![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Laatst gewijzigd door Pandareus : 27 januari 2017 om 17:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Mijn motivering om te blijven werken was divers. Eerst uit wil tot sociale integratie. Later ook uit wanhoop. (schrik voor werkloosheid en nog diepere armoede, geen betere job meer kunnen versieren) En heb hier (al meermaals) de oplossing voor werkende armoede geformuleerd . En ook voor de werkloosheidsval. Vanuit mijn ervaring met beide. Er is een verschil tussen een "huiltrol" in werkende of doppende armoede en huiliehuilie van niet-armen over hun belastingen. Terwijl deze laatste voor van alle voordelen in aanmerking komen via aftrekbaarheid van belastingenwaar armen niet kunnen van genieten. Laatst gewijzigd door eno2 : 27 januari 2017 om 17:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |