![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Mobiliteit & verkeersveiligheid Een nieuw themaforum! |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik wist het dat je dat ging zeggen, maar ik had dus echt geen goesting om die 4 te veranderen. Goed jan. Ik kan al voorspellen wat je gaat schrijven. Dus in feite doe geenmoeite , schrijf het niet, ik weet het toch al wat je denkt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is niet de fietsstraat zelf die ongevallen heeft, maar op de kruispunten waar de straat eindigt. Begrijpend lezen, zoals ik lees, zelfs de dingen lezen die ik niet geschreven heb |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je bent benieuwt naar Nederland, wel in Nederland zijn de wegen een plezier om te rijden, een biljartveld, consequent, logisch, eenvoudig van aanduiding en borden, het traag/snel verkeer overal goed gesplitst etc... Hier al één artikel over fietsstraat http://www.verkeerskunde.nl/internet...3).34928.lynkx Er is dus GEEN ENKELE FIETSSTRAAT waar de V85 samenvalt met de max 30... dus wie een flitspaal invoert in een fietsstraat is een eersteklas zeverkutvent. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Algemeen besluit:
'Dat' wil een zelfstandig onafhankelijk vlaanderenland en zit alsmaar te bakkeleien over de samenleving in een wijkje van een dorpje. Surrealistisch.
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een maatschappij wordt gebouwd vanaf de basis Als de basis niet?overeenkomt is het helemaal nier werkbaar bovenaan Alle geledingen. Elke?laag heeft zijn problemen die moeten opgelost worden |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het concept van de fietsstraat dient in de koran opgenomen te worden want jongeren van Marokkaanse afkomst in Antwerpen weigeren het te aanvaarden.
![]()
Ga maar na. De regering De Wever is een voortzetting van de regering Di Rupo. Er wordt op dezelfde plaatsen bespaard en gesmost. We zijn gestrikt. In de meltingpot gaat alles kapot. Fietsers en voetgangers zijn sterke weggebruikers. Autodebielisten zijn zwakke weggebruikers. Ze kunnen zichzelf niet voortbewegen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Europees Commissaris
|
![]() al eens een marokkaan met lang haar op een fiets gezien ??
![]() |
#91 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet op gelet. Wel met kort haar. Waarom ?
Ga maar na. De regering De Wever is een voortzetting van de regering Di Rupo. Er wordt op dezelfde plaatsen bespaard en gesmost. We zijn gestrikt. In de meltingpot gaat alles kapot. Fietsers en voetgangers zijn sterke weggebruikers. Autodebielisten zijn zwakke weggebruikers. Ze kunnen zichzelf niet voortbewegen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is zo'n herkenbare situatie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus daar de les gaan afkijken is zo'n slecht plan niet. Maar het verschil in de manier van samen-leven maakt het nabootsen van dat systeem duur, en eigenlijk hopeloos onbruikbaar. Nederland is ook een nat land, waar mensen vroeger op terpen gingen wonen, vooraleer de dijken goed genoeg waren, en dan nog. De verbindingswegen tussen die woonkernen waren dan meestal ook rechte dijken, want kronkelende dijken zijn veel werk en dus duur. Dit in tegenstelling tot het Vlaanderen, waar de wegen natuurlijke routes/ herkenningspunten, gaande van waterloopjes, bosjes, windhagen, weilanden van verschillende boeren en zelfs wildpaden uit een ver verleden gebruikten. Ook was er weinig nut aan de boerderij op een terp, naast de kerk te houden, die kon beter in't midden van de landerijen liggen. En van daaruit is onze lintbebouwing ontstaan.
![]() |