![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
President Clinton on Borders & Immigration https://www.youtube.com/watch?v=SNy4ixHFrdI Hillary Clinton used to sound a lot like Trump on immigration https://www.youtube.com/watch?v=OK6ixvKxw7E ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Minister-President
|
![]() Reuters, een serieuze, betrouwbare nieuwsbron volgens velen hier...
https://youtu.be/MM7oPN2g1ig A shock example of anti-Trump media censorship was caught on tape when Reuters ordered its cameraman to cut live footage of Trump receiving praise from African-American Bishop Wayne T. Jackson in Detroit. Citaat:
![]()
"They sell their debt, their privately made paper&ink, push the countries, the world into debt and what they want back are real, tangeble assets, and they won't stop till they own the whole thing. They don't want the debt paid off, just the interest, they want to keep this balanced till they have what they want, all of it." Central Banks |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Een close-up van de uitgespuwde loden LEGO-blokjes. (Kleur lijkt eerder geel/groen met, geen snot of kwijl, extreem hoge dichtheid, het zinkt onmiddelijk) https://www.youtube.com/watch?v=qs_Oif5piBM Ter herinnering: https://www.youtube.com/watch?v=Fgcd1ghag5Y |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Sorry hoor, voor de uitgespuwde legoblokjes. Het ziet er slecht uit voor Uw vertegenwoordiger. LOL |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
|
![]() Citaat:
Temeer, omdat naar alle waarschijnlijkheid niemand op dit forum mag kiezen voor de Amerikaanse president. Alles wat u doet is dus compleet zinloos. Gaat u ook al deze inspanningen doen bij de volgende presidentsverkiezingen in Finland? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Minister-President
|
![]() De VRT noch die andere idioten daar mogen stemmen, toch effe uw aandacht voor de verheerlijking van dat kuchend wijf en de US of f*cking A :
http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/vi...ideo=1.2762444
"They sell their debt, their privately made paper&ink, push the countries, the world into debt and what they want back are real, tangeble assets, and they won't stop till they own the whole thing. They don't want the debt paid off, just the interest, they want to keep this balanced till they have what they want, all of it." Central Banks |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat is het dan? BTW, bedankt voor de video. De afspraak zou de AFGANG moeten noemen (nooit eerder zo'n lulkoek gehoord). Laatst gewijzigd door zonbron : 10 september 2016 om 11:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stap voor stap, U kom er wel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mijn beste, wilt u echt verpletterd worden?
Als ge blijft zeiken is het dus kip kap. Wat denkt U wel zo schaamteloss onzin verkopen tegen alle mensen die beter willen? Ik zal U wel eens aanpakken, nodig me maar uit. Desalniettemin heb ik voorkeur voor normale zaken. Ik kan U in 1 simpele legale forumpost afmaken en meer is op komst. Ga weg als dement bent of het niet aankan. Wees maar stoer, it will be done. Test me maar ventje. |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
7u41 is wel heeel vroeg om al zattemanspraat te verkopen... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het goede accentje: hij zal koppijn hebben de rest van de dag.
![]() |
![]() |
#97 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ze is dermate onbekwaam dat datgene wat veronderstelt onmogelijk is, haar waarschijnlijk ook nog zal lukken. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
|
![]()
![]() |
#100 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De heerser van de information room zit waarschijnlijk te slapen voor zijn drie schermen.
|
![]() |
![]() |