niet hebben.

Met je beweringen bewijs je dus dat je liegt en meer moet ik daar niet aan toe voegen.
Twee minuten opzoekwerk is voldoende om terug te vinden dat de ENF fractie er gekomen is door het werk van Marine Le Pen en Geert Wilders. Die lammeling van een Annemans heeft daar geen enkele verdienste aan.

'Zijn' studiedagen ? Blijkbaar een partij initiatief van dat smal voorzittertje. Gerolf zijn rol was op dag 2 de inleiding geven
Het publiek is komen luisteren omdat Marine Le Pen er was, niet voor gerolfje. bron : http://www.doorbraak.be/nl/nieuws/gr...en-belgi%C3%AB

Als dat zijn boordtabel met realisaties moet voorstellen is het een dikke 0/10

En je gaat totaal voorbij aan het feit dat hij een poenpakker is. Om die twee futiliteiten die hierboven staan strijkt mijnheer Dolf dus 10.700 euro netto per maand op.
Oud 7 augustus 2016, 11:42   #97
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gamla Bekijk bericht
Eén wit wijntje?
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 augustus 2016, 12:17   #98
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gamla Bekijk bericht
Als hij met die opgestoken vinger kleine cirkeltjes draait, dan gaat het over Bandido's.
Oud 7 augustus 2016, 20:37   #99
Sukkelaar

Standaard

Citaat:
Twee minuten opzoekwerk is voldoende om terug te vinden dat de ENF fractie er gekomen is door het werk van Marine Le Pen en Geert Wilders. Die lammeling van een Annemans heeft daar geen enkele verdienste aan.

'Zijn' studiedagen ? Blijkbaar een partij initiatief van dat smal voorzittertje. Gerolf zijn rol was op dag 2 de inleiding geven
Het publiek is komen luisteren omdat Marine Le Pen er was, niet voor gerolfje. bron : http://www.doorbraak.be/nl/nieuws/gr...en-belgi%C3%AB

Als dat zijn boordtabel met realisaties moet voorstellen is het een dikke 0/10

En je gaat totaal voorbij aan het feit dat hij een poenpakker is. Om die twee futiliteiten die hierboven staan strijkt mijnheer Dolf dus 10.700 euro netto per maand op.
Nu begrijp ik het : je bent gewoon jaloers dat jij die som geld niet per maand ontvangt.
Oud 7 augustus 2016, 20:40   #100
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

10.700 € maar?
Dat is toch veel te weinig.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:45.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be