![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar wie weet, dat Europa juist nu door Trump, eindelijk zelfstandig zal worden, dus los van Amerika, eigen wegen gaat zoeken.
De aanzet daartoe is al begonnen door Tillerson, de nieuwe minister van buitenlandse zaken. tevens de olieman van Exxon, die in Rusland naar olie wil boren, en waarschijnlijk "in ruil" voor de Oekraïne, waar Europa niet zo blij mee is. Ook zou Europa voor eigen defensie kunnen zorgen, dus los van de Navo.
![]() |
#82 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Europe, Europe,... what hast Thou done to Me? ![]()
![]() |
#83 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik denk er zeker micro universum bestaan in de zin van levende informatie dragers. Harrie, ik verzoek je om naar het werk van Erik Verlinde te kijken. Reuze interessant.
![]() |
#84 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
En: ach, dat heb ik al zo vaak gehoord dat ik dit en dat moet lezen. Maar het stelt allemaal niks voor. Mijn atoomtheorie is de oplossing van het raadsel van het heelal. Ik raad jou aan die nu eens te gaan lezen en met inhoudelijke reacties te komen, in plaats zonder enig argument mij steeds maar weer de les te willen lezen alsof het aan mij mankeert. Nog steeds heb je er dus niks van begrepen. Hier begint een nieuw Europa en een nieuwe wereld, zodra de mensen mijn atoomtheorie serieus gaan nemen.
![]() |
![]() |
#85 |
Banneling
|
![]() harrie gaat ten onder ....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Jammer, ik probeerde hem in een iets meer wetenschappelijke hoek te krijgen en zijn idee te combineren met de wetenschap. Maar hij is dogmatisch geworden, na 40 jaar volkomen vastgeroest zonder gehoor.
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is - in de gegeven context - "life" in plaats van "live". Waarom hebben uw microwezentjes u dat niet geleerd? ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Zielig, deze persoon. Ik begin medelijden met hem te krijgen. Zoveel moeite om iets aan de man te brengen..
![]() |
#89 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Altijd nog beter en geen kwaad in de zin als een figuur als Wilders die met succes z'n ideologie aan de man brengt. Best kans dat Harry langer gewerkt heeft dan Wilders. Wilders hooguit 4 of 5 jaar (2 jaar Israel niet meegerekend) De rest van z'n leven zat hij op het pluche en maakt deel van de elite waar hij op afgeeft (totdat hij beveiligd werd met een dure sportauto onder z'n reet) Laatst gewijzigd door Adrian M : 19 december 2016 om 19:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Tja WIlders weet precies wat mensen willen horen, zo is Harrie dus niet. Hij heeft zich ingegraven in zijn eigen leer. Heb wel respect voor zijn doorzettingsvermogen.
Ní neart go cur le chéile! Laatst gewijzigd door edwin2 : 19 december 2016 om 21:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
|
![]() Citaat:
“De bouwstenen waar Verlindes theorie uit is opgebouwd zijn fundamentele brokjes informatie, opgeslagen in de structuur van ruimtetijd. Die informatiebrokjes zou je kunnen vergelijken met bits, de informatie-eenheden van een computer. En zoals temperatuur voortkomt uit de bewegingen van microscopische deeltjes, zo komt de zwaartekracht tevoorschijn uit de onderliggende veranderingen van de fundamentele informatie-bits. De veranderingen van de microscopische informatiebrokjes nemen wij waar als de kracht die appels uit bomen doet vallen en satellieten in hun baan om de aarde houdt. http://www.uva.nl/nieuws-agenda/nieu...e-materie.html ‘Fundamentele brokjes informatie’…die mss aangeleverd wordt door superintelligente microdinges ? En nog iets met zwaartekracht.. Erik Verlinde geeft les aan de univ in jouw stad, Harrie, mss kan hij aan jou of jij aan hem een en ander uitklaren, mbt jullie theorieën. Ik vermoed dat je op het vlak van natuurkunde over voldoende (basis-) kennis beschikt, om eens ne goeien babbel te houden met die prof. Wie weet ? ![]()
![]() |
![]() |
#92 | |
|
![]() Citaat:
Ik vermoed dat Harrie (1948) ook ongeveer die leeftijd had, toen hij z’n atoomreligie aan de wereld openbaarde en beiden zijn ook nooit (officieel) getrouwd geweest, vermoed ik. Verder werd Jezus bespot door lieden die nog nooit van de heilige geest gehoord of deze gezien hadden, net zoals Harrie vandaag wordt weggehoond door lieden ook nog nooit een microwezentje gezien hebben (tot zover enige overeenkomsten). Ik ook niet, maar een heilige geest heb ik ook (nog) niet gezien. Btw, ik heb bv ook nog nooit een zwart gat gezien, niemand trouwens, maar door het omgevingsgedrag kunnen we wel een en ander afleiden, van de dingen die empirisch ‘onzichtbaar’ zijn, net zoals we het bewegen van ons lichaam en hersenimpulsen kunnen afleiden aan 'onzichtbare' gedachten. Verder, de geschiedenis laat ons zien dat allerhande pioniers op allerlei gebieden en toepassingen, in aanvang steeds op ongeloof en spot werden onthaald door de ‘ongelovige Thomassen’ in hun omgeving, tot de techniek ver genoeg gevorderd was, om de theorie in bewijs/praktijk te kunnen omzetten. Harrie moet dus helemaal niks veranderen aan z’n theorie, maar gewoon wachten tot de techniek geavanceerd genoeg zal blijken, om de eventuele microwezentjes op te sporen en aan het werk te zien. Tot slot, helaas zal één van de twee niet aanwezig kunnen zijn, maar het zou mi buitengewoon interessant zijn, als we Harrie C. en Jezus C. samen eens ‘n discussie konden zien houden, over de ditten en de datten van hun beider religies. Dat zou alvast spéctaculaire beelden opleveren. ![]()
![]() |
![]() |
#93 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ter wedergeboorte in de hemel en dan zullen de mensen ook mijn atoomtheorie gaan geloven.
Amen
![]() |
#94 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#95 |
Banneling
|
![]() Ik heb de oplossing geboden. Nu ligt de bal in jullie kamp.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En ik ben geen taalgenie, maar gelukkig heb ik jou nog. Dank je wel.
![]() |
![]() |
#97 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En ik heb juist medelijden met al die domme massamensen die niks bijzonders kunnen vertellen dan wat iedereen al weet en niet in staat zich open te stellen voor iets totaal nieuws. En ook jij hebt nog geen enkele moeite gedaan mijn atoomtheorie te lezen, laat staan te bestuderen en met een inhoudelijke reactie te komen. Wie is hier dan de stakker.... ![]()
Lees de Nieuwe Bijbel over Gods Rijk in de microkosmos. En bezie ook Twitter en facebook. Laatst gewijzigd door harriechristus : 20 december 2016 om 12:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik werk al 60 jaar aan de filosofie en ik heb ook werkelijk iets totaal nieuws te vertellen. Wilders totaal niet: het enige wat hij kan is afgeven op de Marokkanen, nu, om je over de Marokkanen te ergeren behoef je nu niet bepaald intelligent te zijn. Het is ook erg stompzinnig dat eindeloos te herhalen. Een nieuwe religie scheppen, dat is de grote kunst.
![]() |
![]() |
#99 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ik ga tegen deze hele wereld in die in essentie niet deugt. Citaat:
![]() |
![]() |
#100 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En zijn theorie stelt helemaal niks voor, en is ook niks nieuws. Computers worden door mensen gemaakt en de "computer" (ruimteschepen) van de microkosmos door microwezentjes. Brokjes informatie ontstaan niet zomaar uit zichzelf. Noch zijn deze voldoende om daaruit het leven te verklaren en ook de evolutie niet, noch de Geest der mensen. Je kunt het hogere niet uit het lagere verklaren, noch het meer complexere uit het simpele. Dat is de grote denkfout van de wetenschap. vertaling: de evolutie geschiedde niet door eenvoudige natuurwetten, maar is gecreëerd door de super-intelligente microwezentjes, die de ware Goden zijn.
![]() |