Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 3 augustus 2016, 15:14   #81
de vuile muilekoek
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TV-verslaafde Bekijk bericht
Vooruitgang heeft zijn prijs. Jij snapt ook niet dat de blanke man alles heeft uitgevonden wat jij praktisch aanraakt en nog zou je daar ondankbaar voor moeten zijn? Auto's, computers, raketten, autostrades enz.
Citaat:
Allemaal door de blanke man uitgevonden. Je belicht teveel alleen de duistere kanten v d blanke man. En qua organisatie, structuur en efficientie is het Westen ook gewoon veel
verder vooruit dan de rest v d wereld.
De Japanners bijvoorbeeld hebben dat begrepen en imiteren de structuren van het Westen en zijn nu rijk.... Je ziet het teveel van 1 kant.
Dat is waar , en we zijn op een toppunt van onze levenstandaard gekomen.. maar moeten dit proberen te beschermen ,koesteren, en niet roekeloos mee omgaan door uit te delen aan de 3e wereld ter plaatse, ze mogen leren van ons dat wel, en zich aanpassen aan ons en niet omgekeerd.
de vuile muilekoek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2016, 16:29   #82
bembem
Secretaris-Generaal VN

bembem's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lukkas Bekijk bericht
Ha, het kolonialisme. Dat is niet uitsluitend een blanke aangelegenheid hoor. De Arabieren deden daar ook lekker aan mee, dat waren trouwens de meesters van de slavenhandel. En nu nog, kijk maar naar SA en de rijke oliestaten. Het MO en Noord-Afrika was vroeger Christelijk gebied, wat denkt u dat er met de Christelijke bevolking is gebeurd? De Japanners hadden ook hun kolonies. Het is trouwens de stoute blanke Amerikaan die de Japanse kolonies bevrijd heeft door de Jappen te verslaan. De kolonisaties door de Rode Kmher zal u zeker ook bekend in de oren klinken. De Chinese kolonies. Ik kan zo nog een tijdje doorgaan.

Dus volgens u is een mosliminvasie en -bezetting van Europa onmogelijk omdat het geen stoute 'blanken' zijn. Een beetje veel kort door de bocht, niet? Bent u een racist?
Geen enkel volk/ras heeft tot nu toe het Westers imperialisme geëvenaard, besides ik praat noch het een noch het andere goed, maar nu dat men de hete adem op eigen bodem voelt is het kot natuurlijk te klein, well too bad, zal men eindelijk eens beseffen wat het is: onder de voet gelopen worden.

En ik zal iets toevoegen: blanken mogen blij zijn dat men ze niet met de harde hand uitroeit want dat is wel wat hun lieve doetjes van voorouders overwegend andere rassen doorheen de eeuwen hebben aangedaan - de recente aanslagen buiten beschouwing gelaten want dat is niet wat de meeste moslims alias kleurtjes wensen. iets wat dat mens met haar commentaar van 't is geen Vlaming lustig aan voorbij gaat. Zij denkt in haar recht te zijn omdat ze toevallig een blank velletje heeft, plukt intussen de vruchten van massale uitbuiting van anderen/vnl. kleurtjes, maar zit intussen wel een onschuldig overleden kind te bashen. Like i said: Westers suprematisme i.e. racisme.
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2016, 16:37   #83
bembem
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TV-verslaafde Bekijk bericht
Vooruitgang heeft zijn prijs. Jij snapt ook niet dat de blanke man alles heeft uitgevonden wat jij praktisch aanraakt en nog zou je daar ondankbaar voor moeten zijn? Auto's, computers, raketten, autostrades enz. Allemaal door de blanke man uitgevonden. Je belicht teveel alleen de duistere kanten v d blanke man. En qua organisatie, structuur en efficientie is het Westen ook gewoon veel
verder vooruit dan de rest v d wereld. De Japanners bijvoorbeeld hebben dat begrepen en imiteren de structuren van het Westen en zijn nu rijk.... Je ziet het teveel van 1 kant.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
klopt, alle mogelijke Japanse electronica, fotografie, auto's en motorfietsen zijn allemaal gekopieerd vh Westen.
We zullen maar niet vermelden dat ze in die contreien reeds een stukje vooruit waren op de blanken die hier toen nog als wilden door de bossen rukten.

ps. Het cijfer is een Arabische uitvinding.
Oud 3 augustus 2016, 16:42   #84
HOUZEE !
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
We zullen maar niet vermelden dat ze in die contreien reeds een stukje vooruit waren op de blanken die hier toen nog als wilden door de bossen rukten.
racist
HOUZEE ! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2016, 16:43   #85
HOUZEE !
Minister-President

Standaard

Citaat:
ps. onzin
Oud 3 augustus 2016, 16:44   #86
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Pericles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Nee dat is een Indische, hoe moeten we het noemen "ontdekking"
En het gaat niet over de cijfers an sich maar over het cijfer 0 waardoor het moderne rekenen mogelijk werd.
Pericles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2016, 16:48   #87
Mindset
Minister-President

Standaard

Citaat:
Geen enkel volk/ras heeft tot nu toe het Westers imperialisme geëvenaard, besides ik praat noch het een noch het andere goed, maar nu dat men de hete adem op eigen bodem voelt is het kot natuurlijk te klein, well too bad, zal men eindelijk eens beseffen wat het is: onder de voet gelopen worden.

Ja. Da's waar, Vlamingen zijn nooit onder de voet gelopen he. Noch door Franse, Spânjaarden, Duisters, Oostenrijkers, Franstaligen..

En ik zal iets toevoegen: blanken mogen blij zijn dat men ze niet met de harde hand uitroeit want dat is wel wat hun lieve doetjes van voorouders overwegend andere rassen doorheen de eeuwen hebben aangedaan - de recente aanslagen buiten beschouwing gelaten want dat is niet wat de meeste moslims alias kleurtjes wensen. iets wat dat mens met haar commentaar van 't is geen Vlaming lustig aan voorbij gaat. Zij denkt in haar recht te zijn omdat ze toevallig een blank velletje heeft, plukt intussen de vruchten van massale uitbuiting van anderen/vnl. kleurtjes, maar zit intussen wel een onschuldig overleden kind te bashen. Like i said: Westers suprematisme i.e. racisme.
Mindset is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2016, 16:49   #88
kwantum
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
maar nu dat men de hete adem op eigen bodem voelt is het kot natuurlijk te klein, well too bad, zal men eindelijk eens beseffen wat het is: onder de voet gelopen worden. .
En we mogen niets doen om dat te verhinderen uiteraard, hé?
Ik hoop dat er zo vlug mogelijk nog tientallen miljoenen bijkomen die ons onder de voet lopen. Hoe meer hoe beter. en snel. Tot al die brave westerlingen het echt allemaal letterlijk kotsbeu zijn en eindelijk wakkerschieten. Geen wet kan en zal hen dan nog tegenhouden.
kwantum is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2016, 16:50   #89
Mindset
Minister-President

Standaard

Citaat:

Als je het hebt over de Arabische wereld, wel die zijn blijven steken in de 13de eeuw. Geen enkele vooruitgang meer sedertdien. Dan liever al rukkend door het bos en anno 2016 de beschaffde wereld zijn binnengetreden en economisch in de top 20 staan van de wereld.
Oud 3 augustus 2016, 16:51   #90
HOUZEE !
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kwantum Bekijk bericht
En we mogen niets doen om dat te verhinderen uiteraard, hé?
Tja, blanken dreigen met uitroeiing is waarschijnlijk wel ok volgens bembem. Zij heeft het juiste kleurtje om zoiets te mogen zeggen ...
Oud 3 augustus 2016, 17:25   #91
bembem
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kwantum Bekijk bericht
[b]En we mogen niets doen om dat te verhinderen uiteraard, hé?[/B]
Ik hoop dat er zo vlug mogelijk nog tientallen miljoenen bijkomen die ons onder de voet lopen. Hoe meer hoe beter. en snel. Tot al die brave westerlingen het echt allemaal letterlijk kotsbeu zijn en eindelijk wakkerschieten. Geen wet kan en zal hen dan nog tegenhouden.
Is het niet al bezig?
Oud 3 augustus 2016, 17:25   #92
bembem
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles Bekijk bericht
Nee dat is een Indische, hoe moeten we het noemen "ontdekking"
En het gaat niet over de cijfers an sich maar over het cijfer 0 waardoor het moderne rekenen mogelijk werd.
Ach dat wist ik niet, my bad.
Oud 3 augustus 2016, 17:27   #93
bembem
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HOUZEE ! Bekijk bericht
Tja, blanken dreigen met uitroeiing is waarschijnlijk wel ok volgens bembem. Zij heeft het juiste kleurtje om zoiets te mogen zeggen ...
Waar zei ik dat?
Oud 3 augustus 2016, 17:44   #94
Lukkas
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:

Alleen in uw natte dromen, u klinkt als een ordinaire blankenhater. Ik vraag mij af waarom u hier eigenlijk nog rondhangt tussen die rotblanken.

Laatst gewijzigd door Lukkas : 3 augustus 2016 om 17:58.
Lukkas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2016, 17:54   #95
HOUZEE !
Minister-President

Standaard

Mooi onderschrift, Lukkas. Mag ik die ook gebruiken?
Oud 3 augustus 2016, 17:59   #96
Lukkas
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HOUZEE ! Bekijk bericht
Mooi onderschrift, Lukkas. Mag ik die ook gebruiken?
Uiteraard, hoe meer het verspreid wordt, hoe beter.
Oud 3 augustus 2016, 18:06   #97
HOUZEE !
Minister-President

Standaard

Citaat:
dankuwel!
Oud 3 augustus 2016, 18:06   #98
HOUZEE !
Minister-President

Standaard

Citaat:
dankuwel!
Oud 3 augustus 2016, 18:16   #99
bembem
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Alleen in uw natte dromen, u klinkt als een ordinaire blankenhater. Ik vraag mij af waarom u hier eigenlijk nog rondhangt tussen die rotblanken.
Mijn politieke overtuiging komt inderdaad niet overeen met dat van het VB (en andere anti-multicul-aanhangers) + ik doorzie het vieze spel van Uncle Sam, als dat al als een ordinaire blankenhater klinkt. 'rolls eyes' Like i said: white supremacy in all its force & glory.

Overigens, van zodra ik de middelen heb ben ik weg uit Europa. Niet omdat ik blanken haat maar ze hoe langer hoe meer onwetend en weinig tolerant begin te vinden. (En nog een aantal andere zaken maar die zijn off-topic).
'Het seculiere Westen': yeah right, als het erop aankomt zijn veel die zogezegde vrijgevochten verlichte Westerners vlug back om te scanderen dat enkel hun god de goede vredelievende was/is. Het zit zowaar ingebakken in de mentaliteiten, triest erg triest. Enfin, ze zullen als het hier ooit een Eurabia wordt wel moeten aanvaarden. History repeats itself. Too bad maar ik zal er niet van wakker liggen.
Oud 3 augustus 2016, 18:21   #100
Mindset
Minister-President

Standaard

Citaat:
Mijn politieke overtuiging komt inderdaad niet overeen met dat van het VB (en andere anti-multicul-aanhangers) + ik doorzie het vieze spel van Uncle Sam, als dat al als een ordinaire blankenhater klinkt. 'rolls eyes' Like i said: white supremacy in all its force & glory.

Overigens, van zodra ik de middelen heb ben ik weg uit Europa. Niet omdat ik blanken haat maar ze hoe langer hoe meer onwetend en weinig tolerant begin te vinden. (En nog een aantal andere zaken maar die zijn off-topic).
'Het seculiere Westen': yeah right, als het erop aankomt zijn veel die zogezegde vrijgevochten verlichte Westerners vlug back om te scanderen dat enkel hun god de goede vredelievende was/is. Het zit zowaar ingebakken in de mentaliteiten, triest erg triest. Enfin, ze zullen als het hier ooit een Eurabia wordt wel moeten aanvaarden. History repeats itself. Too bad maar ik zal er niet van wakker liggen.
onze hangmatcultuur maakt van ons land de meest begeerde plek ter wereld, niet zeveren hé. Trouwens, als jij geen blanke bent ben je in de meerderheid in brussel. nu nog frans leren en je hebt alle troeven bij elkaar
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:34.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be