![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ze dromen beide van het herstellen van hun macht uit de vorige eeuw. Ze lijden beide aan post traumatische stress en megalomane fantasieën. Eigenlijk is Erdogan ook zo,n figuur . Dus dit trio zal de oorlogen in Irak en Syrië wel oplossen. Europa heeft haar eigen geschiedenis en verdeeldheid en zal de eigen boontje moeten doppen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Natuurlijk niet, zo werkt het niet. Het zijn beredeneerde gokken. Trump was al presidentskandidaat in 2000 overigens, zulke mensen worden uiteraard gemonitord door de FSB en GRU, wat denk je nu? ![]() ![]() Een beruchte russische spion bij NATO overigens, Rainer Rupp, werd door de GDR (oostduitse tak van KGB) indertijd gerekruteerd als student, 10 jaar voor hij bij NATO begon te werken. Hoe wist de KGB dat die man ooit voor de Nato zou werken? Ziedaar het antwoord op uw vraag. ![]() https://en.wikipedia.org/wiki/Rainer_Rupp Laatst gewijzigd door parcifal : 21 januari 2017 om 11:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Overigens: hoeveel leugens, beledigingen en bagger heb ik zelf al niet aan moeten horen wat mijn atoomtheorie betreft. Nog nooit heeft iemand mij daar over zijn excuses aangeboden. Overigens: hoe gaat het met Trump?
![]() |
![]() |
#84 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Secretaris-Generaal VN
|