![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Al wat niet al lachend gezegd kan worden ,is de waarheid niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar je zei net dat de Nederlanders al efficiënt zijn. Waarom hebben zij een stuk van België nodig?
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
mensen als Kaproen zijn voor mij geen Vlaamsgezinden, zij doen namelijk véél meer kwaad voor Vlaanderen dan goed.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zij hebben België niet echt "nodig". Maar het interessantste deel van België is Vlaanderen, het is Nederlandstalig en het zou verlost zijn van het transfer-bloedzuigen door "WalloBrux" als het terug zou aansluiten bij Nederland. Ik denk echt niet dat Nederland tegenover een aansluiting van Vlaanderen vijandig zou staan. Vlaanderen kan er alleen maar beter van worden.
![]() |
#87 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ach kom... hij is toch hilarisch ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Pappy et Mammy font de la Résistance. Trailer komt zo. ![]()
![]() |
![]() |
#89 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() zolang hij zijn onzin enkel hier zet, wel.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sinds ik danzij witte kaproen zeker weet dat we in 2019 na de verkiezingen een onafhankelijk vlaanderen zullen hebben ben ik onvoorwaardelijk fan van hem.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En als hij Catalonie onafhankelijk krijgt en dat verwende FC Barcelona dan in de Catalaanse competitie moet spelen verdient hij een standbeeld.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Sommigen op dit forum zijn ware meesters in het opzadelen van anderen met extra werk.
![]() |
![]() |
#94 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Belastingen innen in Vlaanderen. Alle Vlaamse ambtenaren afdanken want niet meer nodig. Dus geen uitgaven maar wel inkomsten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Antwoord uit 't boekje: "Schwalbes Fuer Dummkopfen"
![]() |
![]() |
#96 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom zou Vlaanderen in hemelsnaam als een kolonie worden behandeld?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
om te beslissen wie meer kwaad dan goed doet voor Vlaanderen ![]() Ieder Vlaamsgezinde doet op zijn manier wat hij het beste vindt om tot de Vlaamse Onafhankelijkheid te komen. En iedere vogel zingt zoals hij gebekt is. En als je hoort hoe de Belgicisten hier op het forum van jetje geven tegen mijn bijdragen , dan weet ik zelf wel dat ik goed bezig ben . Laatst gewijzigd door Witte Kaproen : 9 september 2016 om 12:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#99 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
http://www.logistiek.nl/distributie/...enten-10147825 Volstrekt irreel te veronderstellen dat Antwerpen geslachtofferd zou worden. Ik vermoed het tegendeel. Samenwerking kan voor iedereen in dit rijn-maas delta-gebied (havencluster) interessant zijn. U kent Nederland onvoldoende als ik dat zo lees. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
Laatst gewijzigd door Pandareus : 9 september 2016 om 12:57. |
|
![]() |