![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
be.politics Via dit forum kun je alle berichten lezen die worden gepost op de nieuwsgroep be.politics. Je kunt hier ook reageren op deze berichten, reacties worden dan ook in deze nieuwsgroep gepost. Vergeet niet om dit te lezen. |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
|
![]() "F ustigator" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > Vitae forma vocatur, "Ghingis Khan" <[email protected]>, die Mon, > 08 Nov 2004 22:32:49 GMT, in littera > <[email protected]> in foro be.politics (et > aliis) vere scripsit quod sequitur: > >> >>"F ustigator" <[email protected]> schreef in bericht >>news:[email protected]. .. >>> Vitae forma vocatur, De Joker © <[email protected]>, die >>> Mon, 08 Nov 2004 19:46:00 GMT, in littera >>> <[email protected]> in foro be.politics (et aliis) >>> vere scripsit quod sequitur: >>> >>>>Ghingis Khan wrote: >>>>> >>>>> "F ustigator" <[email protected]> schreef in bericht >>>> >>>> ... >>>>>> Dat denk ik beslist niet. >>>>> >>>>> Jij denkt het niet, ik weet het zeker. >>>> >>>>Beiden denken dus niet. >>>> >>> *Dat* denk ik niet. >>> >>> Voor de rest heb je voor GK gelijk. >>> >> >>Zo kennen we ze, de politiek correcten, het is altijd die andere. > > Ach ooit word je èn volwassen èn politiek correct jij. > > Nu al past het Blok node zijn programma aan de politieke correctheid. Je leest wat er niet staat, en wat het Vlaams Blok niet beweert. -- Ghingis Khan http://chinggiskhanfoundation.com/ http://www.khadag.org/ |
![]() |
#82 |
|
![]() On Tue, 09 Nov 2004 11:54:40 +0100, F ustigator <[email protected]>
wrote: >Vitae forma vocatur, "Supergonzo," <supergonzo@=herejezus.nl>, die Tue, >09 Nov 2004 00:37:48 +0100, in littera ><[email protected]> in foro be.politics (et >aliis) vere scripsit quod sequitur: > >>On Mon, 08 Nov 2004 23:06:15 +0100, F ustigator <[email protected]> >>wrote: >> >>>Vitae forma vocatur, "Ghingis Khan" <[email protected]>, die Mon, >>>08 Nov 2004 20:07:12 GMT, in littera >> >>>>De periode van nadenken is reeds voorbij, ik weet het nu. >>> >>> >>>Ooit gehad? >> >>Je stelt nu wel hele hoge eisen aan de huisschandknaap van het VB. > > :-)))))) > >Zou ie echt dergelijke snode handelingen met VB-leiders echt plegen? >:-))) Gezien zijn hondentrouw aan de Vurers van het VB zou me dat niks verbazen. Het doet me allemaal aan de SA denken, die waren ook van de herenliefde. |
![]() |
#83 |
|
![]() Vitae forma vocatur, "Supergonzo," <supergonzo@=herejezus.nl>, die Tue,
09 Nov 2004 12:44:24 +0100, in littera <[email protected]> in foro be.politics (et aliis) vere scripsit quod sequitur: >On Tue, 09 Nov 2004 11:54:40 +0100, F ustigator <[email protected]> >wrote: > >>Vitae forma vocatur, "Supergonzo," <supergonzo@=herejezus.nl>, die Tue, >>09 Nov 2004 00:37:48 +0100, in littera >><[email protected]> in foro be.politics (et >>aliis) vere scripsit quod sequitur: >> >>>On Mon, 08 Nov 2004 23:06:15 +0100, F ustigator <[email protected]> >>>wrote: >>> >>>>Vitae forma vocatur, "Ghingis Khan" <[email protected]>, die Mon, >>>>08 Nov 2004 20:07:12 GMT, in littera >>> >>>>>De periode van nadenken is reeds voorbij, ik weet het nu. >>>> >>>> >>>>Ooit gehad? >>> >>>Je stelt nu wel hele hoge eisen aan de huisschandknaap van het VB. >> >> :-)))))) >> >>Zou ie echt dergelijke snode handelingen met VB-leiders echt plegen? >>:-))) > > >Gezien zijn hondentrouw aan de Vurers van het VB zou me dat niks >verbazen. Het doet me allemaal aan de SA denken, die waren ook van de >herenliefde. Tja... ze hadden zeker geen tijd om dames te versieren. En... onder elkaar is het oooo zoooooo gezellig, nietwaar. Foei!! -- Fusti |
![]() |
#84 |
|
![]() Vitae forma vocatur, "Ghingis Khan" <[email protected]>, die Tue,
09 Nov 2004 11:22:49 GMT, in littera <[email protected]> in foro be.politics (et aliis) vere scripsit quod sequitur: > >"F ustigator" <[email protected]> schreef in bericht >news:[email protected].. . >> Vitae forma vocatur, "Ghingis Khan" <[email protected]>, die Mon, >> 08 Nov 2004 22:32:49 GMT, in littera >> <[email protected]> in foro be.politics (et >> aliis) vere scripsit quod sequitur: >> >>> >>>"F ustigator" <[email protected]> schreef in bericht >>>news:[email protected] ... >>>> Vitae forma vocatur, De Joker © <[email protected]>, die >>>> Mon, 08 Nov 2004 19:46:00 GMT, in littera >>>> <[email protected]> in foro be.politics (et aliis) >>>> vere scripsit quod sequitur: >>>> >>>>>Ghingis Khan wrote: >>>>>> >>>>>> "F ustigator" <[email protected]> schreef in bericht >>>>> >>>>> ... >>>>>>> Dat denk ik beslist niet. >>>>>> >>>>>> Jij denkt het niet, ik weet het zeker. >>>>> >>>>>Beiden denken dus niet. >>>>> >>>> *Dat* denk ik niet. >>>> >>>> Voor de rest heb je voor GK gelijk. >>>> >>> >>>Zo kennen we ze, de politiek correcten, het is altijd die andere. >> >> Ach ooit word je èn volwassen èn politiek correct jij. >> >> Nu al past het Blok node zijn programma aan de politieke correctheid. > >Je leest wat er niet staat, en wat het Vlaams Blok niet beweert. Mega-proest. -- Fusti |
![]() |
#85 |
|
![]() Vitae forma vocatur, "Ghingis Khan" <[email protected]>, die Tue,
09 Nov 2004 11:21:52 GMT, in littera <[email protected]> in foro be.politics (et aliis) vere scripsit quod sequitur: > >"F ustigator" <[email protected]> schreef in bericht >news:[email protected].. . >> Vitae forma vocatur, "Ghingis Khan" <[email protected]>, die Mon, >> 08 Nov 2004 22:31:59 GMT, in littera >> <[email protected]> in foro be.politics (et >> aliis) vere scripsit quod sequitur: >> >>> >>>"F ustigator" <[email protected]> schreef in bericht >>>news:[email protected] ... >>>> Vitae forma vocatur, "Ghingis Khan" <[email protected]>, die Mon, >>>> 08 Nov 2004 19:02:51 GMT, in littera >>>> <[email protected]> in foro be.politics (et >>>> aliis) vere scripsit quod sequitur: >>>> >>>>> >>>>>"F ustigator" <[email protected]> schreef in bericht >>>>>news:[email protected] om... >>>>>> Vitae forma vocatur, "Ghingis Khan" <[email protected]>, die >>>>>> Mon, >>>>>> 08 Nov 2004 12:44:34 GMT, in littera >>>>>> <[email protected]> in foro be.politics (et >>>>>> aliis) vere scripsit quod sequitur: >>>>>> >>>>>>> >>>>>>>"F ustigator" <[email protected]> schreef in bericht >>>>>>>news:r0muo0d0hk8rm8s8pp8nqafjrnulaalgad@4ax .com... >>>>>>>> Vitae forma vocatur, "Ghingis Khan" <[email protected]>, die >>>>>>>> Mon, >>>>>>>> 08 Nov 2004 10:22:04 GMT, in littera >>>>>>>> <[email protected]> in foro be.politics >>>>>>>> (et >>>>>>>> aliis) vere scripsit quod sequitur: >>>>>>>> >>>>>>>>> >>>>>>>>>"F ustigator" <[email protected]> schreef in bericht >>>>>>>>>news:c2cuo05p3kgrn4m8k7e58vevf7njvg8ccn@4 ax.com... >>>>>>>>>> Vitae forma vocatur, "Ghingis Khan" <[email protected]>, die >>>>>>>>>> Sun, >>>>>>>>>> 07 Nov 2004 22:17:14 GMT, in littera >>>>>>>>>> <[email protected]> in foro >>>>>>>>>> be.politics >>>>>>>>>> (et >>>>>>>>>> aliis) vere scripsit quod sequitur: >>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>"F ustigator" <[email protected]> schreef in bericht >>>>>>>>>>>news:pi4to0hmim4itl889relie2efu6juc51co @4ax.com... >>>>>>>>>>>> Vitae forma vocatur, Sargon <[email protected]>, die Sun, 07 Nov >>>>>>>>>>>> 2004 >>>>>>>>>>>> 20:12:13 GMT, in littera >>>>>>>>>>>> <[email protected]> >>>>>>>>>>>> in >>>>>>>>>>>> foro be.politics (et aliis) vere scripsit quod sequitur: >>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>On Sun, 07 Nov 2004 19:11:33 GMT, "Ghingis Khan" >>>>>>>>>>>>><[email protected]> wrote: >>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>> "Sargon" <[email protected]> schreef in bericht >>>>>>>>>>>>>> news:[email protected]... >>>>>>>>>>>>>> > On Sun, 7 Nov 2004 16:45:42 +0100, [email protected] (Theo >>>>>>>>>>>>>> > van >>>>>>>>>>>>>> > Riet) >>>>>>>>>>>>>> > wrote: >>>>>>>>>>>>>> > >>>>>>>>>>>>>> >> Sargon <[email protected]> wrote: >>>>>>>>>>>>>> >> >>>>>>>>>>>>>> >> > On Sun, 7 Nov 2004 12:57:14 +0100, [email protected] >>>>>>>>>>>>>> >> > (Theo >>>>>>>>>>>>>> >> > van >>>>>>>>>>>>>> >> > Riet) >>>>>>>>>>>>>> >> > wrote: >>>>>>>>>>>>>> >> > >>>>>>>>>>>>>> >> > > Sargon <[email protected]> wrote: >>>>>>>>>>>>>> >> > > >>>>>>>>>>>>>> >> > > > >>>>>>>>>>>>>> >> > > > >>>>>>>>>>>>>> >> > > > > Leer ermee leven: zonder nucleaire centrales ook >>>>>>>>>>>>>> >> > > > > geen >>>>>>>>>>>>>> >> > > waterkrachtcentrales... >>>>>>>>>>>>>> >> > > > >>>>>>>>>>>>>> >> > > > Hier niet, nee, maar wel in Skandinavië (niet het >>>>>>>>>>>>>> >> > > > ganse >>>>>>>>>>>>>> >> > > > jaar >>>>>>>>>>>>>> >> > > > door, >>>>>>>>>>>>>> >> > > > natuurlijk) >>>>>>>>>>>>>> >> > > >>>>>>>>>>>>>> >> > > Eigenaardig antwoord, vooral het deel tussen haakjes >>>>>>>>>>>>>> >> > > want >>>>>>>>>>>>>> >> > > daarmee >>>>>>>>>>>>>> >> > > geef >>>>>>>>>>>>>> >> > > je hem gelijk (wat hij ook heeft) >>>>>>>>>>>>>> >> > > >>>>>>>>>>>>>> >> > > Theo >>>>>>>>>>>>>> >> > >>>>>>>>>>>>>> >> > Toch niet: Ik zeg gewoon dat niet alle waterkracht in >>>>>>>>>>>>>> >> > Europa >>>>>>>>>>>>>> >> > voortkomt >>>>>>>>>>>>>> >> > van zgn. pompcentrales. Dat de productie van pure >>>>>>>>>>>>>> >> > waterkrachtcentrales >>>>>>>>>>>>>> >> > seizoensgebonden is, doet daar niets aan af. >>>>>>>>>>>>>> >> >>>>>>>>>>>>>> >> Weer een dubbel antwoord ? Je hebt in beide gevallen, pomp >>>>>>>>>>>>>> >> en >>>>>>>>>>>>>> >> pure >>>>>>>>>>>>>> >> waterkracht, toch nog andere centrales nodig of lees ik het >>>>>>>>>>>>>> >> verkeerd >>>>>>>>>>>>>> >> ? >>>>>>>>>>>>>> >> >>>>>>>>>>>>>> >> Theo >>>>>>>>>>>>>> > Ja, je leest verkeerd. Bij een echte waterkrachtcentrale >>>>>>>>>>>>>> > moet >>>>>>>>>>>>>> > je >>>>>>>>>>>>>> > het >>>>>>>>>>>>>> > water niet eerst oppompen, maar maak je gebruik van water >>>>>>>>>>>>>> > dat >>>>>>>>>>>>>> > op >>>>>>>>>>>>>> > natuurlijke wijze voorhanden is. >>>>>>>>>>>>>> > Een pompcentrale is eigenlijk meer een manier om elektrische >>>>>>>>>>>>>> > energie >>>>>>>>>>>>>> > te stockeren dan om elektrische energie te produceren. Je >>>>>>>>>>>>>> > vertrekt >>>>>>>>>>>>>> > van >>>>>>>>>>>>>> > elektrische energie en zet die om in potentiële energie door >>>>>>>>>>>>>> > een >>>>>>>>>>>>>> > massa >>>>>>>>>>>>>> > water op een zekere hoogte op te pompen. Later zet je die >>>>>>>>>>>>>> > potentiële >>>>>>>>>>>>>> > energie weer om in elektrische energie door het water via >>>>>>>>>>>>>> > turbines >>>>>>>>>>>>>> > naar beneden te laten stromen. >>>>>>>>>>>>>> > Bij een echte waterkrachtcentrale heb je enkel die laatste >>>>>>>>>>>>>> > stap. >>>>>>>>>>>>>> > >>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>> Laten we beginnen de walen onder water te zetten. >>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>Zoals jij kan zeiken, mag dat geen probleem zijn. >>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>> De nagel op de kop! >>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>Tja, met 1.000.000 Vlamingen kunnen we toch al een gedeelte onder >>>>>>>>>>>de *zeik* zetten. >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> Gelukkig begint het Blok te verwateren (zie nieuw programma) >>>>>>>>> >>>>>>>>>Ben je doof aan het worden fustie, niet gehoord wat de voorzitter >>>>>>>>>zei ? >>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>>> Tussen zeggen en doen is er nog een groot verschil. >>>>>>>> >>>>>>>>>Laat de C130s maar al vol tanken. >>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>> >>>>>>>Zeggen en doen ? >>>>>>> >>>>>>>Het Vlaams Blok is niet zals uw politiek correcten. >>>>>>>Die zeggen veel en doen niets. >>>>>> >>>>>> Eens aan de (gedeelde) macht zullen ze wel kalmeren. >>>>>> >>>>>>>Je weet wel, regeringsdeelname zal de laatste >>>>>>>belgische regering betekenen. >>>>>> >>>>>> >>>>>> Dat denk ik beslist niet. >>>>>> >>>>>Jij denkt het niet, ik weet het zeker. >>>> >>>> >>>> Je kan het niet bewijzen, dus is het wetenschappelijk niet te steunen. >>> >>>13 Juni 2004, bewijs genoeg ! >> >> What the fuck happened that day? >> >Ik kom nooit bij ja als patient, De Here God Almachtig, Asklepios en Hippocrates zij duizendmaal dank daarvoor! >je bent niet enkel blind maar ook nog doof. Dat zou je wel willen, wensvolle denker... Antwoord liever op de vraag ipv met zijsprongetjes te gaan spartelen. -- Fusti |
![]() |
#86 |
|
![]() Alweer zo'n luchtkasteel van Democrates, overal op tegen en groteske beweringen waar af een toe een een deel van waar is of alles uit zijn verband is getrokken. Groene stroom is niet de oplossing van het energieprobleem op korte termijn maar kan een deel ervan opvangen. Het enige wat ik me afvraag is hoe weet ik als Groene stroom betaler dat ik groene stroom krijg en niet stroom opgewekt door steenkool of kernenergie, is dit wel na te gaan??. Groet Walter "DemoCrates" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > On Thu, 4 Nov 2004 22:03:33 +0100, "Jip" <[email protected]> , wondering > whence > the lambs and piglets bleated and squealed, wrote: > >>Een miljoenen ja binnenkort een miljarden verslindende idioterie. >>De aardige documentaire hierover wordt herhaald zaterdag om 12 minuten >>over >>twaalf. > > Tja, velen verkondigen dat al jaren maar blijkbaar is de algemene > milieu-gekte > zover voortgeschreden dat zelfs politici (waarvan je mag aannemen dat ze > enigszins verstandelijk begaafd zijn) met deze pertinente kolder behept > zijn.... > > Alles over "het milieu": > > http://www.democrates.net/milieu/index.htm > > D. > > ================================= > Dé website voor mensen die wél nog > prijs stellen op objectieve informatie > http://www.democrates.net > ================================= > |
![]() |
#87 |
|
![]() "Walter Appels" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > > Alweer zo'n luchtkasteel van Democrates, overal op tegen en groteske > beweringen waar af een toe een een deel van waar is of alles uit zijn > verband is getrokken. > > Groene stroom is niet de oplossing van het energieprobleem op korte > termijn maar kan een deel ervan opvangen. Het enige wat ik me afvraag is > hoe weet ik als Groene stroom betaler dat ik groene stroom krijg en niet > stroom opgewekt door steenkool of kernenergie, is dit wel na te gaan??. > Dat is juist het boerenbedrog. Je wilt groenen stroom, dan weet je dat je bij windstil of stormwind je geen electriciteit zult hebben in je pas gekocht/gebouwd huisje. Wie groenen stroom wilt, is zijn goed recht, maar met de voordelen (zijn er dan ?) moet hij ook de nadelen nemen, prijs zonder subsides en stroom onderbrekingen bij onvoldoende of teveel wind. -- Ghingis Khan http://chinggiskhanfoundation.com/ http://www.khadag.org/ |
![]() |
#88 |
|
![]() Walter Appels <[email protected]> wrote:
> Alweer zo'n luchtkasteel van Democrates, overal op tegen en groteske > beweringen waar af een toe een een deel van waar is of alles uit zijn > verband is getrokken. > > Groene stroom is niet de oplossing van het energieprobleem op korte termijn > maar kan een deel ervan opvangen. Het enige wat ik me afvraag is hoe weet ik > als Groene stroom betaler dat ik groene stroom krijg en niet stroom opgewekt > door steenkool of kernenergie, is dit wel na te gaan??. Is niet belangrijk, jij krijgt wat het dichtste bij U gegenereerd wordt, wat ook de bron is. De electronen die een watermolen in Limburg in het net pompt komen waarschijnlijk bij iemand die geen groene stroom koopt. Maar er moet minder "niet groene stroom" gegenereerd worden daar zit de knoop. Theo |
![]() |
#89 |
|
![]() On Tue, 09 Nov 2004 09:49:13 GMT, "Ghingis Khan"
<[email protected]> wrote: > > > > Ik zie het nu al voor mijn geestesoog: > > > > 1.000.000 koene Blokkers, jij op kop, de neuzen pal in de wind. Dan > > klinkt er een houzee, waarna 1.000.000 Vlaamse blazen zich verenigen > > in één grote VolksBlaas en hun inhoud prijsgeven. Eén Volk, één > > partij, één groot gezeik. > > > > PS: Wie weet kan je er geen groene stroom mee opwekken? > > > > > Ik zie tegen dat de walen vol gezeikt zijn 2.000.000 Vlaams Blokkers En jij verdient dat ook, jongen. Sargon |
![]() |
#90 |
|
![]() "Theo van Riet" <[email protected]> schreef in bericht news:1gn1ww7.smzpoz11m3qr3N%[email protected]... > Walter Appels <[email protected]> wrote: > >> Alweer zo'n luchtkasteel van Democrates, overal op tegen en groteske >> beweringen waar af een toe een een deel van waar is of alles uit zijn >> verband is getrokken. >> >> Groene stroom is niet de oplossing van het energieprobleem op korte >> termijn >> maar kan een deel ervan opvangen. Het enige wat ik me afvraag is hoe weet >> ik >> als Groene stroom betaler dat ik groene stroom krijg en niet stroom >> opgewekt >> door steenkool of kernenergie, is dit wel na te gaan??. > > Is niet belangrijk, jij krijgt wat het dichtste bij U gegenereerd wordt, > wat ook de bron is. > De electronen die een watermolen in Limburg in het net pompt komen > waarschijnlijk bij iemand die geen groene stroom koopt. > Maar er moet minder "niet groene stroom" gegenereerd worden daar zit de > knoop. > > Theo Ok, het geld wordt geinvesteerd in natuurvriendelijke alternatieven. |
![]() |
#91 |
|
![]() On Tue, 09 Nov 2004 11:54:42 +0100, F ustigator <[email protected]>
wrote: > >Ik zie het nu al voor mijn geestesoog: > > > >1.000.000 koene Blokkers, jij op kop, de neuzen pal in de wind. Dan > >klinkt er een houzee, waarna 1.000.000 Vlaamse blazen zich verenigen > >in één grote VolksBlaas en hun inhoud prijsgeven. Eén Volk, één > >partij, één groot gezeik. > > Blezen ze hun goedendag op? > > >PS: Wie weet kan je er geen groene stroom mee opwekken? > > > Je practische ingesteldheid blijft me verbazen. Bedankt, maar dit is meer een gevolg van "positieve ingesteldheid": zelfs voor iemand als GK probeer ik een nuttig doel in het leven te verzinnen. Als dat geen uitdaging is? Sargon |
![]() |
#92 |
|
![]() > On Tue, 09 Nov 2004 11:54:42 +0100, F ustigator <[email protected]>
> wrote: > > > > >Ik zie het nu al voor mijn geestesoog: > > > > > >1.000.000 koene Blokkers, jij op kop, de neuzen pal in de wind. Dan > > >klinkt er een houzee, waarna 1.000.000 Vlaamse blazen zich verenigen > > >in één grote VolksBlaas en hun inhoud prijsgeven. Eén Volk, één > > >partij, één groot gezeik. > > > > Blezen ze hun goedendag op? > > > > >PS: Wie weet kan je er geen groene stroom mee opwekken? > > > > > > Je practische ingesteldheid blijft me verbazen. > > Bedankt, maar dit is meer een gevolg van "positieve ingesteldheid": > zelfs voor iemand als GK probeer ik een nuttig doel in het leven te > verzinnen. Als dat geen uitdaging is? > Verloren energie, je kan van een ezel geen paard maken. Greet |
![]() |
#93 |
|
![]() On Wed, 10 Nov 2004 18:37:56 GMT, "Ghingis Khan"
<[email protected]> wrote: >Je wilt groenen stroom, dan weet je dat je bij windstil of stormwind je geen >electriciteit zult hebben in je pas gekocht/gebouwd huisje. En gij peinst dat! Als er geen wind is start ik mijn noodgenerator op of trek ik stroom uit mijn accu's die overdag door mijn fotovoltaïsche zonnecellen worden opgeladen. De warmte van mijn noodgenerator gebruik ik zelfs in de winter om er een kamer mee op te warmen. > >Wie groenen stroom wilt, is zijn goed recht, maar met de voordelen >(zijn er dan ?) moet hij ook de nadelen nemen, prijs zonder subsides >en stroom onderbrekingen bij onvoldoende of teveel wind. Als mijn windmolen te hard draait dan wordt de overtollige stroom in mijn huis gebruikt om extra warmte op te wekken in mijn verwarmingscircuit. Scheelt liters mazout per jaar! Of mijn sanitair warmwater (voor de afwas en de wasmachine) wordt er mee opgewarmd. Of mijn reserve-accu's worden terug bijgeladen. Alles wordt netjes in evenwicht gehouden door een computer en een schakelkast. Oh, ja, gewone "grijze stroom" heb ik ook in huis! Voor de noodgevallen en als ik eens extra veel stroom nodig heb. Ik heb al duizenden liters stookolie in de oliebronnen laten zitten die ik niet door mijn vraag naar energie moest laten opstoken hebben in de centrales of ik heb de productie van verrijkt uranium hiermee -al is het maar weinig- kunnen verminderen. Zulke dingen zijn voorbeelden van hoe ge met alternatieve energie veel kunt bereiken. Maar natuurlijk zijn Electrabel of de intercommunales niet gediend van zulke privé-initiatieven. Dan verkopen z�*j minder, eeh!? Norbert de strandkruier & sterrenkijker www.strandkruier.tk |
![]() |
#94 |
|
![]() On Wed, 10 Nov 2004 20:45:46 +0100, Greet <[email protected]>
wrote: > > On Tue, 09 Nov 2004 11:54:42 +0100, F ustigator <[email protected]> > > wrote: > > > > > > > >Ik zie het nu al voor mijn geestesoog: > > > > > > > >1.000.000 koene Blokkers, jij op kop, de neuzen pal in de wind. Dan > > > >klinkt er een houzee, waarna 1.000.000 Vlaamse blazen zich verenigen > > > >in één grote VolksBlaas en hun inhoud prijsgeven. Eén Volk, één > > > >partij, één groot gezeik. > > > > > > Blezen ze hun goedendag op? > > > > > > >PS: Wie weet kan je er geen groene stroom mee opwekken? > > > > > > > > > Je practische ingesteldheid blijft me verbazen. > > > > Bedankt, maar dit is meer een gevolg van "positieve ingesteldheid": > > zelfs voor iemand als GK probeer ik een nuttig doel in het leven te > > verzinnen. Als dat geen uitdaging is? > > > > Verloren energie, je kan van een ezel geen paard maken. > Ja, maar als een ezel leert stil te staan, dan kan je hem gebruiken als steun voor een schilderij. > Greet Sargon |
![]() |
#95 |
|
![]() "Sargon" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > On Tue, 09 Nov 2004 11:54:42 +0100, F ustigator <[email protected]> > wrote: > > >> >Ik zie het nu al voor mijn geestesoog: >> > >> >1.000.000 koene Blokkers, jij op kop, de neuzen pal in de wind. Dan >> >klinkt er een houzee, waarna 1.000.000 Vlaamse blazen zich verenigen >> >in één grote VolksBlaas en hun inhoud prijsgeven. Eén Volk, één >> >partij, één groot gezeik. >> >> Blezen ze hun goedendag op? >> >> >PS: Wie weet kan je er geen groene stroom mee opwekken? >> >> >> Je practische ingesteldheid blijft me verbazen. > > Bedankt, maar dit is meer een gevolg van "positieve ingesteldheid": > zelfs voor iemand als GK probeer ik een nuttig doel in het leven te > verzinnen. Als dat geen uitdaging is? > Een nuttig doel ? Geen enkele politiek correcte heeft een nuttig doel, enkel SS uit H weet wat goed voor hun is. -- Ghingis Khan http://chinggiskhanfoundation.com/ http://www.khadag.org/ |
![]() |
#96 |
|
![]() "Sargon" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > On Tue, 09 Nov 2004 09:49:13 GMT, "Ghingis Khan" > <[email protected]> wrote: > > >> > >> > Ik zie het nu al voor mijn geestesoog: >> > >> > 1.000.000 koene Blokkers, jij op kop, de neuzen pal in de wind. Dan >> > klinkt er een houzee, waarna 1.000.000 Vlaamse blazen zich verenigen >> > in één grote VolksBlaas en hun inhoud prijsgeven. Eén Volk, één >> > partij, één groot gezeik. >> > >> > PS: Wie weet kan je er geen groene stroom mee opwekken? >> > >> > >> Ik zie tegen dat de walen vol gezeikt zijn 2.000.000 Vlaams Blokkers > > En jij verdient dat ook, jongen. > Ik ? De Vlamingen verdienen dat, de enige manier om vanonder de waalse knoet te geraken, zeik ze vol. -- Ghingis Khan http://chinggiskhanfoundation.com/ http://www.khadag.org/ |
![]() |
#97 |
|
![]() "Sargon" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > On Wed, 10 Nov 2004 20:45:46 +0100, Greet <[email protected]> > wrote: > >> > On Tue, 09 Nov 2004 11:54:42 +0100, F ustigator <[email protected]> >> > wrote: >> > >> > >> > > >Ik zie het nu al voor mijn geestesoog: >> > > > >> > > >1.000.000 koene Blokkers, jij op kop, de neuzen pal in de wind. Dan >> > > >klinkt er een houzee, waarna 1.000.000 Vlaamse blazen zich verenigen >> > > >in één grote VolksBlaas en hun inhoud prijsgeven. Eén Volk, één >> > > >partij, één groot gezeik. >> > > >> > > Blezen ze hun goedendag op? >> > > >> > > >PS: Wie weet kan je er geen groene stroom mee opwekken? >> > > >> > > >> > > Je practische ingesteldheid blijft me verbazen. >> > >> > Bedankt, maar dit is meer een gevolg van "positieve ingesteldheid": >> > zelfs voor iemand als GK probeer ik een nuttig doel in het leven te >> > verzinnen. Als dat geen uitdaging is? >> > >> >> Verloren energie, je kan van een ezel geen paard maken. >> > > Ja, maar als een ezel leert stil te staan, dan kan je hem gebruiken > als steun voor een schilderij. > Er zijn nog een pak vlaamse ezels welke stilstaan, gelukkig worden het er steeds minder en minder. Verkiezing na verkiezing verminderd het aantal stilstaande ezels Bewijzen zeg je ??? Neem de laatsten , deze van 13 Juni 2004 Nog nooit zijn er zoweinig stilstaande ezels geweest, en het verminderd keer op keer, een bewijs dat de Vlaming vooruit wil. 100-24 maakt nog 76% stilstaande ezels. -- Ghingis Khan http://chinggiskhanfoundation.com/ http://www.khadag.org/ |
![]() |
#98 |
|
![]() "Greet" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected] ... >> On Tue, 09 Nov 2004 11:54:42 +0100, F ustigator <[email protected]> >> wrote: >> >> >> > >Ik zie het nu al voor mijn geestesoog: >> > > >> > >1.000.000 koene Blokkers, jij op kop, de neuzen pal in de wind. Dan >> > >klinkt er een houzee, waarna 1.000.000 Vlaamse blazen zich verenigen >> > >in één grote VolksBlaas en hun inhoud prijsgeven. Eén Volk, één >> > >partij, één groot gezeik. >> > >> > Blezen ze hun goedendag op? >> > >> > >PS: Wie weet kan je er geen groene stroom mee opwekken? >> > >> > >> > Je practische ingesteldheid blijft me verbazen. >> >> Bedankt, maar dit is meer een gevolg van "positieve ingesteldheid": >> zelfs voor iemand als GK probeer ik een nuttig doel in het leven te >> verzinnen. Als dat geen uitdaging is? >> > > Verloren energie, je kan van een ezel geen paard maken. > Zo kennen we ze de politiek correcten, zo kennen we ze. Wel opletten, je mag dat éénmaal zeggen, en tweemaal ook, de derde maal hang je.......................... -- Ghingis Khan http://chinggiskhanfoundation.com/ http://www.khadag.org/ |
![]() |
#99 |
|
![]() On Wed, 10 Nov 2004 22:42:32 GMT, "Ghingis Khan"
<[email protected]> wrote: > > "Sargon" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... > > On Tue, 09 Nov 2004 09:49:13 GMT, "Ghingis Khan" > > <[email protected]> wrote: > > > > > >> > > >> > Ik zie het nu al voor mijn geestesoog: > >> > > >> > 1.000.000 koene Blokkers, jij op kop, de neuzen pal in de wind. Dan > >> > klinkt er een houzee, waarna 1.000.000 Vlaamse blazen zich verenigen > >> > in één grote VolksBlaas en hun inhoud prijsgeven. Eén Volk, één > >> > partij, één groot gezeik. > >> > > >> > PS: Wie weet kan je er geen groene stroom mee opwekken? > >> > > >> > > >> Ik zie tegen dat de walen vol gezeikt zijn 2.000.000 Vlaams Blokkers > > > > En jij verdient dat ook, jongen. > > > Ik ? > > De Vlamingen verdienen dat, de enige manier om vanonder > de waalse knoet te geraken, zeik ze vol. Kijk, praat voor jezelf, desnoods voor je fameuze 1.000.000 medemongolen, maar niet voor "de Vlamingen". Ze stellen dat niet allemaal op prijs, moet je weten. Sargon |
![]() |
#100 |
|
![]() On Wed, 10 Nov 2004 22:44:24 GMT, "Ghingis Khan"
<[email protected]> wrote: > > "Sargon" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... > > On Tue, 09 Nov 2004 11:54:42 +0100, F ustigator <[email protected]> > > wrote: > > > > > >> >Ik zie het nu al voor mijn geestesoog: > >> > > >> >1.000.000 koene Blokkers, jij op kop, de neuzen pal in de wind. Dan > >> >klinkt er een houzee, waarna 1.000.000 Vlaamse blazen zich verenigen > >> >in één grote VolksBlaas en hun inhoud prijsgeven. Eén Volk, één > >> >partij, één groot gezeik. > >> > >> Blezen ze hun goedendag op? > >> > >> >PS: Wie weet kan je er geen groene stroom mee opwekken? > >> > >> > >> Je practische ingesteldheid blijft me verbazen. > > > > Bedankt, maar dit is meer een gevolg van "positieve ingesteldheid": > > zelfs voor iemand als GK probeer ik een nuttig doel in het leven te > > verzinnen. Als dat geen uitdaging is? > > > > Een nuttig doel ? Geen enkele politiek correcte heeft een nuttig doel, > enkel SS uit H weet wat goed voor hun is. Het blijft een uitdaging. Sargon |