![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Minister-President
|
![]() Maar nu is het vooral belangrijk dat ze niet naar Europa 'vluchten' ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Europees Commissaris
|
![]() Irak, Somalië, Libië? 0 Amerikanen gedood sinds 1975?
Hier een niet-uitputtende lijst: https://en.wikipedia.org/wiki/Battle...#United_States https://en.wikipedia.org/wiki/Americ...enghazi_attack https://en.wikipedia.org/wiki/Casual...._armed_forces |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Ging alleen de US aan, poll's binnen de US. Die trouwens 2% verschil gaven, wat correct was, want HC won met 2% Citaat:
Universeel is overal ter wereld, als tegengesteld aan Amerika. Universeel is bij zo goed als alle staatshoofden. En ontelbare organisaties en groepen. Citaat:
Universeel is overal ter wereld. Niets met de US- kiezer te maken. Kortom, de afkeuring is universeel. Laatst gewijzigd door eno2 : 29 januari 2017 om 01:23. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Nauwelijks of geen onschuldige burgerslachtoffers. Dus eigenlijk geen terreur. Voor wat Irak betreft, een invaller mag bestreden worden. Nee soms? Het is een beetje straf dat je daarmee aankomt als de inval een half miljoen burgerslachtoffers veroorzaakt heeft. Laatst gewijzigd door eno2 : 29 januari 2017 om 01:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Fight!!! and dance with the devil!!!
![]() |
![]() |
#89 | |
Banneling
|
![]() [https://www.theguardian.com/politics...table>
</div>
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door eno2 : 29 januari 2017 om 01:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Die ambassadeur in Libië was een verkapte militair. Dood door vergeten te ademen waarschijnlijk.
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen." Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015. “Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016 Laatst gewijzigd door Anselmo : 29 januari 2017 om 01:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Toch geen "onschuldige" burger, hij behoorde tot de US administration. Of niet soms? Onschuldig is wie niets met regering, politiek of militair te maken heeft. Wie dat wel heeft, kan een niet-terroristisch doel zijn, vanuit de terminologie van terrorisme bekeken. Laatst gewijzigd door eno2 : 29 januari 2017 om 01:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
We hebben de 4 vuilste beroepen gevonden. Ik zou ook zelfmoord plegen als ik 1 van die 4 beroepen had. ![]()
![]() |
![]() |
#93 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Banneling
|
![]() Waar Trump mee bezig is, dat is volkomen tegen de Constitution:
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Iran, per definitie een sjia land en de aartsvijand van SA vliegt op de lijst... Kan iemand zich herinneren wanneer er ooit problemen zijn geweest van terrorisme door sjiëten ? Ik niet in elk geval... In Irak zie je dat ook : alle bomaanslagen gebeuren door sunni's en zijn gericht op doelen waar veel sjiëten samenkomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | ||
Banneling
|
![]() http://www.standaard.be/cnt/dmf20170129_02700863
Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eau jee, de beslissing van Donald Jodocus Trümpenfüher wordt al teruggedraaid door een rechter...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Banneling
|
![]() Verwacht maar dat dit nog voor heel veel van zijn beslissingen zo zal zijn.
Ook zijn aanval op de milieuregels zullen met succes bestreden worden. Fun times. Rechters gaan het druk hebben. Trump mag illegale orders tekenen, maar als hij ze blijft geven en uitvoeren nadat een rechter ze ongrondwettelijk heeft bevonden, is impeachable stuff. |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu maar afwachten of dit zo blijft en of zijn 'executive orders' ook in de praktijk aarde aan de dijk zullen brengen. |
|
![]() |
![]() |