![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Banneling
|
![]() Ik vind het anders wel frisjes vandaag...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De dag dat er van Vlaanderen geen geld meer stroomt naar Wallonië is de dag dat de scheiding definitief wordt met of zonder meerderheid in Vlaanderen. Of je dat nu graag hoort of niet, dat is wat je te wachten staat. Laatst gewijzigd door Garry : 20 februari 2017 om 19:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Geen enkele, maar ze doen het wel allemaal... De anderen durven beweren dat zij de beste partij zijn voor Vlaanderen terwijl zij Vlaanderen gewoonweg laten doodknijpen door la Belgique om hun eigen gegraai in ere te houden... Natuurlijk, ieder wat hij wil... Ik weet wel wat ik wil. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik wil alle inkomsten gerust aan dezelfde inkomstenbelasting onderwerpen. Daar heb ik geen enkel probleem mee. Alleen: we zijn het oneens over het niveau van die belasting. Ik wil die zo dicht mogelijk bij 0% brengen, PVDA wil die zo dicht mogelijk bij 100% brengen. Ik stel voor dat we de handicap van loontrekkenden wegwerken; zij stellen voor om iederéén een handicap te bezorgen. Los van de terreur van onvrijheid die PVDA predikt, is hun economisch programmma: 1. onhaalbaar: de PVDA lijkt het bestaan van 'belastingincidentie' (ik ken geen Nederlandse vertaling van 'tax incidence') niet te erkennen 2. onwenselijk: economische achteruitgang is in het bijzonder slecht voor de zwaksten in de samenleving.
![]() |
![]() |
#90 |
Banneling
|
![]() De wind waait nog altijd uit het zuiden...
En wat voor een wind... Hij stinkt uren in het rond van de corruptie die hij meebrengt... De corruptie die hij geinstalleerd heeft en waardoor alleen nog maar verdorven elementen mee mogen zitten (niet beslissen) aan de regeringstafel... Vlaanderen heeft zich, ondanks la Belgique, kunnen opwerken tot een van de beste regio's van Europa en nu, dank zij het meespelen van de Vlaamse Vazallen (we mogen wel vermoeden dat ze anders zelfs niet aan de tafel toegelaten werden) wordt dat allemaal onder het gegraai van stinkende politiekers afgebroken tot op het bot... Leve de francofonie... Zo houdt men het zuiden in de ban en arm... Verdomd de Vlamingen... Zo temt men de enige factor in dit land die het land nog had kunnen redden... Vandaag blijft er alleen nog maar de afgrond in het vooruitzicht... Het 'ancien régime' van de grote francofonie heeft weer eens zijn ware gelaat laten zien... En wat denken ze van zichzelf dat ze zoveel beter zijn dan de rest, terwijl hun grote francofonie de beerput van waaruit hij voorkomt overal met zich meesleept en uitzaait... |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#92 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Voor de gemiddelde inkomens verandert er niets, maar voor de hogere inkomens en dan bedoel ik boven 50.000 netto per jaar kan men zoals N-vb ook reeds stelde per schijf van 5.000 meer, de belasting progressief verhogen. Wie met 50.000 netto per jaar niet kan leven, maar wel beslist dat anderen het moeten kunnen met 15.000 is, wat ik noem een varken. Dus alle verhaaltjes dat communisten iedereen alles willen afpakken is zever in pakjes. Samen met de terug genationaliseerde nutsbedrijven kun je eindelijk beginnen met de winsten daarvan, de staatsschuld af te betalen en de consumptie van de gewone burger aanzwengelen. Nu verarm je de ganse maatschappij ten voordele van de echt grote vermogens. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hoe durfde hij; dat vergeven ze hem de eerte duizend jaren niet... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als potelaar Vandendriessche in Brugge kopman wordt op de lijst voor de verkiezingen van volgend jaar, zal de ondervinding zijn dat de NVA in Brugge een mini-parijtje wordt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het zal dus nog niet voor "morgen" zijn, maar het komt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hopelijk in 2020 ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Waarop steunde de PS om zijn zogezegde sociale beloften na te komen??? Waarop steunden de zuilen om hun zogezegde sociale bevoegdheden in te vullen??? En wat hebben ze opgebouwd??? Kapitalistische openbare instellingen in handen van een kleine (in aantal) maffia die heel de boel belazeren... Wat betekent het liedje dat alles van iedereen, van de staat is??? Hewel Trump zegt dat toch ook; hij en hij alleen vertegenwoordigd de kiezer, de naam kiezer waardig, die hem en zijn clubje en hen alleen een mandaat hebben gegeven en dus werkt Trump in naam van alle anderen aan zijn eigen imperium. Dat is wat alle communistische systemen tot nu toe hebben gedaan... En oh wee de mensen die hen durven in vraag stellen; dan stellen die mensen zogezegd de macht van het hele volk in vraag; alleen heeft niet het hele volk, maar wel slechts enkele verkozenen die macht in handen en daar draait het telkens en telkens opnieuw totaal verkeerd... Het volk is slechts een nebuleuze waarachter, hier op zogenaamde communistische wijze, het groot kapitaal verder aan de macht blijft... Ik verkies de regels van het patronaat, waar iedereen zijn eigen imperium kan uitbouwen; ten minste als hij de wettelijke regels volgt en ik denk dat, ten minste wanneer er een wil is bij de verkozenen des volks het daar veel gemakkelijker is om grootschalige corruptie tegen te werken dan wanneer iedere verkozene met handen en voeten gebonden zitten in een centraal geleid systeem, ook en vooral als dat systeem op zogenaamde communistische leest gestoeld is... Het kan zijn dat Van Herrebout, of hoe hij ook heet, het goed meent en te vertrouwen is... Maar dat kan men van op voorhand niet zeggen van al diegene die na hem komen en het zullen die zijn de uiteindelijk de macht in handen zullen hebben... Niet het volk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vanaf 2024 bedoel je zeker ? Want Bart gaf reeds duidelijk mee dat hij gaat voor een verderzetting van dit beleid in Michel II in 2019. Dus : nikske over confederale dinges.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De 'geldstromen' regelt men middels de bijzondere financieringswet. Die kent een uitdoofscenario over tien jaar, gestart in 2014. Dus dat is eigenlijk al verworven. En hoe zou je die termijn kunnen inkorten ? Deze regering heeft geen akkoord om art 195 GW te herzien dus dat komt er niet tenzij men in science fiction wil geloven. En de volgende regering zou preferent de verderzetting van de huidige zijn, in Michel II. Dat weten we uit onverdachte bron : uit de mond van BDW zelf. Dan komen we uit in 2024, waar zie jij dan iets veranderen in 2020 ? |
|
![]() |
![]() |