![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Mobiliteit & verkeersveiligheid Een nieuw themaforum! |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben een liberaal maar er zijn geen echte liberalen meer. Ik maak me weinig illusies over te politiek in het algemeen. Zolang de groenen en de sossen op hun bakkes krijgen ben ik content. Als ze mij teveel kloten heb ik toch voldoende ontwijkingsmiddelen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Overigens, als we even terug komen op jouw geliefde onderwerp van kerncentrales die de batterijen moeten gaan laden : wat is het rendement van een kerncentrale ??? Want ik veronderstel dat je met kerncentrales wil werken om je CO2-gelul waar te maken ? Vertel me dan nog eens hoe energie-efficiënt kerncentrales zijn.
![]() |
![]() |
#85 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik ben geen bankbediende. Bijlange niet. En nee, mijn job zal niet overbodig worden, maar daar weet jij net geen bal van.
![]() |
![]() |
#86 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Als je in het verleden kijkt, heeft de Roverheid geen enkele taks ingetrokken. Die van de zonnepanelen ook niet. En let goed op, die gaat alleen nog stijgen. Jij gaat netjes de eigen geproduceerde elektriciteit betalen. Net zoals ik die zal moeten betalen, want ik heb zelf ook zonnepanelen. Ja, inderdaad mijnheer de ingenieur. Al geen geluk dat ik ze gelegd heb toen ze nog gesubsidieerd werden, want anders waren ze totaal onrendabel.
![]() |
![]() |
#87 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Voer jij je projecten ook op die manier uit ?
![]() |
![]() |
#88 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je bent gewoon je eigen aan het uitlachen door keer op keer over de roverheid te beginnen die u aan het pluimen is terwijl er geen fatsoenlijk alternatief is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
- kernuitstap - dat de huidige kerncentrales in België nog niet voldoende zijn om de voertuigen die dagelijks bijgeladen moeten worden op te laden. - dat een kerncentrale een rendement heeft van zo'n 40%, iets waar een huidige verbrandingsmotor (met name diesel) ook al aan komt. - dat de overige centrales allemaal evenzeer CO2 produceren en niet in de buurt komen om het vermogen te ontwikkelen om al die batterijen op te laden. - dat de productie van die batterijen op zich al milieuvervuilend is. Tenzij onze geiten wollen sokken natuurlijk de vervuiling in China op wereldvlak niet mee rekenen. Wat geen gelul.
![]() |
![]() |
#90 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
ze weten dat op termijn de huishoudens wellicht alternatieven gaan hebben om standalone te gaan en dat hun elektriciteitsnetwerk waarmee ze hun industrie voorzien, in gevaar komt. Immers, de huishoudens betalen grotendeels de kosten van dit netwerk. Ze zoeken dus een alternatief om dit netwerk te financieren. Welke beter alternatief dan elektrisch rijden. En meteen weet je de lul zal zijn.
![]() |
![]() |
#92 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#93 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor het verdere verleden zijn er twee mooie voorbeelden, die de jongere generatie moeilijk gaan geloven: - er bestond een taks op fietsen; sla me dood wanneer ze afgeschaft is, 1975 ? - er bestond een taks op het bezit van een televisietoestel. Goedkoper voor een zwart-wit model, duurder voor een kleuren tv. Nog straffer: een taks voor je huisradio, èn een taks voor je autoradio. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#95 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze maken stoom op hoge temperatuur dus halen ze een efficiëntie van een stoomtractie met superkritisch stoom en dat is ongeveer 25% tot 30% de inefficiënt kolt ook door bvb regelmatig te moeten variëren in snelheid daarentegen als je ze aanvult met een CO2 cyclus halen ze dertig procent en meer ga dat getal voor u eens met een link opzoeken Dan halen ze vijftig procent voila gevonden ![]()
whoami#Warondysinfo https://euvsdisinfo.eu/ ![]() https://ground.news/ ![]() ![]() https://euromaidanpress.com/2024/01/...uhansk-oblast/ https://www.newsnow.co.uk/h/World+Ne...kraine?type=ln Laatst gewijzigd door brother paul : 14 oktober 2016 om 20:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
en de autoradiotaks... en de accijnscompenserende hogere taks voor dieselpersonenwagens is geleidelijk afgeschaft... dat was minder dan 10 jaar geleden. Vanaf 1.1.2008 volledig afgeschaft dacht ik, van toen af betaalden benzinewagens en diesels dezelfde wegentaks per fiscale PK (dus cc) ondanks dat de accijnzen op benzine veel hoger bleven dan die op de veel meer vervuilende diesel. En dat kon gemakkelijk 1000 € per jaar zijn dat afgeschaft werd voor een zware diesel ... ondanks hun extreme fijnstof- en NOx-giftigheid... Citaat:
De vuile waarheid over ICE (vanaf 1 min 35") https://www.youtube.com/watch?v=mk-LnUYEXuM Nederlandse versie: https://www.youtube.com/watch?v=kekJgcSdN38 Laatst gewijzigd door Micele : 14 oktober 2016 om 20:29. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De taks op uitbaten van voeding of eten winkel die zelfs de distributie van andere producten die er niets mee te,maken heeft moet betalen De taks op hemelwater recuperatie vind ik ook,hilarisch Taks op zonnepanelen vind ik een gigantische aberratie Taks,op leegstand is iets mensen verplicht van te verhuren Taks op grondbezit die dan als het eventjes kan een meerwaardebelasting zal verdienen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ah, cobalt...zit niet in de autobatterijen gebruikt door bvb Tesla. En men kan deze batterijen volledig recycleren. Uw autobatterij wordt ook reeds gerecycleerd door bvb Umicore waar ze het lood eruit halen. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |