![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En ik zal iets toevoegen: blanken mogen blij zijn dat men ze niet met de harde hand uitroeit want dat is wel wat hun lieve doetjes van voorouders overwegend andere rassen doorheen de eeuwen hebben aangedaan - de recente aanslagen buiten beschouwing gelaten want dat is niet wat de meeste moslims alias kleurtjes wensen. iets wat dat mens met haar commentaar van 't is geen Vlaming lustig aan voorbij gaat. Zij denkt in haar recht te zijn omdat ze toevallig een blank velletje heeft, plukt intussen de vruchten van massale uitbuiting van anderen/vnl. kleurtjes, maar zit intussen wel een onschuldig overleden kind te bashen. Like i said: Westers suprematisme i.e. racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
ps. Het cijfer is een Arabische uitvinding. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En het gaat niet over de cijfers an sich maar over het cijfer 0 waardoor het moderne rekenen mogelijk werd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik hoop dat er zo vlug mogelijk nog tientallen miljoenen bijkomen die ons onder de voet lopen. Hoe meer hoe beter. en snel. Tot al die brave westerlingen het echt allemaal letterlijk kotsbeu zijn en eindelijk wakkerschieten. Geen wet kan en zal hen dan nog tegenhouden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Minister-President
|
![]() Als je het hebt over de Arabische wereld, wel die zijn blijven steken in de 13de eeuw. Geen enkele vooruitgang meer sedertdien. Dan liever al rukkend door het bos en anno 2016 de beschaffde wereld zijn binnengetreden en economisch in de top 20 staan van de wereld.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo) Laatst gewijzigd door Lukkas : 3 augustus 2016 om 17:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Minister-President
|
![]() Mooi onderschrift, Lukkas. Mag ik die ook gebruiken?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Europees Commissaris
|
![]() Uiteraard, hoe meer het verspreid wordt, hoe beter.
![]() |
#97 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Overigens, van zodra ik de middelen heb ben ik weg uit Europa. Niet omdat ik blanken haat maar ze hoe langer hoe meer onwetend en weinig tolerant begin te vinden. (En nog een aantal andere zaken maar die zijn off-topic). 'Het seculiere Westen': yeah right, als het erop aankomt zijn veel die zogezegde vrijgevochten verlichte Westerners vlug back om te scanderen dat enkel hun god de goede vredelievende was/is. Het zit zowaar ingebakken in de mentaliteiten, triest erg triest. Enfin, ze zullen als het hier ooit een Eurabia wordt wel moeten aanvaarden. History repeats itself. Too bad maar ik zal er niet van wakker liggen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |