![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jehova
Peche gaat ons verlaten voor U oh Heer ik bid dat hij U moge vinden want strenge regels heeft hij zozeer van node om uit de put te geraken
![]() |
#82 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Lijden
Vandaag gaat mijn gebed naar allen die werkelijk lijden aan ziekten honger of innerlijk het leven niet meer zien zitten en verlangen naar een pil die de dokter niet geven wil ![]() en let maar niet op mij Heer ik klaag over elke kleinigheid
![]() |
#83 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Oh heilige microwezentjes
eeuwige scheppers van het heelal en het hemelrijk tot U bid ik de mensheid te doen ontwaken tot het behoud van de aarde en hunne toekomst in het heelal en U te begrijpen en te beminnen en te dienen in alle eeuwigheid en Uw laatste oordeel te bewaren voor Uwe genade en een nieuw begin
![]() |
#84 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En let vooral op Trump want ongetwijfeld bezield tot vele goede daden vrees ik dat hij Amerika zal duwen over de rand van het faillissement en de hele wereld mee zal slepen in zijn val
![]() |
#85 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://nos.nl/artikel/2145252-kathol...nze-vader.html
![]() Het zogenaamde "nieuwe" gebed is al oeroud, en alleen wat opgepoetst en een klein beetje veranderd. Vertaling: in de naam van de Vader en de Zoon en de heilige microwezentjes. Het echte nieuwe gebed: Onze Vader die in de microkosmos zijt waar ook de hemel is laat de mensen in deze wereld wakker worden voor Uw heilige Geest omwille van de waarheid en het behoud van onze aarde en de toekomst in het heelal en laat ons arbeiden voor alles wat wij nodig hebben zowel voor onszelf als voor de medemens