![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Is opgebruikt. Battlefield 1 was dan weer om voor op uw knieën voor de TV te gaan buigen omdat er eindelijk nog eens een goeie world war game werd uitgebracht. Zowel single als online memorabel. Vooral hoe de game zichzelf opentrekt, dat was de zaligheid voorbij. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Resident Evil en Silent Hill heb ik wel graag gespeeld. Daarna werd het een beetje repetitief.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
On ne passe pas. Gisteren een map gespeeld. Intens. Ik ben niet zo voor deathmatch like toestanden, ik hou eerder van team oriented tactical games. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Banneling
|
![]() Ik ben eigenlijk niet meer online te vinden, ik ben voorbij gestoken. Vroeger gamede ik in de top 3. En dan vooral bij Halo, onverslaagbaar. NU? Ik krijg een pak rammel man, niet te doen.
Bij Battlefield viel het nog mee, dat ge zo die A B C D E moest gaan "capturen". Die punten waren lokaas voor mijn snipervizier. Maar echt in battle? Neen, ik ben de touch verloren. Daarom begeef ik me nu meer offline dan online. Valkyrie, daar ga ik genen ene keer dood en dat is dan weer te gemakkelijk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Die haalt 30 kills en gaat misschien 2 keer dood. Was wel goed om zo ene in de clan te hebben ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
In battlefield 1 kun je heerlijk pubers kloten door je verstand te gebruiken. Voorbeeld: mijnen. Ik plaats steeds op plekken waar ik weet dat die pubers langs rushen met hun voertuigen mijnen. En iedere keer rijden ze er over. Hupla, 6 kills met een koppel mijnen. Een ander ding wat ik doe is typische sniper posities boobytrappen met tripwires. Ook alweer: iedere keer prijs. Of met een kanon zoals in Empire's Edge (BF1) op spot A gewoon de hele map onder vuur nemen, en 35 kills op een paar minuten bijeen halen.... De rage bij de kiddies die spelen op skill basis is hilarisch dan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Banneling
|
![]() Dus les aan alle online gamers: pubers zijn zoals katten: ze zoeken een manier om snel bij een lokatie te zijn, en ze volgen steeds dezelfde weg.
Maak er gebruik van ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Banneling
|
![]() Volgens de verkoper in BestBuy zullen we de volgende editie van de Elder Scrolls pas in 2020 kunnen verwachten. Voor wie het interesseert.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
De eerste was zalig. Een nieuwe Stalker zou'k ook wel zien zitten (misschien toch maar Metro eens proberen). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Waar is den tijd toen dat dat echt nog tactische shooters waren. Waarschijnlijk ongekend hier, maar Hidden & Dangerous blijft op dat vlak een van mijn favoriete games. Staat in mijn top 10 van favo games aller tijden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dusja, samen met TLOU2 zijn dat redenen om een PS4 (Pro) aan te schaffen. De PS3, die dienst doet als netflixcentrum, is dan waarschijnlijk toch al erg bejaard dat er vervanging nodig is.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
TLOU 1 (en 2) staan op het verlanglijstje. Ook The Last Guardian wil ik wel eens spelen. Zoveel games, zo weinig tjd ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat is een vliegtuig. De eerste PS4's trouwens ook. Man, dat was een haardroger.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Assassin's creed Ezio collection hier nu bezig aangezien ik die nooit in de original edities hebt gespeeld, samen met Final Fantasy 15. Next wellicht Ghost Recon Wildlands en Gran Turismo, met als tussendoortje Doom. En vanaf september Shadow of War ![]() Fallout 4 intussen opgeborgen; daar blijf je mee bezig... Laatst gewijzigd door Drosamadaris : 17 maart 2017 om 20:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Banneling
|
![]() Waarom komt dees niet op ps4?
Star Citizen Gewoon al een reden om een goeie game pc in huis te halen. https://www.youtube.com/watch?v=P23KEtltcDc :drool: |
![]() |
![]() |