![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Banneling
|
![]() nu, on topic, FDW kwam aardig in de buurt hoor, maar t is waar, dat was niet zo snel opgebouwd!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Stel u voor, Vuye en Wouters naar Lijst Van Grieken
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Foei gij, maar 't is plezant, allez...
![]() |
#84 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 2014 enkel voor het Vlaams Gewest nog op N-VA gestemd.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hij verwart voorzitter met grote baas. Hij begint de autoritaire trekjes van Louis Tobback te krijgen. Die moest ook altijd het laatste woord hebben.
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 19 september 2016 om 15:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Banneling
|
![]() Elio Di Rupo heeft dat verdomd goed gespeeld vlak na de verkiezingen, laat ze mee regeren en ze rollen na twee jaar al vechtend over de straat zoals schooljongens.
allee wat ik wil zeggen is dat het weer de schuld zal zijn van de Walen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Banneling
|
![]() jij bent de eerste die met Walen afkomt, ontwaak vooral niet uit je dromen!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ik begrijp wel dat je je gezag niet kunt laten ondermijnen, ik zou dergelijk gedrag ook niet dulden van mijn troepen. Als je de week daarvoor iedereen duidelijk maakt dat ze hun bakkes moeten houden buiten de partij , dan moeten ze dat ook doen. Tot zover 100 % gelijk. Natuurlijk moet je ook weten, dat een heleboel van uw stemmers, en pottentiele stemmers, (want ik hield de boot af, tot je werkelijke zou bewezen hebben dat je geen belgicistische jaknikker zou worden van zodra je van de macht had geproefd. ) nu in een lastig parket brengt. Ik als Vlaams Nationalist en Seperatist, ben niet bekeerd geworden maar ge hebt veel andere wel verleid. Denk goed na over uw volgende stappen, want als ge niet met keiharde garanties gaat komen dan gaat het bij deze ene keer aan de macht blijven. En dat zou vooral jammer zijn voor Jambon en Franken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De rest zal in shock en awe zitten luisteren hebben en geslikt hebben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
heeft Di Rupo al meer kiezers verloren aan de PTB , dan Bart er "verloren" heeft aan het VB. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Banneling
|
![]() nee, net niet, indien DiRupo in een besparingsregering had moeten zitten, had de PS veel meer schade opgelopen, daarom ook dat de PS zelf gepast heeft voor deze fedreg, laat u niks anders wijsmaken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik geloof niet dat BDW de harde vlaams-nationale strekking wil buitenwerken, Vuye heeft wel degelijk een rol in zijn partij. Alleen wil hij de chaotische toestanden van VU van indertijd vermijden. Op zich vind ik niet dat hij keihard doordrukt dat discussies over de strategie intern moeten besproken en beslist worden. En dat er pas daarna externe communicatie volgt. Het is not done dat een partijbestuurlid ultimatums oplegt -via de krant dan nog- aan zijn eigen partij over een probleem dat ten vroegste in 2019 kan ontstaan. Trouwens, wie éénmaal toegeeft aan dergelijk ultimatum (eigenlijk chantage...) is daarna al zijn autoriteit kwijt. We zullen zien of die twee hun ego even kunnen wegcijferen, stoppen met cavalier seule te spelen en binnen de partij blijven. Dan lijkt het me helemaal niet ondenkbaar dat zij in 2019 niet alleen een goede plaats krijgen maar ook dat zij een rol zullen spelen in het communautaire standpunt dat N-VA dan zal innemen. Je kunt je ook de vraag stellen : wat kon BDW anders doen dan even met de spierballen rollen om de normale manier van werken terug tot standaard te verheffen ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Di Rupo verloor die stemmen niet de dag dat hij aan de kant werd gezet....
![]() |
![]() |
#99 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Banneling
|