![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat is miskandoese? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat dacht u over het volgende? http://www.hln.be/hln/nl/34662/Vluch...-Berlijn.dhtml |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Is dat de mislukking? We kennen de tegenspartelaars van het CSU. Niet meer dan een belachelijke anekdote. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Eens kijken of de Duitsers "wir schaffen das" ook op die manier zien. De regionale verkiezingen in gedachten ziet het er evenwel niet goed uit voor Merkel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat moet ik ermee je zegt zelf dat ik het niet kan bevatten ![]() Mensen die aan de top leven wonen niet in krotten... Laatst gewijzigd door de vuile muilekoek : 30 december 2016 om 04:58. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Banneling
|
![]() Dat is dikke zever Duitsland heeft helemaal geen immigranten nodig , hun eigen afgestudeerde jonge bevolking leeft onder de armoede grens ..... reportages genoeg gezien de laatste jaren ... hoe het er aan toe gaat in de werkelijkheid , Merkel is onbekwaam en leeft in de wolken ze verward haar Europa met haar eigen land ziet het bos niet meer door de bomen ...of omgekeerd ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Laatst gewijzigd door de vuile muilekoek : 30 december 2016 om 05:31. |
|
![]() |
![]() |