![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb hier de indruk dat men liever een hogere vennotschaps belasting zou hebben?
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
KMO's minder laten betalen zal wel lukken, maar dat compenseren met inkomsten uit de grotere bedrijven is een andere zaak. Best goed becijferen anders is er volgend jaar een bijkomend gat van 5 miljard ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
De onderhandelaars, ook die van CD&V zitten vanaf 17u terug aan de tafel. Benieuwd welke oplossing uit de bus komt. Te vrezen is, dat er voor de CD&V niet veel eer te rapen valt. Citaat:
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen." Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015. “Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016 Laatst gewijzigd door Anselmo : 11 oktober 2016 om 16:44. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Holdings met buitenlandse moeder bedrijven zal niet lukken. Kleine KMO kan niet weg. Het is Piet de beenhouwerij aka bvba die zal betalen samen met Jef de bakker. De kerkfabriek zal er ook geen last van hebben.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 11 oktober 2016 om 19:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waar ik wel even van mijn stoel viel (en ik weet nog altijd niet of ik het goed gehoord heb) is dat de VLD een minimumbelasting wou opleggen aan ALLE bedrijven. Maar dat zal ik wel gedroomd hebben ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je ziet het gewoon aan hun gezichtsmimiek.
![]() |
![]() |
#92 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 11 oktober 2016 om 21:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als de CD&V hypocrieten onder leiding van door en door gefrustreerde types zoals Van Rompuy en Peeters het in hun bol krijgen dan moet alles buigen of barsten. Hoog tijd dat die partij electoraal onder de kiesdrempel gedecimeerd wordt. Mensen die daarop stemmen die haten Vlaanderen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die van de CD&V kregen een applaus van de groenen en de rooien.
Veelzeggend! Die Marokkaanse, die zogezegd terug naar Marokko moest, wist het ook alweer. Blijft de vraag: "Waarom deden ze het zelf niet de afgelopen 25 tot 30 jaar?". |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() allé, ze gaan in de aloude Belgische traditie er een potpourri van maken met allerlei kleine maatregeltjes die niets uitdoen.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
De ganse NVA periode is gekenmerkt door een coalitiepartner (CDNV) die in de rug schiet en de oppositie die geen geweld schuwt van zodra men over besparen begint te praten.
![]() |