![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heb voor het werk een laptop, maar gebruik hem wel met extern scherm, toetsenbord en docking station. Ook op het werk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mijn zoon heeft daar nog een ganse collectie van liggen, inclusief sega console en noem maar op.
![]() |
#83 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ook, probleem is dat die laptops niet goed genoeg zijn voor gaming. Ik koop de mijne altijd met dedicated video maar zelfs die zijn bijlange niet goed genoeg
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laptops zijn crap om op te gamen. Voor mij zijn dat werkdingen, en dan nog. Als ik lange berekeningen moet doen, dan schakel ik zelfs over op mijn prive desktop (i7 4770k, relatief oude CPU) omdat die nog steeds veel en veel sneller is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Minister
|
![]() Ik ga voor de Nintendo 64 van inmiddels 20 jaar geleden. Die kun je nog nieuw bestellen. Ik hou van die Mario games zoals Mario World en Mario Kart.
Lekker nostalgisch. Zelda, nog zoiets. Verder zoek ik een manier om Mortal Kombat I-II-III en de oude Tekken Games te spelen. Mortal Kombat is ondertussen zodanig uitgemolken dat er geen fuck meer aan is en dat dat spel zijn identiteit compleet kwijt is.
![]() |
#86 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik zou een xbox aan de kerstman vragen als ik van u was.
![]() |
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Verder ieder z'n ding. Liever een PC-toren dan console. Maar gratis consoles zijn welkom. Ik heb hier nog een PS I staan, werkt nog steeds uit de kunst. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Banneling
|
![]() Ik ben helemaal niet meer mee.
Ging Peche niet bij de Jehovas ? Ging Peche niet van dit forum afblijven ? Ging Peche niet een boek uitbrengen ? Ging Peche niet van de alcohol, drug, en dergelijke afblijven ? Enz.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als hij wil schrijven...daar is het.
![]() |
![]() |
#92 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik ging inderdaad normaal een maand weg, het is een week geworden. Ik ging geen boek uitbrengen, ik heb er 2 geschreven. Ik heb nog niet een de intentie gehad naar een uitgever te lopen. Omdat ik nog aan het loswroeten ben. Een dagboek van een autist is publiceerbaar, maar ook mijn ander boek is zo goed als klaar. Waarom stop ik ermee? Het vroeg teveel energie. Ik ging altijd terug naar mijn verleden en negatieve gedachten. Ik blijf van de drugs en alcohol, recreatief gebruik dan ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Europees Commissaris
|
![]() Hoeft niet, steam streaming of nvidia gamestream werken meer dan behoorlijk. Gaat over wifi, maar ik denk dat er velen toch al een UTP-outlet aan hun TV hebben.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
De zin en de tijd ontbreken hier gewoon om een PC up & running te houden, easy as that ![]() ![]() Maar bon, altogether is gamen hier ook niet meer zo belangrijk. Intussen ben ik denk ik al een dik half jaar aan Fallout 4 bezig om nog niet eens 10% van de game gedaan te hebben. Courtesy of playing maybe 1-2hours every 2 weeks. Citaat:
![]() Dat gezegd zijnde: die Mini Nes classic staat hier te blinken en is, in one word, pure greatness ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Die kan je dikwijls aan dezelfde prijs kopen van de lower-end tv's van DIT jaar. Ja, die nieuwe low-end tv kan dan een snellere processor hebben voor de smart-functies, maar ik koop een tv voornamelijk om te kijken. Het kwaliteitsverschil tussen high-end en low-end is groot wat betreft de beeldfuncties. En dat is toch de primaire functie van een tv, toch?
![]() |
![]() |
#96 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De primaire functie van de TV is er naar kijken. Ik ben nog tevreden van mijn huidige TV. Maar ik ben verlekkerd op de 4K TV's. Ik zag het, het was liefde op het eerste gezicht. Het beeld is zo haarscherp en de kleuren komen meer zuiver dan ooit door. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Vaak is het rond de zomersolden dat je dergelijk koopje kan doen.
![]() |
![]() |
#98 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Peche: kill joeselv, om de rest te pesten.
Doe het langzaam, om de rest ervan te laten genieten, gij hunk.
![]() |
#99 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In de winkels zijn die tv's haarscherp...en ook peperduur.
Maar als je er geen bluray op aansluit is het toch maar gewoon. Wat ben je dan met een 1000 hertz of zo? De uitzending die binnen komt van de maatschappij is 100 hertz. Beetje geld in het water eigenlijk.
![]() |
#100 |
Banneling
|
![]() Ja Hamac, ik zou hem toch maar pas tussen de lente en de zomer kopen. Xbox zit er dit jaar al niet meer in.
Maar misschien was dat het lot. Ik moet al die materiële zaken misschien laten voor wat het is. Bij iedere aankoop afvragen: heb ik dat nodig? |
![]() |
![]() |