![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Soit, je bent nog niet gedoopt hé.. en je hebt nog enkele dagen eer je volkomen bekeerd bent.. dus misschien toch wat meer info over Jehova opzoeken..? Kwestie van te weten waaraan je jezelf kan verwachten. Laatst gewijzigd door jad°relen°ir : 20 oktober 2016 om 16:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Banneling
|
![]() Wat is een 9?
Ik zal hen eerlijk zeggen dat ik dat nooit zal doen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wanneer ga je trouwen ? Jehova's mogen niet samenwonen en zeker en vast niet van jetje geven met een dame die niet hun wettelijke echtgenote is. Of gaan jullie uiteen ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wees realistisch : ofwel pas je je aan de regels aan ofwel gaan ze je doorsturen. Een sekte kun je niet veranderen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Juist ja. Leg het nog eens uit hoe de moheel de bloeding stelpt na de besnijdenis ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() peche : lees dit eens. De 'rechten' en plichten voor een Jehova's getuige.
http://wachttorenkijker.wimdegoeij.n...hova-getuigen/ Je ziet dus : verplicht int kostuumke van deur tot deur, geen discussies met niet gelovigen, geen omgang met niet gelovigen, geen sex behalve met je wettelijke echtgenote. Je gaat een schitterend leven tegemoet ! ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Minister
|
![]() 9 is de kluizenaar in tarot.
Getalsymboliek. Bijgeloof dus. Spelerij voor onrustige geesten. ![]() Voor alle duidelijkheid: ik heb niets met tarot. Wel vatbaar voor symboliek en mythische dingen. Citaat:
Het is een religieuze plicht, hen door zowel Jezus Christus als door Paulus opgelegd (Matth. 24:14, 2 Tim. 4:2). Wie niet predikt, is geen Jehova's Getuige (bron) Laatste keer dat ze hier aan mijn deur stonden, hebben ze me beledigd. Ze stelden dat God het niet erg vindt als bomen gedood worden. Nou.. ![]() Toen heb ik hun flink mijn gedacht gezegd en nu bellen ze hier niet meer aan. Thans passeren ze nog vaak.. Eigenlijk vind ik ze nog wel leuk en koddig. Soms mis ik dat gesprekje op zondagvoormiddag.. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Banneling
|
![]() Ge gaat in een sekte ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Banneling
|
![]() Ow shit, ik zat er boenk op als ik de rest van de draad lees.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vanaf nu voorzichtig zijn als er iemand op zondag voormiddag komt aanbellen. Xeno zijn idee om een emmer water klaar te zetten lijkt me wel wat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik kan ook niet teveel geld missen. Dus? Ik ga da gewoon eerlijk zeggen en kzal U melden hoe ze reageren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar niet bij alles, laat dat duidelijk zijn. Ik denk dat het wel een goede gemeenschap voor mij zou zijn, ALS ik mezelf mag blijven. Ik heb echt totaal geen bekeringsdrang. Mijn natuur wens ik te behouden, maar die weerhoudt mij van deur tot deur te gaan. Op dat vlak ben ik wel beperkt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |