![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Hiervoor heeft de NVA te veel door het stof moeten kruipen met allerlei schade tot gevolg. Ik wil de peilingen die nu zeer snel gehouden worden wel eens zien. Maar ik blijf erbij dat hetgeen de NVA nu overkomt alleen maar op het conto van De Wever kan geschreven worden. Hoe haalt hij het immers in zijn hoofd om 3 jaar voor de verkiezingen de strategie van de partij, die tegen alle wetmatigheden indruist, nu al vrij te geven. Dit getuigd echt niet van veel politiek inzicht en de woorden als 'politiek genie' mogen vanaf vandaag van zijn erelijst geschrapt worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jouw lidkaarten veranderen niets aan het feit dat Vuye en De Wever op een compleet verschillende golflengte zitten. En zullen blijven zitten. Mocht Vuye een eigen partij opstarten dan loopt de helft van wat de N-VA nog rest weg om bij Vuye aan te sluiten. Deze "Vlaams Belanger" geeft je op een briefje dat het afgelopen is met de N-VA. Met of zonder een nieuwe partij.
![]() |
![]() |
#84 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je motiveert me om nog strijdbaarder te worden dan voorheen.
Nu besef ik wel dat mijn strijdbaarheid maar een druppelke is in een stevige stortbui, maar toch. Allez, ik zal mijn maandelijkse storting (dat ik kan inbrengen in mijn belastingsaangifte) aan de vvb wat verhogen. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() .. misschien ietskes vlaemsch .. ietsjes groenigs .. met de kleinen van sanctorums ..
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 21 september 2016 om 17:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is zoals fan zijn van Antwerp en Beerschot.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vuye was net op Radio 1. Nam voortdurend termen als "de Vlaamse ontvoogding" in de mond, waar men zich niets kan bij voorstellen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Minister-President
|
![]() Over welke 3 partijen heeft u het? Ik veronderstel dat u in al uw laksheid Open Vld en LDD als liberaal kwalificeert, maar wie is de derde?
![]() |
#97 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben fan van goed voetbal. (en dat sluit mogelijks beide voormelde voorbeelden al uit ... niewaar hoor, ik ben eer een wielerliefhebber, geen voetbalkenner).
.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |