![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je bent niet gewend om jezelf te redden, want je vertrouwt op de staat voor je geld iedere maand. Zonder hangmat verhonger jij gewoon. Wat ben je met 50 euro als je er niks mee kan kopen vanwege hyperinflatie ? Iemand die zijn eten van verbouwen, gereedschappen kan maken, enz....die gaat dan goed boeren. Skills die jij niet hebt....en mensen die werken vaak wel (techniekers, landbouwers, enz...) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Banneling
|
![]() Hier valt ook gewoon weinig te beleven, behalve voor huisvrouwen... die lezen en kijken toch naar alles.
Laatst gewijzigd door Guinevere : 18 oktober 2016 om 14:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het is erg gesteld vrees ik. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#92 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben benieuwd.
![]() |
![]() |
#93 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jongeren interesseren zich niet in politiek want politiek is vrijwel uitsluitend korte termijndenken. In België worden ook enkel de verworven rechten van ouderen verdedigd, vooral door de verzuilde vakbonden. Wie neemt het nu nog op voor de jongeren, het is een steeds kleiner wordende groep die steeds meer zal mogen betalen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
[disclaimer: bovenstaand gelul was een humor check en een humor check alleen) ![]()
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis, je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg". Laatst gewijzigd door Jay-P. : 19 oktober 2016 om 08:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
35 jaar geleden was ons netto loon al hoger dan dat. Het mijne toch. En toen was dat al te weinig. Me dunkt dat we een generatie serieuze marginalen aan ons been hebben nu. Als de helft van al wat hier woont 1000€ voldoende vind, dan kan het niet anders dan dat de middenstand verhongert van armoede bij gebrek aan klandizie. Doe eens wat meer moeite in het leven. Je helpt er anderen ook mee.
![]() |
![]() |
#99 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
35 jaar geleden was ons netto loon al hoger dan dat. Het mijne toch. En toen was dat al te weinig. Me dunkt dat we een generatie serieuze marginalen aan ons been hebben nu. Als de helft van al wat hier woont 1000€ voldoende vind, dan kan het niet anders dan dat de middenstand verhongert van armoede bij gebrek aan klandizie. Doe eens wat meer moeite in het leven. Je helpt er anderen ook mee.
![]() |
![]() |
#100 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |