![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Iemand die enige vorm van intelligentie bezit, die in staat is tot emo-beheersing en kritisch-onderscheidend denken, kortom iemand met een bepaald niveau van beschaving, zal zulke uitlatingen niet in zijn hoofd halen, laat staan publiek maken. Zo iemand legt geen directe lijn tussen een jongen die met een quad verongelukt en een jongen die een handtas steelt of een aanslag plant. Helaas is niet iedereen met deze elementaire kwaliteiten uitgerust. Hoe komt dat? En wat kunnen we eraan doen? Eenvoudige vragen. Vreemd dat ze hier nog niet zijn gesteld. En toch ook weer niet zo vreemd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Moet Nebur deze nu niet komen verdedigen als "uitlatingen van de vrije mening" ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Angst en simplisme zullen ongetwijfeld oorzaken zijn, maar het is ook frustratie en machteloosheid. Autochtonen kunnen enkel nog verbaal gewelddadig zijn om hun ongenoegen te uiten. Fysiek militantisme komt bijna enkel nog maar voor bij waalse vakbonden. Los van de woordkeuzes en misplaatste adjectieven vind ik dat het gebrek aan wederkerigheid in het belichten van racisme ook wel eens aan bod mag komen. Ik bedoel daarmee niet dat voor de ene gemeenschap racisme mag worden topegelaten omdat de andere het ook is. Maar hoe zit het nu werkelijk met racisme moslimfora en sociale media, of in de moskee? Hoe zit het met een significant deel van de moslims die juichen/dansen als er een aanslag op weterlingen is gepleegd? Is dit geen racisme? Of is het racisme �* la carte? Waarom is het zo oorverdovend stil bij UNIA omtrent nationalistisch en islamitisch racisme, vb van Turken tegenover Koerden, van moslims tegenover niet-moslims, etc.. Laatst gewijzigd door Mindset : 3 augustus 2016 om 09:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Laatst gewijzigd door de vuile muilekoek : 3 augustus 2016 om 09:29. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is alleszins niet erger dan een VB-er ongedierte noemen.
![]() |
#87 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
|
![]() Waarom zou daar geen aandacht aan mogen worden besteed? Het is wel degelijk een maatschappelijk probleem dat dieper gaat dan een kluitje schreeuwerds op die Facebookpagina of op dit forum.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Vergeet niet een groot deel van de autochtonen de recente massamigratie niet wil, en dat daarbij de laatste weken moslims telkens heel negatief in het nieuws zijn gekomen, ondaks de poogingen van politiek en media om dit te verdoezelen. Kent hier iemand arabisch of berbers? Ik daag u uit om de islamitische fora eens uit te pluizen. Ik durf te wedden dat het bol staats van racistische praat. Van preken door imams in moskeeën is geweten dat die opruiend zijn, en racistisch. Waarom onderneemt UNIA niets tegen hen? Waarom mogen zij gedijen? Waarom wordt zo hard geknuffeld? Laatst gewijzigd door Mindset : 3 augustus 2016 om 11:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat de uitlatingen van bepaalde groepen mensen op A-sociale media voor sommigen in het verkeerde keelgat geschoten zijn daar verschiet ik niet van.
Dat dat erg is voor die familie en vrienden dat staat buiten kijf. Maar dan kan je u ook de vraag gaan stellen, als al die mensen die op reis gaan en tijdens hun verblijf bepaalde 'gevaarlijke' acties ondernemen en er het hachje bij inschieten of dat wereldnieuws is of moet zijn? Ik bedoel: Er valt iemand hij/zij in Marokko van een kameel en is op slag dood, wereldnieuws of zelf gezocht? Ik blijf erbij dat het oproer kraaien is van de media/kranten uit. Oh! ja ... Ook best erg niet?
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat stel je voor? Dialoog? Wel ik roep onze media op eens onze imams in beeld te brengen. Dat wij undercover gaan in moskeeën en dat naar buiten dragen. Ik vind dit een staaltje selectief omgaan met racisme. racisme jegen ons volledig buiten schot laten, maar als de autochtoon ageert krijgt dat meteen media belangstelling. Laten we eens alle dagelijkse criminele feiten gepleegd melden, ook kleine feiten. Met naam en achternaam. Waarom doen ze dat niet? Waarom het hand boven de ene houden en de andere in de negatieve belangstelling duwen? Dit is media manipulatie naar mijn inzien. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Het gaat al lang niet meer over het tragische ongeval van een jongeman maar men is op de 'multiculturele wagen' gesprongen. Het voorval krijgt al een héél andere wending zeg maar. Citaat:
Ik vind het op huidig ogenblik véél erger dat men de dood van de jongeman zo misbruikt om maar gelijk te krijgen over 'racisme & multicultureel samenleven' ![]() In bepaalde gevallen (die niets te maken hebben met het ongeval), met alles wat er op huidig ogenblik in ons land/de EU de wereld in het algemeen aan de gang is vraag je u af: wie zijn de racisten eigenlijk?
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 3 augustus 2016 om 14:36. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen." Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015. “Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Men kon vermoeden dat het hier geplaatst was. http://forum.politics.be/showthread.php?t=233882
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen." Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015. “Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016 |
|
![]() |
![]() |