![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De inauguration was ook een groot succes:
![]() http://www.mediaite.com/tv/trump-ina...than-expected/ Weer een beeld dat we niet op het fake news gezien hebben ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 20 januari 2017 om 21:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk eerder dat we onze plan zullen mogen trekken. Misschien eindelijk eens de kans om onze defensie terug op niveau te krijgen.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vraag mij af of president Trump er zich wel rekenschap van gaf dat de verkiezingscampagne voorbij was. Zijn inaugurale speech had hij net zo goed enkele maanden geleden kunnen af dreunen. Weinig verheffend als je 't mij vraagt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ofwel zit zijn administratie op dezelfe lijn, ofwel hebben ze niks te zeggen. Ik vrees voor het tweede. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk dat we onze defensie ook moeten bewapenen tegen de USA. Die buitenlandse smeerlappen die Amerikaanse banen stelen zijn niet alleen de Mexicanen en de Chinezen, maar ook die vuile Europeanen met hun BMWs die geen Chevrolets willen kopen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ofwel wil hij nog eens duidelijk maken dat hij zijn beloftes gaat (proberen) nakomen.
Laatst gewijzigd door daiwa : 21 januari 2017 om 04:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() How great Trump might believe to make America again to be.
Europa could be so much bigger: believing Me and the micro-be.